Zijn de eigenmerk salades..quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie nooit salades van 2,50 of 3 euro hoor
Die ik net had was ook vies.quote:
Goed bezigquote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:58 schreef yats het volgende:
Ow, ik ben erg happy by the way. Ik heb net een klant enorm geholpen (en daarbij een deurwaarder genaaid, altijd leuk om te doen) en als bonus werd ik gebeld dat mijn stageplaats rond is waardoor ik voor een volgende master af kan studeren
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:58 schreef yats het volgende:
Ow, ik ben erg happy by the way. Ik heb net een klant enorm geholpen (en daarbij een deurwaarder genaaid, altijd leuk om te doen) en als bonus werd ik gebeld dat mijn stageplaats rond is waardoor ik voor een volgende master af kan studeren
Hoe is jouw scriptie eigenlijk goedgekeurd als je zo slecht bent in taal? Heb je iemand ingehuurd die alle fouten eruit haalde?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:58 schreef yats het volgende:
Thxs! Wat een fantastische week is dit vooralsnogquote:
Gadverdammequote:
Da's wel een lekker sausje jaquote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sausje is wel goudkleurig. Honing-mosterd saus. Heel lekker.
[..]
Nee. Maar die lust ik niet zo graag.
Veel herschrijven en anderen mee laten lezen. En daarnaast was een stuk in het Engels en Duits, en daar schijn ik vrij aardig in te zijn.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe is jouw scriptie eigenlijk goedgekeurd als je zo slecht bent in taal? Heb je iemand ingehuurd die alle fouten eruit haalde?
Trots op je knul.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:58 schreef yats het volgende:
En dat.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:04 schreef Samzz het volgende:
Daar drinken we zaterdag één op, yats.
Nice dudequote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:58 schreef yats het volgende:
Rondje van yats.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:04 schreef Samzz het volgende:
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:04 schreef Samzz het volgende:
quote:
Ehhhhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:06 schreef yats het volgende:
[..]
Ehhhh
Chill mattie, ik garp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ik heb liever een biertje, anders kun je me een half uurtje later aan de lijn leggen want dan stuiter ik de kroeg doorquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat, krijgen we allemaal wodka red bull van yats?
Chill
I know feerquote:
Beetje vermaak, toch.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb liever een biertje, anders kun je me een half uurtje later aan de lijn leggen want dan stuiter ik de kroeg door.
Ik ben leuker wanneer ik gewoon zittend bier drinkquote:
Jeetje, zo erg?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb liever een biertje, anders kun je me een half uurtje later aan de lijn leggen want dan stuiter ik de kroeg door.
Mja, ik drink nooit cafeïne, dat als eerste. En die hopen suiker krijg ik ook niet regelmatig binnenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeetje, zo erg?
Ik weet nog niet of ik met de auto ga of met de trein. Trein is ook zo ruk met die werkzaamheden en alles.
Gezonde levensstijl dus? Niets mis mee overigens, ik drink ook geen koffie en snoep zelden (tenzij zout).quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik drink nooit cafeïne, dat als eerste. En die hopen suiker krijg ik ook niet regelmatig binnen.
Niet per se. Ik lust geen koffie en energy drinks lust ik eigenlijk ook niet graag. En ik ben inderdaad niet zo'n snoepkont, ik ben meer van de chipsquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:20 schreef yats het volgende:
[..]
Gezonde levensstijl dus? Niets mis mee overigens, ik drink ook geen koffie en snoep zelden (tenzij zout).
Klinkt goed! Ik ga zo een kerrieschotel maken.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jee, mijn Chinese kool met kerrie is goed gelukt dit keer.
Zit weer lekker vol.
In de oven?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:23 schreef yats het volgende:
[..]
Klinkt goed! Ik ga zo een kerrieschotel maken.
Oeh, klinkt goedquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jee, mijn Chinese kool met kerrie is goed gelukt dit keer.
Zit weer lekker vol.
Nee, gewoon in de pan. Rijst, kip, groenten en kruiden. Ik kreeg een recept mee in Liverpool van een Indiër waar ik twee keer gegeten heb.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In de oven?
Ik heb geen goede oven, dus dat doe ik nooit.
Kip is altijd goed natuurlijkquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:27 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, gewoon in de pan. Rijst, kip, groenten en kruiden. Ik kreeg een recept mee in Liverpool van een Indiër waar ik twee keer gegeten heb.
Nice. Indiërs weten wel wat lekker eten is.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:27 schreef yats het volgende:
.]
In de oven?
Ik heb geen goede oven, dus dat doe ik nooit.
Nee, gewoon in de pan. Rijst, kip, groenten en kruiden. Ik kreeg een recept mee in Liverpool van een Indiër waar ik twee keer gegeten heb.
Ik had paar weken geleden ook een kool gekocht. De helft met pindasaus gemaakt (zo lekker omg) en de helft met kerrie. Maar de kerrie smaakte voor geen meter.quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:29 schreef Faxie het volgende:
Mijn avondeten is een bakje vla, mars en sinaasappel
Goed bezig Fax.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:29 schreef Faxie het volgende:
Hoe doe je dat dan? Gewoon de kool snijden en dan door de pindasaus roeren?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nice. Indiërs weten wel wat lekker eten is.
[..]
Ik had paar weken geleden ook een kool gekocht. De helft met pindasaus gemaakt (zo lekker omg) en de helft met kerrie. Maar de kerrie smaakte voor geen meter.
Nu boter gebruikt ipv olie, en minder kerrie.
Rijst idemquote:
Ik vind het zo jammer dat we in Nederland niet zoveel echte Indische restaurants hebben. Ik ben echt fan.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nice. Indiërs weten wel wat lekker eten is.
De schijf van 5 is goed vertegenwoordigd zie ikquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:29 schreef Faxie het volgende:
Eerst je rijst koken natuurlijk.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan? Gewoon de kool snijden en dan door de pindasaus roeren?
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:33 schreef Fascination het volgende:
Zit me nu echt af te vragen of Fax uberhaupt weleens normaal avondeten krijgt met z'n diepvriestosti's.
Niet haten op diepvriestosti's.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:33 schreef Fascination het volgende:
Zit me nu echt af te vragen of Fax uberhaupt weleens normaal avondeten krijgt met z'n diepvriestosti's.
Voelt imo ook gewoon een stuk beterquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:35 schreef Myraela het volgende:
Mijn stiefvader kon ook gewoon avondeten met een enorme bak pudding. Ik snap dat niet, ik hou wel van gewoon een normale maaltijd.
Ah met rijst. Klinkt wel goed, eigenlijk. Pindakaas?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De schijf van 5 is goed vertegenwoordigd zie ik
[..]
Eerst je rijst koken natuurlijk.
Inderdaad je kool snijden, met een klein beetje water (heel klein beetje) in de pan gooien. Daar wat scheppen pindakaas op, wat sambal er over heen, scheut ketjap er op. Alles goed door elkaar roeren en 10 minuten ofzo laten staan.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:33 schreef Fascination het volgende:
Ja, pindakaas.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah met rijst. Klinkt wel goed, eigenlijk. Pindakaas?
Ja hoorquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:33 schreef Fascination het volgende:
Ik kan prima koken hoorquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij heeft een vriendin nodig die kan koken
[..]
Ja, pindakaas.
Pindakaas met sambal en ketjap is eigenlijk al pindasaus. Een eenvoudige versie.
Je kunt er natuurlijk nog meer door doen als je dat lekker vindt.
Ah, okéquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij heeft een vriendin nodig die kan koken
[..]
Ja, pindakaas.
Pindakaas met sambal en ketjap is eigenlijk al pindasaus. Een eenvoudige versie.
Je kunt er natuurlijk nog meer door doen als je dat lekker vindt.
Die is wel het lekkerste jaquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, oké. Nooit geweten, ik eet bijna nooit pindasaus, maar als, dan die van Wijko
.
Ja, is wel lekker makkelijk. Gewoon even opwarmen en klaar.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, oké. Nooit geweten, ik eet bijna nooit pindasaus, maar als, dan die van Wijko
.
Een wat?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:42 schreef muhahaha het volgende:
Daarom smaakt een Jos Brinkie zo lekker.
Waarschijnlijk een frikandel met pindasaus.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, is wel lekker makkelijk. Gewoon even opwarmen en klaar.
[..]
Een wat?
Ik ga morgen voor pizza, denk ikquote:
Ja, is lekkerquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga morgen voor pizza, denk ik. Zo'n zin in.
Goed ideequote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zo ook een pizza ga halen.
Patatje pindasaus is heerlijk. Frikandelletje erbij is ook prima, mits pindasaus.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Friet met pindasaus en een frikandel.
Of speciaalquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Patatje pindasaus is heerlijk. Frikandelletje erbij is ook prima, mits pindasaus.
Of curry
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Patatje pindasaus is heerlijk. Frikandelletje erbij is ook prima, mits pindasaus.
Of curry
Ja ik ookquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:52 schreef Samzz het volgende:
Godver, nu heb ik zin in een patatje oorlog.
Ik ga morgen voor pizzaquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Ja ik ook
Morgen maar zondigen
Ja, vooral die van de pizzeria in Vosselaar, fuck man, lekkerste pizza's ooitquote:
Omdat die shit met baby's altijd hetzelfde is. Zo afgezaagd.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:40 schreef Samzz het volgende:
Waarom vind ik series opeens minder leuk wanneer er zwangerschap en baby's bij komen?
Alles is inmiddels al een keer gedaan hoor.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Omdat die shit met baby's altijd hetzelfde is. Zo afgezaagd.
Misschien. Ik vind het gewoon echt niet leukquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Omdat die shit met baby's altijd hetzelfde is. Zo afgezaagd.
Dat verkopen ze niet in Belgiëquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:52 schreef Samzz het volgende:
Godver, nu heb ik zin in een patatje oorlog.
Frietjes verkopen ze wel jaquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:25 schreef Samzz het volgende:
Oh, vast wel als ik ze vraag om frietjes met mayo, pindasaus en ui.
Toch vind ik dat altijd dezelfde, typische verhaallijnen. Zit geen enkele variatie in wat mij betreft.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alles is inmiddels al een keer gedaan hoor.
Nouja, bijna alles. Maar een hele hoop. Alles is terug te vinden in iets anders.
Ik heb ook vaak het idee dat vrouwen kinderen moeten krijgen. Alsof hun leven anders niet compleet zou zijn.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien. Ik vind het gewoon echt niet leuk.
En nu is één van m'n favo karakters ook nog eens de serie uit. Verrek.
BBQ meet?quote:
Welke serie dan?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien. Ik vind het gewoon echt niet leuk.
En nu is één van m'n favo karakters ook nog eens de serie uit. Verrek.
Zit je dit te tikken vanaf de wc?quote:
Nou, dat is het gewoon precies.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb ook vaak het idee dat vrouwen kinderen moeten krijgen. Alsof hun leven anders niet compleet zou zijn.
Rizzoli & Isles.quote:
Zaterdag.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:41 schreef Myraela het volgende:
Ik heb nu zin in een frikandel speciaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |