Zijn de eigenmerk salades..quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie nooit salades van 2,50 of 3 euro hoor
Die ik net had was ook vies.quote:
Goed bezigquote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:58 schreef yats het volgende:
Ow, ik ben erg happy by the way. Ik heb net een klant enorm geholpen (en daarbij een deurwaarder genaaid, altijd leuk om te doen) en als bonus werd ik gebeld dat mijn stageplaats rond is waardoor ik voor een volgende master af kan studeren
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:58 schreef yats het volgende:
Ow, ik ben erg happy by the way. Ik heb net een klant enorm geholpen (en daarbij een deurwaarder genaaid, altijd leuk om te doen) en als bonus werd ik gebeld dat mijn stageplaats rond is waardoor ik voor een volgende master af kan studeren
Hoe is jouw scriptie eigenlijk goedgekeurd als je zo slecht bent in taal? Heb je iemand ingehuurd die alle fouten eruit haalde?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:58 schreef yats het volgende:
Thxs! Wat een fantastische week is dit vooralsnogquote:
Gadverdammequote:
Da's wel een lekker sausje jaquote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sausje is wel goudkleurig. Honing-mosterd saus. Heel lekker.
[..]
Nee. Maar die lust ik niet zo graag.
Veel herschrijven en anderen mee laten lezen. En daarnaast was een stuk in het Engels en Duits, en daar schijn ik vrij aardig in te zijn.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe is jouw scriptie eigenlijk goedgekeurd als je zo slecht bent in taal? Heb je iemand ingehuurd die alle fouten eruit haalde?
Trots op je knul.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:58 schreef yats het volgende:
En dat.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:04 schreef Samzz het volgende:
Daar drinken we zaterdag één op, yats.
Nice dudequote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:58 schreef yats het volgende:
Rondje van yats.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:04 schreef Samzz het volgende:
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:04 schreef Samzz het volgende:
quote:
Ehhhhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:06 schreef yats het volgende:
[..]
Ehhhh
Chill mattie, ik garp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ik heb liever een biertje, anders kun je me een half uurtje later aan de lijn leggen want dan stuiter ik de kroeg doorquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat, krijgen we allemaal wodka red bull van yats?
Chill
I know feerquote:
Beetje vermaak, toch.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb liever een biertje, anders kun je me een half uurtje later aan de lijn leggen want dan stuiter ik de kroeg door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |