quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:55 schreef Anosmos het volgende:
Terwijl hij er zelf uitziet als iemand die nooit bij een speeltuin zou moeten kunnen komen.
Dit.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:55 schreef Anosmos het volgende:
Terwijl hij er zelf uitziet als iemand die nooit bij een speeltuin zou moeten kunnen komen.
Dat inderdaad. Murw door pro-russische propaganda zullen er best wat mensen in geloven, hoewel elk normaal denkend mens toch in moet zien dat dit wel echt heel erg ver gezocht is.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:15 schreef zuchtje het volgende:
Het trieste is dat er mensen zijn die hem geloven.
True.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:15 schreef zuchtje het volgende:
Het is gewoon waar. Een geheime operatie om heel Rusland te onderwerpen, we maken ze allemaal homo.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:15 schreef zuchtje het volgende:
Misschien heeft hij het weer verwijderd net als het bericht over het neerhalen van een zeker vliegtuigquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:59 schreef H4ppy het volgende:
Ik zou wel graag de bron willen zien waar telegraaf deze informatie vandaan heeft gehaald. Op de officiële info en persoonlijke pagina's van Strelkov staat niks wat ook maar in de buurt komt met wat de telegraaf schrijft.
https://vk.com/strelkov_info
https://vk.com/id257955712
Is er eigenlijk nog andere (buitenlandse) media die hierover bericht behalve Powned en de Telegraaf???
Igor is een Amerikaan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:28 schreef Lambiekje het volgende:
Het past in in het beeld hoe onze soldaten zich misdragen hebben in irak.
die zijn zo fucked up dat ze zelfs vrouwelijke collega's misbruiken
Maar wat wil je ook TSA neemt alleen misdaderigers en pedofielen aan. Voor militairen en 'normale' agenten zal het niet anders zijn. En men snapt natuurlijk dat het gestaag andere beroepsgroepen bevuild.
http://www.amazon.com/Ris(...)ericas/dp/1610392116
En ja dat is ook allemaal agenda 21
Misdaderigers, dat zijn de grootste criminelen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:28 schreef Lambiekje het volgende:
Maar wat wil je ook TSA neemt alleen misdaderigers en pedofielen aan.
Dit is een mooi moment om te ontvolgen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:28 schreef Lambiekje het volgende:
Het past in in het beeld hoe onze soldaten zich misdragen hebben in irak.
die zijn zo fucked up dat ze zelfs vrouwelijke collega's misbruiken
Maar wat wil je ook TSA neemt alleen misdaderigers en pedofielen aan. Voor militairen en 'normale' agenten zal het niet anders zijn. En men snapt natuurlijk dat het gestaag andere beroepsgroepen bevuild.
http://www.amazon.com/Ris(...)ericas/dp/1610392116
En ja dat is ook allemaal agenda 21
Obama doet het nog slinkers.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:35 schreef Ringo het volgende:
Joseph Goebbels is er niks bij.
Ok, je kan erom lachen, maar dit soort krankzinnige gewetenloze met bloed bedropen oorlogshitsers bepalen de publieke opinie in Moedertje Rusland.
Sluit je maar af voor de realiteit. Niet piepen als je achter tralies beland omdat je een tomaatplantje geplant hebt in je moestuin he.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:12 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dit is een mooi moment om te ontvolgen.
Niet waar, je lurkt wel want BNW.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:12 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dit is een mooi moment om te ontvolgen.
BNW / Verkopen van gezond voedsel op boete van $100K+quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:07 schreef Lambiekje het volgende:
Sluit je maar af voor de realiteit. Niet piepen als je achter tralies belandt omdat je een tomaatplantje geplant hebt in je moestuin he.
Klopt, en ik snap de verwarring.quote:
bij McDonalds krijg je teminste vlees van ongeveer 1000 verschillende koeien uit 5 continenten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:00 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Klopt, en ik snap de verwarring.
Ik zal het proberen uit te leggen:
Ik eet wel eens fastfood; geen culinair hoogstandje, maar je kan er wel 's trek in hebben. Op dat moment niks mis mee.
Ga ik uit eten in een restaurant met twee Michelin-sterren, zal ik er bepaald geen genoegen mee nemen als mij daar een hamburger, kleine portie friet en twee bakjes mayonaise geserveerd wordt op een plastic dienblad met een papieren placemat. Ik ga daar immers naartoe met hele andere verwachtingen.
Nee, dit soort pure propaganda bepaalt de publieke opinie hier in Nederland. Er is geen enkele andere buitenlandse pers die hier wat over heeft gemeld. En zelfs hier in Nederland heeft alleen de Telegraaf en Pownews hier wat over geschreven. En Pownews heeft het telegraaf artikel als hun enige bron gebruiktquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:35 schreef Ringo het volgende:
Joseph Goebbels is er niks bij.
Ok, je kan erom lachen, maar dit soort krankzinnige gewetenloze met bloed bedropen oorlogshitsers bepalen de publieke opinie in Moedertje Rusland.
quote:Rebellenleider Igor Strelkov, hoofdverdachte van de aanslag op vlucht MH17, beschuldigt Nederlanders ervan krijgsgevangen gemaakte separatisten in Oost-Oekraïne seksueel te misbruiken.... tirade op VKontakte
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |