Een paar paspoorten met een gaatje is net zo bijzonder als een teddybeer van een klein kind of een voetbaltijdschrift van een man.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:26 schreef Summers het volgende:
[..]
Natuurlijk wel , zolang je geen dader kan aanwijzen is alles relevant in een lopend onderzoek .
Vind ik niet , het kan een aanwijzing zijn voor een vooropgezet plan en op dit moment stinkt het al door alle oorlogspropaganda tegen Rusland vanaf dag 1 zonder bewijs door America en braaf en kritiekloos gekopieerd word door het westen .quote:Op donderdag 11 september 2014 17:51 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Een paar paspoorten met een gaatje is net zo bijzonder als een teddybeer van een klein kind of een voetbaltijdschrift van een man.
Het kan een aanwijzing zijn ja, net als de teddybeer en het tijdschrift. Bij heel veel (intercontinentale) vluchten zullen verlopen paspoorten mee gaan. Daarom is het an sich niet bijzonder.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:24 schreef Summers het volgende:
[..]
Vind ik niet , het kan een aanwijzing zijn voor een vooropgezet plan en op dit moment stinkt het al door alle oorlogspropaganda tegen Rusland vanaf dag 1 zonder bewijs door America en braaf en kritiekloos gekopieerd word door het westen .
Goeie. Dat was idd onmogelijk volgens hen.quote:Op donderdag 11 september 2014 17:52 schreef ems. het volgende:
Wat een discussies om die paspoorten. Ik dacht dat de wijze mensen uit het 9/11 topic al lang hadden geconcludeerd dat het onmogelijk is voor paspoorten om een vliegtuigramp te overleven?
Je moet je oude paspoort toch inleveren als je 'm gaat verlengen?quote:Op donderdag 11 september 2014 16:44 schreef kalinhos het volgende:
Zo'n gat zegt ook niks natuurlijk. Geeft alleen aan dat dát paspoort verlopen is. Kunnen nog wel gewoon actieve VISA's inzitten, of gewoon voor de houder nog een leuk aandenken.
Ukraine crisis: the neo-Nazi brigade fighting pro-Russian separatistsquote:German public broadcaster ZDF showed video of Ukrainian soldiers with Nazi symbols on their helmets in its evening newscast. Correspondent Bernhard Lichte used pictures of a soldier wearing a combat helmet with the “SS runes” of Hitler’s infamous black-uniformed elite corps. A second soldier was seen with a swastika on his gear and also the coat of arms of the Azov-battalion with Wolf Angel and Black Sun. The video was shot last week in Ukraine by a camera team from Norwegian broadcaster TV2.
quote:As Ukraine’s armed forces tighten the noose around pro-Russian separatists in the east of the country, the western-backed government in Kiev is throwing militia groups – some openly neo-Nazi - into the front of the battle.
http://stopthebanksters.e(...)jst-naar-vs-eu-kiev/quote:Zoals wij duidelijk zullen aantonen, betreft het alleen wilde samenzweringstheorieën gebracht door de US State Department, Europese Unie en de regering in Kiev, Oekraïne, die wordt herhaald door CNN, BBC, FOX-NewsCorp, ABC, CBS en NBC en de Europese massa media…
Nee hoor, je mag 'm houden als je dat vraagt. Doen ze er wel 2-3 gaatjes in zodat die niet meer geldig is.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je moet je oude paspoort toch inleveren als je 'm gaat verlengen?
Typisch ja.quote:Op donderdag 11 september 2014 17:52 schreef ems. het volgende:
Wat een discussies om die paspoorten. Ik dacht dat de wijze mensen uit het 9/11 topic al lang hadden geconcludeerd dat het onmogelijk is voor paspoorten om een vliegtuigramp te overleven?
Aah dat dacht ik. Goed om te weten, ik wil mijn huidige paspoort eigenlijk wel bewaren. Sentimentele waardequote:Op vrijdag 12 september 2014 11:06 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Nee hoor, je mag 'm houden als je dat vraagt. Doen ze er wel 2-3 gaatjes in zodat die niet meer geldig is.
Hmm ik kreeg gaatjes door de voorkant, achterkant en door het blad met je foto en dergelijke. Visapagina's lieten ze - op verzoek - wel heel. Volgens mij is de standaardprocedure dat ze heel je paspoort gelijk voorzien van 2 of 3 gaatjes.quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:37 schreef agter het volgende:
Overigens zitten die gaatjes (2 als ik me goed herinner) niet aan de buitenkant van het paspoort zoals op de foto. Die zitten meer aan de binnenkant.
Alleen al het feit dat ze weerom met de onzin komen dat MH17 een andere koers moest vliegen die 320 km noordelijker was zou toch belletjes moeten doen rinkelen, het toestel vloog namelijk netjes op de geplande luchtroute L980.quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:43 schreef Summers het volgende:
MH17 Uitspraak: Mogelijk bewijs wijst naar VS, EU Kiev…
[..]
http://stopthebanksters.e(...)jst-naar-vs-eu-kiev/
Ja, door heel je paspoort. Maar dan niet aan de buitenrand, zoals op het plaatje. Maar meer middenin.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:58 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Hmm ik kreeg gaatjes door de voorkant, achterkant en door het blad met je foto en dergelijke. Visapagina's lieten ze - op verzoek - wel heel. Volgens mij is de standaardprocedure dat ze heel je paspoort gelijk voorzien van 2 of 3 gaatjes.
Met de ononderbouwde beschuldigingen met claims van bewijs zal het niets te maken hebben, noch met de geschiedenis van de beschuldigende partij, of de kritiekloze houdingvan het lleeuwendeel van de pers inderdaad.quote:Op donderdag 11 september 2014 09:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is gewoon een spel. Vraagtekens plaatsen bij de officiele lezing en daarmee de aandacht afleiden. De Russen hebben de afgelopen anderhalve maand niets anders gedaan dan verwarring zaaien. En dat is een briljante tactiek, want Moskou slaagt in zijn opzet: alles wijst erop dat de separatisten schuldig zijn, maar doordat de Ruski's herrie blijven maken, wordt de twijfel bij veel westerlingen niet geheel weggenomen. Sterker, veel mensen roepen inmiddels zelfs dat Kiev schuldig is.
Well played, Kremlin.
Msm ontkent niet dat mh017 van zijn route week maar verzinnen dat het door zwaar weer kwam . Er gaan zeker bellen rinkelen bij alle propaganda van de westerse msmquote:Op vrijdag 12 september 2014 14:43 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Alleen al het feit dat ze weerom met de onzin komen dat MH17 een andere koers moest vliegen die 320 km noordelijker was zou toch belletjes moeten doen rinkelen, het toestel vloog namelijk netjes op de geplande luchtroute L980.
quote:Wat echter belangrijk is, is dat de westelijke media erkend dat er verandering in het vlucht pad heeft plaatsgevonden, die aangeeft dat het vermeende “heavy weather” verhaal een verzinsel is, ontworpen is om af te leiden, en het feit dat MH17′s vluchtplan inderdaad die dag direct leidde naar het oorlogsgebied te verhullen.
Als de msm gaan roepen dat het toestel van koers was dan is dat niet perse propaganda maar iets lezen en overtikken, wel zo makkelijk tegenwoordig.quote:Op maandag 15 september 2014 17:16 schreef Summers het volgende:
[..]
Msm ontkent niet dat mh017 van zijn route week maar verzinnen dat het door zwaar weer kwam . Er gaan zeker bellen rinkelen bij alle propaganda van de westerse msm
[..]
Als het een keer voorkomt ja als het elke dag is bij alle grote wereld gebeurtenissen dan is het gewoon meedoen met propaganda . De journalistiek is idd dood .quote:Op maandag 15 september 2014 17:31 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Als de msm gaan roepen dat het toestel van koers was dan is dat niet perse propaganda maar iets lezen en overtikken, wel zo makkelijk tegenwoordig.
De journalistiek is dood.
Het is dan ook een kolderverhaal, maar goed, mensen leven tegenwoordig in lalaland, daar is alles waar behalve de feiten.quote:Op maandag 15 september 2014 17:45 schreef barthol het volgende:
Hier nog een keer datzelfde toestel 12 uur eerder (onderweg naar Amsterdam in de vroege ochtend van 17 juli, en uiteraard met een tegengestelde richting vliegend)
Zou het toen door de Russische verkeersleiding naar die warzone zijn gedirigeerd?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |