Wat een onzin. Weer zo iemand die totaal niet weet wat een iPhone allemaal kan, maar wel anderen graag veroordeelt als ze iets niet wetenquote:Op maandag 11 augustus 2014 12:34 schreef Slickk het volgende:
[..]
Natuurlijk, die proberen gebruikers zoals jou te lokken.Via andere wegen kan het prima, maar dan moet je het via een computer doen.
Ebooks op zo'n schermpje? Barst je dan niet van de koppijn na 5 minuten?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:38 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Weer zo iemand die totaal niet weet wat een iPhone allemaal kan, maar wel anderen graag veroordeelt als ze iets niet weten
Ebooks downloaden op een iPhone gaat prima. Sterker nog, sinds iBooks echt kut is geworden, doe ik bijna niet anders.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:19 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Maar wie neemt er dan ook T-mobile als provider?![]()
Ali B
Ik heb juist supersnel en áltijd 4G hier, zelfs wanneer de metro ondergronds rijdt. Voor men die de Rotterdamse metro een beetje kennen: Normaal gesproken wanneer je vanaf Wilhelminaplein, Kralingse Zoom of Schiedam Centrum ondergronds gaat ga je van 4G/3G naar No Service om daarna E of GPRS te krijgen. Maar zelfs als de metro ondergronds gaat, onder de stad en onder de Maas, heb ik 4G. Fucking ongelooflijk maar waar, dat had ik nooit met Vodafone (4G). Terwijl ik in 2011, denk ik, juist van T-Mobile naar Vodafone ben overgestapt vanwege het bereik.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
1. Vodafone.
2. Vodafone is nauwelijks beter dan T-Mobile.
Net als in Rotterdam. Denk dat de mensen die echt last hebben van het bereik, vooral buiten een stedelijk gebied of de Randstad wonen. Maar dan kan je ook kutbereik verwachten, bij elke provider. Tenzij je KPN hebt die claimen dat zij 4G-bereik hebben in bijna 90% van Nederland.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Niks mis met T-Mobile als je in Amsterdam woont.
Goed, leg eens uit dan?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:38 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Weer zo iemand die totaal niet weet wat een iPhone allemaal kan, maar wel anderen graag veroordeelt als ze iets niet weten
Ebooks downloaden op een iPhone gaat prima. Sterker nog, sinds iBooks echt kut is geworden, doe ik bijna niet anders.
Eerlijk is eerlijk, ik heb vaak gewoon 3G met KPN op plekken waar anderen hun telefoon wegstoppen. Landelijke stukken, in tunnels. Maar de laatste maanden is het op echt drukke plekken gewoon ruk. Stations dus, in de spits. Of festivals, daar was ik vaak de enige die af en toe gewoon 3G had. De rest had allemaal geen bereik, want allemaal T-Mobile en Vodafone. Maar dat is sinds een paar maanden dus echt niet meer. Terwijl er niks is veranderd aan m'n abonnement of telefoon. In de middle of nowhere heb ik wel nog steeds bijna altijd 3G. Het ligt gewoon aan de drukte op de één of andere manier. Alsof ik vroeger voorrang kreeg op het netwerk en nu niet meer.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:30 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Net als in Rotterdam. Denk dat de mensen die echt last hebben van het bereik, vooral buiten een stedelijk gebied of de Randstad wonen. Maar dan kan je ook kutbereik verwachten, bij elke provider. Tenzij je KPN hebt die claimen dat zij 4G-bereik hebben in bijna 90% van Nederland.
Hoe lang zat ie er al op?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:32 schreef Mano_ het volgende:
Gisteren heb ik de screen protector eens van het scherm gejast. Man, wat een verschil! Alles is helderder en scherper.
Ik gebruik al jaren goedkope protectors van DX of FP, maar die vervang ik gewoon elke 2-3 maanden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:52 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Al best een tijdje. Het was zo'n goedkoop prul van DX.com, daar kan het ook aan liggen
Welnee. Werkt perfect.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:40 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ebooks op zo'n schermpje? Barst je dan niet van de koppijn na 5 minuten?
Ik lees al jaren bijna exclusief op m'n iphone.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:40 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
In de grote steden zijn ze allemaal wel goed, alleen vooral binnenshuis valt het vaak erg tegen. Vaak genoeg een E als ik een flatgebouw of restaurant binnen ga.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:26 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb juist supersnel en áltijd 4G hier, zelfs wanneer de metro ondergronds rijdt. Voor men die de Rotterdamse metro een beetje kennen: Normaal gesproken wanneer je vanaf Wilhelminaplein, Kralingse Zoom of Schiedam Centrum ondergronds gaat ga je van 4G/3G naar No Service om daarna E of GPRS te krijgen. Maar zelfs als de metro ondergronds gaat, onder de stad en onder de Maas, heb ik 4G. Fucking ongelooflijk maar waar, dat had ik nooit met Vodafone (4G). Terwijl ik in 2011, denk ik, juist van T-Mobile naar Vodafone ben overgestapt vanwege het bereik.
Op mijn zolderkamer haal ik zelfs 55 mbit/s. Nooit gehad en niet dat ik dat nodig heb, heb gewoon wifi. Maar heb anno 2013/2014 absoluut geen last meer van hun kutte bereik in Rotterdam en elders in de Randstad. Zal vast nog steeds kut zijn buiten de Randstad, maar daar kom ik nauwelijks behalve die ene keer per maand/enkele maanden.
Onzin. Met T-mobile kon ik 112 niet eens bereiken. Ik ben er belachelijk veel op vooruit gegaan en het mooie is dat ik per maand ook veel minder betaal met 11GB datalimiet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
1. Vodafone.
2. Vodafone is nauwelijks beter dan T-Mobile.
Jawel. Ik lees eBooks op m'n iPad, maar de methode blijft hetzelfde.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:40 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik heb juist altijd problemen met Vodafone in Rotterdam. Stap ik de lift uit op de 14e verdieping op de Kop van Zuid: GPRS. Met geluk heb ik 2 streepjes 3G. 😢😢😢quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:26 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb juist supersnel en áltijd 4G hier, zelfs wanneer de metro ondergronds rijdt. Voor men die de Rotterdamse metro een beetje kennen: Normaal gesproken wanneer je vanaf Wilhelminaplein, Kralingse Zoom of Schiedam Centrum ondergronds gaat ga je van 4G/3G naar No Service om daarna E of GPRS te krijgen. Maar zelfs als de metro ondergronds gaat, onder de stad en onder de Maas, heb ik 4G. Fucking ongelooflijk maar waar, dat had ik nooit met Vodafone (4G). Terwijl ik in 2011, denk ik, juist van T-Mobile naar Vodafone ben overgestapt vanwege het bereik.
Op mijn zolderkamer haal ik zelfs 55 mbit/s. Nooit gehad en niet dat ik dat nodig heb, heb gewoon wifi. Maar heb anno 2013/2014 absoluut geen last meer van hun kutte bereik in Rotterdam en elders in de Randstad. Zal vast nog steeds kut zijn buiten de Randstad, maar daar kom ik nauwelijks behalve die ene keer per maand/enkele maanden.
Toen ik het opzegde begrepen ze het bij Vodafone wel (in ieder geval, de Vodafone Store op de Lijnbaan). Sinds de brand in het Vodafonegebouw in Rotterdam is het bereik alleen maar kutter geweest. Verbaast mij nog steeds dat T-Mobile in Rotterdam zo veel beter is dan VF, dat kon ik mij niet bedenken een paar jaar geleden toen ik juist van TM naar VF ging door het bereik.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:56 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik heb juist altijd problemen met Vodafone in Rotterdam. Stap ik de lift uit op de 14e verdieping op de Kop van Zuid: GPRS. Met geluk heb ik 2 streepjes 3G. 😢😢😢
Binnenstad Den Haag is veelal ellende tot en met, sta je dan, in de randstad...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
In de grote steden zijn ze allemaal wel goed, alleen vooral binnenshuis valt het vaak erg tegen. Vaak genoeg een E als ik een flatgebouw of restaurant binnen ga.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |