Vakantie. En jij?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:09 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je bent zelf keihard aan het werken op fok begrijp ik?
Dus jij kan wel vakantie hebben maar Marokkanen niet?quote:
Waar zeg ik dat?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:53 schreef xpompompomx het volgende:
Dus jij kan wel vakantie hebben maar Marokkanen niet?![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:59 schreef Ludd het volgende:
Waarom staat er niet bij dat dit een campagne van het CIDI is? Natuurlijk staat de initiatiefnemer toch vermeld bij dit soort acties?
Ehm, misschien daarom?quote:'Dit is geen solidariteitsverklaring met de Israëlische regering, wij als ondertekenaars verschillen daarover ook van mening', aldus de opstellers.
Genoeg reden om honderden burgers te doden?quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:07 schreef tong80 het volgende:
tv-persoonlijkheden als Angela Groothuizen, Albert Verlinde en Diederik van Vleuten.
Welke massamoord. En het is doodsimpel, als de staten om Israel heen nou eindelijk een keer zeggen, ok jullie mogen daar wonen en we erkennen jullie als land en houden op met 't proberen de boel te slopen. Conflict voorbij. Maar ja, dat doen ze niet dus hou je dit gezeik.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:18 schreef pokkerdepok het volgende:
als deze joodse organisaties zich nou eens krachtig zouden uitspreken tegen de israelische massamoord... dat zou misschien beter helpen.
gelukkig waren ze nog net zo slim om wilders buiten de advertentie te houden. meneertje meer of minder marokkanen.
nee ik haat geen joodse mensen, ik haat het joodse geloof. willen jullie meer of minder joden?
volgens mij wordt je gelijk opgepakt wegens anti- semitisme...
ja als een kant van een conflict opgeeft, dan is het conflict voorbij. dat lijkt me logisch...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:42 schreef Harlon het volgende:
[..]
Welke massamoord. En het is doodsimpel, als de staten om Israel heen nou eindelijk een keer zeggen, ok jullie mogen daar wonen en we erkennen jullie als land en houden op met 't proberen de boel te slopen. Conflict voorbij. Maar ja, dat doen ze niet dus hou je dit gezeik.
't is doodsimpel, die staat is er. Je kan het accepteren, of je kan tot in het einde der tijden op je flikker blijven krijgen van Israel. Masochisme staat blijkbaar hoog in het vaandel bij die mongolen om israel heen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:11 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ja als een kant van een conflict opgeeft, dan is het conflict voorbij. dat lijkt me logisch...
misshcien moet israel maar opgeven en ergens anders gaan wonen, dan is het ook voorbij, heel simpel...
massamoord van burgers, heb je dat gemist?
Dat is al eens gebeurd, maar toen werd na de moord op de nauwelijks beveiligde Rabin ene Netanyahu verkozen met de belofte om zoveel mogelijk nederzettingen bij te bouwen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:42 schreef Harlon het volgende:
[..]
Welke massamoord. En het is doodsimpel, als de staten om Israel heen nou eindelijk een keer zeggen, ok jullie mogen daar wonen en we erkennen jullie als land en houden op met 't proberen de boel te slopen. Conflict voorbij. Maar ja, dat doen ze niet dus hou je dit gezeik.
Goh, hij weet er ook wat van hoor.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:44 schreef ikra het volgende:
Wat een timing weer....
eerst 2000 onschuldige mensen vermoorden...
walgelijke zionisten streken.
Nou alsof Jodenhaters zich sowieso wat van BN'ers aantrekkenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:30 schreef danos het volgende:
Angela Groothuizen, Albert Verlinde....overtuigend hoor
Ik denk dat dit soort acties eerder de jodenhaat aanwakkerd dan afzwakt.
Serieus?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wij zien dat, maar waarom doet de regering er niets aan? Met harde hand straffen. Geen gevangenisstraf, maar gewoon vaker met scherp schieten.
die staat is er dus moet je het accepteren? wat een onzin zeg. had nederland zeker ook gewoon moeten accepterend at we bij frankrijk hoorde, of bij nazi duitsland..quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:25 schreef Harlon het volgende:
[..]
't is doodsimpel, die staat is er. Je kan het accepteren, of je kan tot in het einde der tijden op je flikker blijven krijgen van Israel. Masochisme staat blijkbaar hoog in het vaandel bij die mongolen om israel heen.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:44 schreef ikra het volgende:
[..]
Zionisten mogen idd 1 voor 1 kapot vallen.
Zijn alle problemen wereldwijd opgelost en is er vrede.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |