Zolang als de Israeliers en de Palestijnen daar al zitten is er oorlog tussen hun. Die zal ook de komende decennia wel doorgaan, met de gebruikelijke pauzes er tussen.quote:
Ja, weer een hoop geld naar de terroristische organisatie Hamas sturen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:22 schreef Loekie1 het volgende:
Laten we de Palestijnen allereerst helpen met schuilkelders maken, dat kan veel doden schelen in de volgende oorlog.
Ik heb het over schuilkelders, vind je dat ook een goed idee?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zolang als de Israeliers en de Palestijnen daar al zitten is er oorlog tussen hun. Die zal ook de komende decennia wel doorgaan, met de gebruikelijke pauzes er tussen.
Tussen wie zal die 'nieuwe oorlog' die jij voorspeld dan gaan?
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:30 schreef danos het volgende:
Angela Groothuizen, Albert Verlinde....overtuigend hoor
Ik denk dat dit soort acties eerder de jodenhaat aanwakkerd dan afzwakt.
Dat gaat je niet lukken. Israel keurt dat nooit goed en Hamas misbruikt dat geld voor eigen doeleinden en/of bouwt er ondergrondse lanceerplatforms voor hun raketten.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:29 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Ik heb het over schuilkelders, vind je dat ook een goed idee?
Daarom moet dat ook onder toezien van de VN. Naast scholen ook schuilkelders.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat gaat je niet lukken. Israel keurt dat nooit goed en Hamas misbruikt dat geld voor eigen doeleinden en/of bouwt er ondergrondse lanceerplatforms voor hun raketten.
Vergeet Gerard Joling niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:30 schreef danos het volgende:
Angela Groothuizen, Albert Verlinde....overtuigend hoor
Ik denk dat dit soort acties eerder de jodenhaat aanwakkerd dan afzwakt.
Die VN scholen en andere 'schuilkelders' waren ook al zo'n succes. Hamas plaatste er gewoon mortieren/raketten en Israel gooide er gewoon bommen op. Beide ten kostte van de burgerbevolking.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:33 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Daarom moet dat ook onder toezien van de VN. Naast scholen ook schuilkelders.
Die is er niet, dus ook niet nodig.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:17 schreef Rezania het volgende:
Waar is de advertentie tegen moslimhaat?
Volgens mij is het nog helemaal niet geprobeerd. Wat dacht je dat er in Oekraine voor doden waren gevallen als ze daar geen schuilkelders hadden?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Die VN scholen en andere 'schuilkelders' waren ook al zo'n succes. Hamas plaatste er gewoon mortieren/raketten en Israel gooide er gewoon bommen op. Beide ten kostte van de burgerbevolking.
En dat was al in de huidige oorlog in plaats van 'de toekomstige'.
Zo diep liggen die volgens mij niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:31 schreef tong80 het volgende:
Die terroristische gangen van de Hamas hadden goed gebruikt kunnen worden als schuilkelders.
Wel een punt, beter hadden ze een gecombineerde advertentie gedaan, nu werkt het ook nog eens mee aan de polarisatie tussen joden en moslims.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:17 schreef Rezania het volgende:
Waar is de advertentie tegen moslimhaat?
Lagen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:36 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Zo diep liggen die volgens mij niet.
Precies, dus heeft niet veel zin om die als schuilkelder te gebruiken.quote:
Je bent zelf keihard aan het werken op fok begrijp ik?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:23 schreef de_boswachter het volgende:
En waarom hebben die Marokkanen zoveel tijd om te demonstreren? Moeten die niet werken?
Oh nee wacht, ze krijgen geen werk want ze krijgen geen kans in deze samenleving (aldus hun zelf)
Misschien ligt het wel aan het hoge percentage uitvallers op de scholen of de mentaliteit? Quiters... bah.
Twee oorlogen terug ?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:56 schreef 99.999 het volgende:
In de Duitse Bild stond twee terug ook zo'n advertentie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |