kan ook muziek op je device downloaden via de music app zetten voor offline gebruik.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:10 schreef mrPanerai het volgende:
Ik vind itunes ook wel fijn werken, gewoon alle automatische dingen afzetten en het is drag-en-drop voor je muziek.
Dat itunes match vind ik ook niks met m'n data-limiet en van die openbare wifi-snelheden word je ook niet blij plus dat je elke keer weer een wifi signaal moet zoeken.
Dat is ook mijn M.O.quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:35 schreef Kloonhommel het volgende:
en toen kon ie de tyfus krijgen van me.
Gewoon in iTunes de video naar je iOS device slepen?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:35 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Heb nou al ongeveer 1 jaar IOS apparaten, snap nog steeds niet hoe de neuk ik een filmpje van torrent dat geschikt is gemaakt voor bijv iPad op de iPad krijg, ja via iTunes, hoe dan?
Dat hebben ze bij Android simpeler gemaakt, gewoon device verbinden met pc en via verkenner je meuk overhevelen, zo werkt dat niet bij IOS.
als er softonic in de link staat zit er rotzooi in hequote:Op zondag 10 augustus 2014 00:36 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is ook mijn M.O.
Ik heb dit ooit gebookmarked: http://itools-for-windows.nl.softonic.com/
Misschien dat ik dat ooit ga gebruiken als het nodig is.
mega is standaard 50gb, Google drive 15 dacht ik maar dat is inclusief mail. Mega heeft volgens mij alleen geen app voor osx (zou komen). De app van drive is er wel maar die laat de CPU soms fijn een kwartier naar 80% gaan.quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:36 schreef Kloonhommel het volgende:
Dropbox mekkert dat de trialperiod van 2 jaar voorbij is en ik van 33GB naar 6 ben gegaan. Laat ik nou 9GB in gebruik nemen en dus zodoende kan ik nix meer uploaden of zo. Zijn er prima alternatieven of zal ik dropbox maar leeggooien/opruimen?
Ja, werkt niet..quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:31 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Heb je hem al gepoetst (met brillendoekje of zelfs je mouw)? Ik moet de mijne regelmatig poetsen als de foto's weer eens onscherp zijn.
Ik heb het even nagetrokken. Ik heb zelf afgerond 100GB aan muziek op de cloud staan, kan gewoon. gr gr.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:03 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik heb 140 GB aan muziek en een 16GB iPhone. Gaat prima, ik kan immers toch maar een paar albums luisteren.
[..]
Als je het zonder wifi doet wel ja.
Yup.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:04 schreef RogerFederer_17 het volgende:
Nog meer mensen last van Facetime Audio?
(dat de verbinding ineens verbreekt en de iPhone opnieuw opstart?)
Godverdommequote:Op zondag 10 augustus 2014 17:09 schreef Yaaar het volgende:
Misschien een domme vraag maar bestaan rr ook virusscanners voor iPhone?
Toe maarquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:12 schreef klaas_th het volgende:
[..]
GodverdommeJa geloof ik van Norton
Wat moet je er mee?quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:09 schreef Yaaar het volgende:
Stof eruit blazen, of met sateprikker eruit halen?quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:15 schreef bjanaan het volgende:
Mijn IPhone oplaadkabeltje wil niet meer helemaal erin waardoor die niet oplaadt, meer mensen last van? Wat zal ik doen naar de Hi winkel waar ik hem vandaan heb of naar de Apple reseller?
Ik zou m altijd eerst brengen naar de plek waar je m ook vandaan hebt. Anders weet je zeker dat je mag betalen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:15 schreef bjanaan het volgende:
Mijn IPhone oplaadkabeltje wil niet meer helemaal erin waardoor die niet oplaadt, meer mensen last van? Wat zal ik doen naar de Hi winkel waar ik hem vandaan heb of naar de Apple reseller?
Ik had vandaag zo'n dag dat ik ben gaan downloaden. Nu zocht ik via mijn iPhone op ebooks downloaden en toen kwam ik opens op rare websites en kreeg ik plots reclame en 8x internet geopend ofzo. Balen ditquote:
Nee, apps hebben geen toegang tot bestanden van o.a. het systeem. Een scanner is dus ook niet relevant voor een iPhone, hooguit als je een jailbreak hebt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:09 schreef Yaaar het volgende:
Vaag verhaal...quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:34 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Ik had vandaag zo'n dag dat ik ben gaan downloaden. Nu zocht ik via mijn iPhone op ebooks downloaden en toen kwam ik opens op rare websites en kreeg ik plots reclame en 8x internet geopend ofzo. Balen dit
Technisch gezien niet mogelijk op een non-jailbroken iPhone. Daarom is een iPhone ook zo veilig.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:09 schreef Yaaar het volgende:
Hoezo?quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vaag verhaal...
Een virusscanner op je iPhone slaat nergens op. Je hebt toch ook geen virusscanner op je tv of magnetron?
'Illegaal' downloaden via een iPhone gaat niet, daar ga je de mist in.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:08 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik wilde de ebook veroordeeld van Karin slaughter downloaden (illegaal) en dat had ik niet moeten doen, want dat was blijkbaar virus-achtig. Heb hem uiteindelijk maar weer gekocht, terwijl ik dus aaaaaltijd ebooks koop en ik altijd iedereen hoor over downloaden. Nou, dat wilde ik ook eens doen voor de verandering. Maar blijkbaar kan ik niet downloaden ofzo.
En oja raar genoeg doet mijn iPhone nu alweer helemaal normaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |