Nou ja, je komt wel plots op vreemde sites terecht en je safari komt opeens 8x omhoog ofzo. Probeer het maar eens zou ik zeggen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:29 schreef Slickk het volgende:
[..]
'Illegaal' downloaden via een iPhone gaat niet, daar ga je de mist in.
Natuurlijk, die proberen gebruikers zoals jou te lokken.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:31 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Nou ja, je komt wel plots op vreemde sites terecht en je safari komt opeens 8x omhoog ofzo. Probeer het maar eens zou ik zeggen.
Ja, ik koop alles wel weer zoals ik altijd deed. Maar dan begrijp ik echt niet hoe mensen aan al die verhalen komen met gratis ebooks downloaden en het dom vinden dat ik alles altijd koop via bol.com. Maargoed das een andere discussiequote:Op maandag 11 augustus 2014 12:34 schreef Slickk het volgende:
[..]
Natuurlijk, die proberen gebruikers zoals jou te lokken.Via andere wegen kan het prima, maar dan moet je het via een computer doen.
Ik download mijn iBooks ook gewoon. En dan mail ik ze naar me toe. Download ze op mijn telefoon en kan ze lezen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:48 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Ja, ik koop alles wel weer zoals ik altijd deed. Maar dan begrijp ik echt niet hoe mensen aan al die verhalen komen met gratis ebooks downloaden en het dom vinden dat ik alles altijd koop via bol.com. Maargoed das een andere discussie
Om het over een kleine maand weer terug te zetten?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:36 schreef TC03 het volgende:
Ik vind dat die iPhone 6 uit de OP moet. Gewoon alleen echte producten erin zetten.
Same here, ik ben al jaren zakelijk klant bij KPN en zou volgens het bladibla verhaal zelfs voorrang op non business users hebben en heb tot een jaartje terug eigenlijk nooit geen problemen gehad, ook niet op festivals waar anderen geen bereik met KPN hadden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:03 schreef BigSmurf het volgende:
Vooral drukke gebieden. Simpel voorbeeld: tot een paar maanden geleden had ik op diverse stations (Utrecht, Breda, Tilburg, Dordrecht, Rotterdam CS) goed 3G-bereik. Nu is dat gewoon huilen. Vaak een E, of wel 3G, maar laden van de NS-app of een webpagina duurt dan alsnog vele malen langer dan normaal. Da's niet echt persoonlijke perceptie, want thuis heb ik bijvoorbeeld wel gewoon snel en goed bereik.
KPN.
Dat was mijn hoop ook, net zo simpel, maar het verschil tussen Windows, iTunes en shit erin slepen en op een Mac is levensgroot, ergens 6 topics geleden heb ik mn gal gespuid over de itunes bibliotheek die er eindeloos over deed om te syncen met een ext HDD via mn TC dinges, dat is gelukt, maar films sync't ie sowieso niet en "erin slepen" wil al helemaal niet werken, ook niet met verse muziek, nee eerst map/track/shit toevoegen, dan wachten tot iTunes klaar is en tadaa dan kan ik hem naar mn iphone slepen, films is sowieso een nog go, want .mov bestanden op een iphone afspelen is kennelijk godsonmogelijkquote:Op zondag 10 augustus 2014 02:18 schreef Dimens het volgende:
Gewoon in iTunes de video naar je iOS device slepen?
Eigenlijk net zo makkelijk als Windows verkenner. Of eigenlijk nog makkelijker want je hoeft geen mappen te beheren, dat doet iTunes al voor je.
Jailbreak misschien iets voor je? Anders FB in safari bezoekenquote:Op maandag 11 augustus 2014 18:50 schreef Droathoah het volgende:
Iemand een app om je cache (documenten/gegevens) te legen? Facebook slurpt nu al 462mb op
Het lijkt me dat er wel meer oplossingen zijnquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jailbreak misschien iets voor je? Anders FB in safari bezoeken
Maar geen app die je cache kan legen. Het is voor apps namelijk niet mogelijk om ook maar iets buiten hun eigen omgeving te kunnen doen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:38 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Het lijkt me dat er wel meer oplossingen zijn
4G en 3G zijn twee verschillende technieken. Is dus niet backwards compatible. Echter, providers vervangen 3G niet ten koste van 4G dus het is niet alsof je 3G-bereik minder zal worden.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:10 schreef kikoooooo het volgende:
4g is toch gewoon backwards compatible? Een upgrade van een 3g zender naar een 4g zender zou dan, in theorie, toch geen probleem op moeten leveren?
Gewoon eraf gooien en weer opnieuw installeren.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:50 schreef Droathoah het volgende:
Iemand een app om je cache (documenten/gegevens) te legen? Facebook slurpt nu al 462mb op
Duidelijk. Weer wat geleerd.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 08:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
4G en 3G zijn twee verschillende technieken. Is dus niet backwards compatible. Echter, providers vervangen 3G niet ten koste van 4G dus het is niet alsof je 3G-bereik minder zal worden.
Lees hem nog eens zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 08:30 schreef TC03 het volgende:
Echter, providers vervangen 3G niet ten koste van 4G dus het is niet alsof je 3G-bereik minder zal worden.
Maar wie neemt er dan ook T-mobile als provider?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:14 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Lees hem nog eens zou ik zeggen.
Maar valt mij wel op dat bereik van 3G om te huilen blijft bij T-mobile.
Op moment van afsluiten abonnement de meest effectieve keuze.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:19 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Maar wie neemt er dan ook T-mobile als provider?![]()
Ali B
1. Vodafone.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:26 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Op moment van afsluiten abonnement de meest effectieve keuze.
Maar KPN/Vodaphone hebben op veel plaatsen helaas hetzelfde gezeik hoor
Het maakt zeker wel uit. KPN is op dit moment vele malen beter dan Vodafone en T-Mobile. Daarnaast heeft T-Mobile geen 4G op 800 MHz waardoor T-Mobile met 4G een minder bereik zal hebben (Vodafone en KPN wel). Verder rollen T-Mobile en KPN langzamerhand een 3G-netwerk uit op 900 MHz waardoor het bereik flink verbeterd zal worden met 3G, dit doet Vodafone dan weer niet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:39 schreef Skull-splitter het volgende:
Al met al maakt het allemaal geen flikker uit, iedere provider heeft echt wel gebieden waar het compleet waardeloos is maar met een andere goed te bereiken. 4G moet ook een hoop schelen in stedelijk gebied als ik het wel heb.
Altijd geweest.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het maakt zeker wel uit. KPN is op dit moment vele malen beter dan Vodafone en T-Mobile.
Tjah. Technisch geneuzel ter zijde: geen bereik is geen bereik en zal toch storend blijven als je alles met je telefoon doet. Dat ze er van alles aan proberen: prima. Kunnen ze het helemaal uitbannen? Nee, niet efficient iig.quote:Daarnaast heeft T-Mobile geen 4G op 800 MHz waardoor T-Mobile met 4G een minder bereik zal hebben (Vodafone en KPN wel). Verder rollen T-Mobile en KPN langzamerhand een 3G-netwerk uit op 900 MHz waardoor het bereik flink verbeterd zal worden met 3G, dit doet Vodafone dan weer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |