abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143190223
quote:
15s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 23:50 schreef Schanulleke het volgende:
Ik groet iedereen. Waar ik me dan aan stoor is al dat ik vrijwel iedere loop wel moet stoppen omdat een hond aanslaat en agressief gedrag vertoont. En al die baasjes die er dan maar wat uilig bij staan te kijken. Ik kan me er maar één heugen die daadwerkelijk even sorry zei.
Er kwam eergisteren een hond - niet aangelijnd - op me afgestormd. Baasje zei toen ik maar was gaan wandelen zodat dat beest niet achter me aan bleef rennen "hij doet niets". Dus ik zei dat ik het niet zo chill vond dat zo'n hond op me af kwam stormen en achter me aan bleef rennen, krijg ik terug: "jammer dan".
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 08:20:10 #152
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_143190262
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 08:08 schreef Guard het volgende:

[..]

Een paar van mij gaan nu al ruim 1000 km mee en qua slijtage aan de zool e.d. ziet het er nog allemaal goed uit (demping kun je natuurlijk weinig aan zien). En ik ben ook niet bepaald een vedergewicht te noemen :@
Bij mij kun je t aan de demping juist wel goed zien/voelen. Aan de randen ziet de schoen er nog prima uit, maar bij mij gaat de demping onder de middenvoorvoet het hardst. Doorgezakte voorvoet c.q. geen vetkussentjes meer na 15 jaar volleybal.
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_143190310
Ik heb op m'n Kinvara 3's trouwens maar een km of 400 gelopen en het verschil in demping met m'n 4's is enorm. Nu staan die schoenen er ook wel om bekend dat ze niet zolang meegaan, maar 400 is wel erg weinig :X Gelukkig is er straks weer een baan waar ze nog wel prima voor zijn O+
pi_143190362
Gisteren ook een Strava account aangemaakt en kort stukje gelopen en gefietst om de data te bekijken, zo eens even doen.
Zijn er nog speficieke dingen die beter/anders/slechter zijn in vergelijking met Endomondo?
pi_143190400
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 08:14 schreef Frsh het volgende:

[..]

Van deze 4 heb ik in ieder geval bericht gehad dat ze aansluiten.

Locatie is buitencentrum Schoorlse Duinen, Oorsprongweg 1, Schoorl. We zien elkaar om een uurtje of 11! w/
Ik heb mijn schema nog eens bekeken, en eigenlijk is een km of 11 komend weekend wel een goed idee (ook met het oog op het feit dat ik volgende week een relatieve rustweek heb, en ik met geen mogelijkehid kan goedpraten dat de TdF in een rustweek past, dus de relatieve rust een weekend naar voren halen is een goed idee).
Nadeel is alleen dat er zaterdagavond een going away party op de agenda staat, dus dat zou nog wat roet in het eten kunnen gooien.
Ik doe even een "onder voorbehoud", als ik zondag meega stuur ik je wel een app-je in de ochtend (ik neem aan dat je tel nr niet meer veranderd is sinds december?).
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_143190444
quote:
5s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 08:29 schreef Arquero het volgende:
Gisteren ook een Strava account aangemaakt en kort stukje gelopen en gefietst om de data te bekijken, zo eens even doen.
Zijn er nog speficieke dingen die beter/anders/slechter zijn in vergelijking met Endomondo?
Hoogtemeters veel beter.
Snelste tijden per afstand bijhouden is minder, maar je kan wel handmatig je PR's invoeren zodat ze aan je eigen wetten (of die van anderen) voldoen.
Bijhouden van afgelegde km's op materiaal (schoen dan wel fiets) is ook wel fijn :)

Tip: gebruik ook veloviewer.com, die biedt wat functies (zoals 3d plaatjes van je gpx-en) waar je bij Strava voor betaald.
pi_143190469
quote:
5s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 08:29 schreef Arquero het volgende:
Strava neemt wel de lap-informatie mee, en Endomondo niet. En ik vind de grafiekjes beter.

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 08:32 schreef Guard het volgende:

[..]

Ik heb mijn schema nog eens bekeken, en eigenlijk is een km of 11 komend weekend wel een goed idee (ook met het oog op het feit dat ik volgende week een relatieve rustweek heb, en ik met geen mogelijkehid kan goedpraten dat de TdF in een rustweek past, dus de relatieve rust een weekend naar voren halen is een goed idee).
Nadeel is alleen dat er zaterdagavond een going away party op de agenda staat, dus dat zou nog wat roet in het eten kunnen gooien.
Ik doe even een "onder voorbehoud", als ik zondag meega stuur ik je wel een app-je in de ochtend (ik neem aan dat je tel nr niet meer veranderd is sinds december?).
*O*
pi_143190487
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 08:36 schreef Guard het volgende:
.
Bijhouden van afgelegde km's op materiaal (schoen dan wel fiets) is ook wel fijn :)
Ja, dat zag ik net ja, is wel makkelijk. Zo wordt meteen bij gehouden hoeveel km met welke schoenen je loopt. Handig :Y
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 08:40:26 #159
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_143190499
Is Garmin Connect down?
F means you're fucked
pi_143190541
Wel iets vreemds mee, krijg het inlog scherm niet te zien.
pi_143190584
ook nog een 50 km voor de TdF beschikbaar voor de liefhebber :P
pi_143190608
Ik krijg ook 'server niet gevonden' bij GC.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_143190710
Hm, ik kan me via de AV nog inschrijven voor de dam tot dam. Nog even over nadenken of ik dat wil.
pi_143190726
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 08:05 schreef Guard het volgende:

[..]

OK volgende keer wil ik mee, om wat daaltips op te doen :)
Moet je het filmpje ook wel bekijken :P Korte pasjes, goed kijken waar je je voeten neerzet en gewoon lekker laten gaan. Maar tuurlijk mag je de volgende keer mee! ^O^
pi_143190841
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 08:53 schreef hatsaflats het volgende:
Hm, ik kan me via de AV nog inschrijven voor de dam tot dam. Nog even over nadenken of ik dat wil.
Vraag bij de DtD is vooral altijd waar je terecht komt in de startvolgorde. :P

Bij de wedstrijdrecreanten / business is wel extra relaxed, tenminste beetje rustig parcours, dan is de DtD wel te doen!

Ik ga dit jaar weer lopen vanuit het business geweld, meestal zijn dat geen PR omstandigheden... :P
Jack does it in real time...
pi_143190884
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 08:54 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Moet je het filmpje ook wel bekijken :P Korte pasjes, goed kijken waar je je voeten neerzet en gewoon lekker laten gaan. Maar tuurlijk mag je de volgende keer mee! ^O^
Je laat het er wel heel makkelijk uitzien :P
pi_143191063
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 09:00 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Vraag bij de DtD is vooral altijd waar je terecht komt in de startvolgorde. :P

Bij de wedstrijdrecreanten / business is wel extra relaxed, tenminste beetje rustig parcours, dan is de DtD wel te doen!

Ik ga dit jaar weer lopen vanuit het business geweld, meestal zijn dat geen PR omstandigheden... :P
Ik kijk dinsdag wel of er nog meer mensen van mijn groep meegaan en laat het daarvan afhangen of ik meedoe of niet.
  Moderator vrijdag 8 augustus 2014 @ 09:18:25 #168
155227 crew  Guppy
dus
pi_143191073
Ik vind dat m'n schoenen sowieso een jaar mee moeten gaan. Zoveel loop ik nou ook weer niet, dus de max km's zal ik niet halen. Maar na een jaar vind ik ze gewoon op. Sterker nog, ik vind dat ik nu al redelijk was slijtage aan m'n zolen zie. Ik ben benieuwd hoe ze er rond oktober uitzien!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 09:31:27 #169
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_143191280
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 09:18 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik vind dat m'n schoenen sowieso een jaar mee moeten gaan. Zoveel loop ik nou ook weer niet, dus de max km's zal ik niet halen. Maar na een jaar vind ik ze gewoon op. Sterker nog, ik vind dat ik nu al redelijk was slijtage aan m'n zolen zie. Ik ben benieuwd hoe ze er rond oktober uitzien!
Ik heb met mijn vorige paar 2 jaar gedaan. 1000 km. Dit paar gaat sneller aan de 1000km zitten met de 100 die ik er nu per maand loop.
Dure hobby wel, die schoenen.
Maar ik denk dat ik er binnenkort vff's bij wil :@
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_143191366
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 09:31 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Ik heb met mijn vorige paar 2 jaar gedaan. 1000 km. Dit paar gaat sneller aan de 1000km zitten met de 100 die ik er nu per maand loop.
Met 1 paar per jaar is het nog steeds niet echt een dure hobby :P Met 2 paar eigenlijk ook niet.
pi_143191398
quote:

[..]

^O^
  Moderator vrijdag 8 augustus 2014 @ 09:39:02 #172
155227 crew  Guppy
dus
pi_143191420
quote:

[..]

Ik zit nu rond de 500km op deze schoenen en het meeste profiel is toch wel van m'n zolen af... Nou ben ik ook niet de lichtste, maar 1000km ga ik echt niet redden op dit paar
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_143191430
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 09:36 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Met 1 paar per jaar is het nog steeds niet echt een dure hobby :P Met 2 paar eigenlijk ook niet.
Voetballen is doorgaans goedkoper dan serieus hardlopen. Ik gaf, behalve de contributie en eens in de twee jaar een nieuw paar schoenen, eigenlijk niks uit aan ie sport. Behalve in de kantine natuurlijk. Die moet je niet meerekenen.
pi_143191438
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 09:39 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ik zit nu rond de 500km op deze schoenen en het meeste profiel is toch wel van m'n zolen af... Nou ben ik ook niet de lichtste, maar 1000km ga ik echt niet redden op dit paar
Weet wel dat de slijtage geen rechte lijn is. De eerste 100km zijn funest voor je zolen. Daarna gaat de slijtage veel gelijdelijker.
pi_143191587
Ik heb net nieuwe, maar zou elke maand wel een paar kunnen halen :9~

off topic; ben een beetje nerveus. Vanmiddag nieuwe (voor ons dan, hij is al een keer van iemand anders geweest) auto halen bij de dealer :o :@
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')