Nee, geen gok, diverse bronnen gaven al aan dat het toestel gewoon zoals verwacht geland is in Moskou.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:26 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik heb nergens last van hoor.
Misschien wat meer lol in je leven dan je vast bijten op dit soort dingen.
Ik zie je alleen gal spuwen op de wereld, misschien een keer positieve kanten bekijken
[..]
Heb je dat opgezocht? of gok je dat?
zit er niet een vliegveld, kan zo zijn dat ze moesten wachten op een ander vliegtuig dat moest landen en daardoor een andere landings baan op moesten?
of zoiets?
Being positive doesn't mean ignoring the negative but overcoming the negativequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:26 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik heb nergens last van hoor.
Misschien wat meer lol in je leven dan je vast bijten op dit soort dingen.
Ik zie je alleen gal spuwen op de wereld, misschien een keer positieve kanten bekijken
Bewijs is wat er steevast ontbreekt wanneer Lambiekje waanzinnige beweringen doet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:08 schreef liedetector het volgende:
[..]
Bewijs....... dat is alles wat ontbreekt aan je hele verhaal, en ook lekker nuttig bij een MH17 discussie
Ik negeer het ook niet, maar lambiekje kijkt tegen alles negatief aan, en spuwt alleen maar negatieve berichten BNW in, Hij gaf zelf al aan dat hij zichzelf als een soort van boodschapper ziet van het naderende onheil.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:05 schreef Summers het volgende:
[..]
Being positive doesn't mean ignoring the negative but overcoming the negative
Waanzin is normaal geworden op de wereld dus het is wat mij betreft geen zaak meer van gewoon alles positief bekijken maar je bewust worden van het negatieve . Een mooi voorbeeld is de wereldwijde golf van verontwaardiging over isra-edit-el terwijl de politiek en de media het om proberen te draaien en de doorzichtige box van propaganda opentrekken en de anti-semitische kaart . Mensen blijven hardnekkig bij wat ze zelf waarnemen ongeacht wat autoriteiten en msm zeggen of de meerderheid . Zelfde bij mh017 .quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:45 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik negeer het ook niet, maar lambiekje kijkt tegen alles negatief aan, en spuwt alleen maar negatieve berichten BNW in, Hij gaf zelf al aan dat hij zichzelf als een soort van boodschapper ziet van het naderende onheil.
Helemaal eens hoor, maar je kan ook te ver gaan en alles in negatief perspectief zien, jij zat vroeger ook op TRU en daar is ook niet alles negatief.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:53 schreef Summers het volgende:
[..]
Waanzin is normaal geworden op de wereld dus het is wat mij betreft geen zaak meer van gewoon alles positief bekijken maar je bewust worden van het negatieve . Een mooi voorbeeld is de wereldwijde golf van verontwaardiging over israel terwijl de politiek en de media het om proberen te draaien en de doorzichtige box van propaganda opentrekken en de anti-semitische kaart . Mensen blijven hardnekkig bij wat ze zelf waarnemen ongeacht wat autoriteiten en msm zeggen of de meerderheid . Zelfde bij mh017 .
Conspiracys zijn nou eenmaal niet positief en het volk word nou eenmaal altijd in het duister gehouden en voorgelogen . Je kan ervoor kiezen om positief te zijn in het negatieve maar je kan er niet voor kiezen dat de waarheid positief is of menselijk of rechtvaardig of " normaal " .
Oh waar dan? Ik kan mijn wang niet keren of er is weer iemand op TV/internet/whatever die het heeft over dat er genocide gepleegd wordt door de joden. Het is juist één en al haten op israel wat de klok slaat.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:53 schreef Summers het volgende:
[..]
Waanzin is normaal geworden op de wereld dus het is wat mij betreft geen zaak meer van gewoon alles positief bekijken maar je bewust worden van het negatieve . Een mooi voorbeeld is de wereldwijde golf van verontwaardiging over israel terwijl de politiek en de media het om proberen te draaien en de doorzichtige box van propaganda opentrekken en de anti-semitische kaart .
doe dat maar in Deze gaat ook over gaza en de propaganda BNW / Operation human SHIELDquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:16 schreef bedachtzaam het volgende:
Kan hier niet een ander topic voor geopend worden?
Dat is een mooi plaatsje om die discussie over Isreal voort te zetten, kunnen we hier weer on topic.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:19 schreef theguyver het volgende:
[..]
doe dat maar in Deze gaat ook over gaza en de propaganda BNW / Operation human SHIELD
ja om er nu nog een ander topic over aan te maken is beetje onzinquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:20 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Dat is een mooi plaatsje om die discussie over Isreal voort te zetten, kunnen we hier weer on topic.
Graag.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:20 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Dat is een mooi plaatsje om die discussie over Isreal voort te zetten, kunnen we hier weer on topic.
Aeroflot? kon me niet herinneren dat er daar van uberhaupt 1 van in de buurt vloog .quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:40 schreef meth1745 het volgende:
Nieuwe claim van Kiev: Rusland plande een false flag, wilde een vlucht van Aeroflot neerhalen, maar schoot het verkeerde vliegtuig af...
tja, de SBU zegt wel meer zaken die niet kloppen...quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
Aeroflot? kon me niet herinneren dat er daar van uberhaupt 1 van in de buurt vloog .
http://www.unian.ua/polit(...)takom-aeroflotu.htmlquote:SBU international experts gave evidence RF planning a terrorist attack on an airplane "Aeroflot"
He said on Friday broadcast talk show "Shuster live", Ukrainian Pravda wrote. According Nalivaychenko SBU has sufficient evidence base including satellite imagery and witnesses. "We have provided international experts who fully recognized this evidence base and have to work" - said Nalivaychenko. Read takozhSBU has evidence of displacement of "Buka" to attack aircraft "Aeroflot" According to him, preparing huge cynical pretext for the invasion of Russian troops on the territory of Ukraine and the threat of such an operation is stored. "Plans for the invasion, according to rozttashuvannya Russian troops, how intense is the supply of military equipment not removed ..." - said Nalivaychenko.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:57 schreef bedachtzaam het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Afgelopen week heb wat foto's verzameld.
Er zijn ook foto's te vinden in de mappen van Jeroen Akkermans waarop duidelijk gaten te zien zijn in de vloer van de cockpit.
Wat mij betreft is het overduidelijk dat dit toestel door een BUK uit de lucht is geschoten.
Lijkt me ook,als het een air to air missle zou zijn, lijkt het me eerder dat het maar 1 groot gat betreft en lang niet zoveel kleinere gaten, van de impact op de grond lijkt me ook niet het geval dat deze gaten afkomstig zijn.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:57 schreef bedachtzaam het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Afgelopen week heb wat foto's verzameld.
Er zijn ook foto's te vinden in de mappen van Jeroen Akkermans waarop duidelijk gaten te zien zijn in de vloer van de cockpit.
Wat mij betreft is het overduidelijk dat dit toestel door een BUK uit de lucht is geschoten.
twitter:Planesonearth twitterde op zondag 10-08-2014 om 23:06:28Dutch government releases #MH17 search area and debris field map. http://t.co/W98SCMcMLp reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |