.. met die groep hebben we samen gewerkt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit ging over Nederlandse militairen dus dan graag een voorbeeld wat daar over gaat. Dat heb je niet dus worden de Amerikaanse militairen er weer bijgesleept.
Spreek voor jezelfquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:08 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
.. met die groep hebben we samen gewerkt.
Vergeet niet dat wij kinderleveranciers zijn.
Nee in het geheel niet, zeer validequote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:06 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nederlanderse (en Amerikaanse) soldaten gedragen zich als smerige pederasten. Dus die beschuldigen zijn toetaal niet vreemd.
Dat slaat ook weer helemaal nergens op hequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:08 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
.. met die groep hebben we samen gewerkt.
Vergeet niet dat wij kinderleveranciers zijn.
Nou ja, wat Lambiekje in z'n vrije tijd doet weten we natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat slaat ook weer helemaal nergens op he
Multi-purpose schuilkelder?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou ja, wat Lambiekje in z'n vrije tijd doet weten we natuurlijk niet.
Moest lachenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:39 schreef KoosVogels het volgende:
Lambiekje zit op een lijn met Strelkov. Waarom verbaast mij dat niet?
op zich goed filmpje,quote:
verdiep in dutroux, demmink enzo. Pedoparadijs nederland.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat slaat ook weer helemaal nergens op he
Hou je nou eens bij het onderwerp Lambiekje.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
verdiep in dutroux, demmink enzo. Pedoparadijs nederland.
Bewijs....... dat is alles wat ontbreekt aan je hele verhaal, en ook lekker nuttig bij een MH17 discussiequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:36 schreef Lambiekje het volgende:
Of doet hij gewoon BRAAF mee met westerse oorlogspropaganda waar alle neuzen dezelfde kant op staan in de politiek en msm ? Dat is wat ik ziequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
op zich goed filmpje,![]()
Denk dat Timmermans nu hij iets meer weet zich ook wel voor zijn kop kon slaan, maar voor de rest was zijn speech echt heel erg goed!
Vast ja.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:54 schreef Summers het volgende:
[..]
Of doet hij gewoon BRAAF mee met westerse oorlogspropaganda waar alle neuzen dezelfde kant op staan in de politiek en msm ? Dat is wat ik zie
daar weet jij vast alles vanaf...En gaat dat te ver? Zo'n aantijging? Mooi. QED.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee ik veracht de wereld en dat de gewone man(/vrouw) deze fascisctische wereld pikt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:04 schreef Copycat het volgende:
Lambiekje geilt op kinderverkrachters. Dat is een feit. Daar haalt hij zijn macht uit.
..quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit kan dus echt niet. Dat besef je hopelijk zelf ook.
We weten allebei beter. Jij geilt op kinderverkrachters. Dat is je reason to live.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:09 schreef Lambiekje het volgende:
Nee ik veracht de wereld en dat de gewone man(/vrouw) deze fascisctische wereld pikt.
Ik heb nergens last van hoor.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:09 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee ik veracht de wereld en dat de gewone man(/vrouw) deze fascisctische wereld pikt.
Heb je dat opgezocht? of gok je dat?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:48 schreef bedachtzaam het volgende:
Een vliegtuig van Aeroflot dat onderweg was van Sochi naar Moskou veranderde ineens van richting en vloog richting Luhansk, even later verdween het toestel van de radar.
http://www.flightradar24.com
Zet de tijd voor de replay op 18:45
[ afbeelding ]
Edit.
Waarschijnlijk probleem met de transponder, het toestel is geland.
http://www.flightradar24.com/data/flights/su1127/#405a3a8
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |