Over het algemeen is de msm prima betrouwbaar zeker als je het nieuws uit verschillende bronnen haalt, je moet alleen nieuws en opinie scheiden en dat is wat de bronnen van Lambiekje niet doen.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:40 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Joh op die sites kom ik niet eens zo vaak maar dat ze het mis hebben hoor je mij niet zeggen. Maar kom op dan wat zijn dan de betrouwbare nieuwssites?
Af en toe gelardeerd met een snufje onvervalst rabiaat anti-semitisme.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:05 schreef Chewie het volgende:
Over het algemeen is de msm prima betrouwbaar zeker als je het nieuws uit verschillende bronnen haalt, je moet alleen nieuws en opinie scheiden en dat is wat de bronnen van Lambiekje niet doen.
De oorsprong van een artikel buiten de msm, die lambiekje hier vaak post, zijn over het algemeen ook afkomstig uit christelijke fundamentalistische hoek.
Want er komt nooit iets van kritiek voorbij op BNW?quote:Op woensdag 17 september 2014 12:21 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Naar mijn mening toon hij genoeg aan met links en documenten maar over het algemeen worden deze zaken snel naar het land der fabelen verwezen hier. Waarom dit dan BNW is vraag ik me wel eens af want er is totaal geen ruimte voor een open geest en een kritisch oog. Dan kun je net zo goed in Nieuws mee gaan lullen. Beetje jammer.
Yep. Zoals filmpjes over dat Hitler eigenlijk een brave borst was.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:09 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Af en toe gelardeerd met een snufje onvervalst rabiaat anti-semitisme.
Een andere reden waarom de bron zo vaak aangevallen wordt, is omdat de bron nou eenmaal waardeloos onbetrouwbaar is.quote:Op woensdag 17 september 2014 10:40 schreef xenoss het volgende:
http://www.bollyn.com/home/#article_14832
Hij maakt het zelfs nog mooier, want de SU-25KM is alleen in gebruik in Georgië. Dus hij zegt eigenlijk dat Georgië er ook bij betrokken is. Ook nieuw voor mij en alleen maar om er een anti Israel sausje overheen te gooien.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:47 schreef SicSicSics het volgende:
Die SU-25 is sowieso onmogelijk. MH17 vloog op 33,000 ft Het maximale bereik van een SU-25 is 23,000 ft (16,000 met bewapening).
http://aluhoedjes.nl vage site hoorquote:Op woensdag 17 september 2014 13:14 schreef motorbloempje het volgende:
BNW bevindt zich op FOK!, niet op www.aluhoedjes.nl, maar ook niet op www.telegraaf.nl waar men lekker tegen eigen parochie kan gaan lopen en blijven prediken. FOK! is de plek voor interactie tussen de verschillende 'partijen'. En als je een beschermde omgeving wilt met enkel ja-knikkers, dan zul je toch echt naar aluhoedjes.nl moeten.
Wat een nietszeggende post. Fok is misschien interactie als geheel maar BNW zeker niet. Zodra je afwijkt van de msm dan wordt men afgebrand. Wat nou BNW?quote:Op woensdag 17 september 2014 13:14 schreef motorbloempje het volgende:
BNW bevindt zich op FOK!, niet op www.aluhoedjes.nl, maar ook niet op www.telegraaf.nl waar men lekker tegen eigen parochie kan gaan lopen en blijven prediken. FOK! is de plek voor interactie tussen de verschillende 'partijen'. En als je een beschermde omgeving wilt met enkel ja-knikkers, dan zul je toch echt naar aluhoedjes.nl moeten.
Onzin wat je zegt.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:40 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wat een nietszeggende post. Fok is misschien interactie als geheel maar BNW zeker niet. Zodra je afwijkt van de msm dan wordt men afgebrand. Wat nou BNW?
In jouw (beperkte?) visie is dat misschien zo. Je mag ze wel plaatsen okee, maar wat erna snel gebeurd is dat deze mensen belachelijk gemaakt worden of nog erger men wordt gebanned. Niks BNW aan dus maar gewoon wat mee lullen met de msm.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Onzin wat je zegt.
Men krijgt hier enorm veel ruimte om de meest bizarre theorieën te posten.
Dat zal het zijnquote:Op woensdag 17 september 2014 14:49 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
In jouw (beperkte?) visie is dat misschien zo. Je mag ze wel plaatsen okee, maar wat erna snel gebeurd is dat deze mensen belachelijk gemaakt worden of nog erger men wordt gebanned. Niks BNW aan dus maar gewoon wat mee lullen met de msm.
Ehm je slaat hier duidelijk de plank compleet mis, mensen die een ban hebben hielden zich niet aan het Beleid van FOK!quote:Op woensdag 17 september 2014 14:49 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
In jouw (beperkte?) visie is dat misschien zo. Je mag ze wel plaatsen okee, maar wat erna snel gebeurd is dat deze mensen belachelijk gemaakt worden of nog erger men wordt gebanned. Niks BNW aan dus maar gewoon wat mee lullen met de msm.
Wie gaat er heen met de info uit onze OP?quote:Op woensdag 17 september 2014 14:00 schreef SicSicSics het volgende:
Nou jongens! Is alleen een kwestie van ophalen denk ik?
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)voor-gouden-tip-mh17
Kun jij alleen maar bij voorbaat boodschappers afschieten, of kijk je ook wel eens naar wat zij inhoudelijk te melden hebben en wat hún bronnen zijn?quote:Op woensdag 17 september 2014 13:18 schreef SicSicSics het volgende:
Die hele hetze tegen Israel nu ook weer
[..]
Een andere reden waarom de bron zo vaak aangevallen wordt, is omdat de bron nou eenmaal waardeloos onbetrouwbaar is.
Christopher Bollyn; dát is pas iemand met een agenda!
.. blablabla...
Kom je trouwens ook gelijk weer bij de (Rechts) (Conservatieve) christenen uit. Hoewel de paus de joden heeft vergeven(<- sorry) of in ieder geval 'de joden' als volk niet meer beschuldigd van 'deicide' zie je dat er in diezelfde kringen nog enorm veel anti-semitisme bestaat.
Moeite met lezen? Hij heeft het juist over de bron en waar die zijn informatie weer vandaan heeft.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:09 schreef xenoss het volgende:
[..]
Kun jij alleen maar bij voorbaat boodschappers afschieten, of kijk je ook wel eens naar wat zij inhoudelijk te melden hebben en wat hún bronnen zijn?
Ook inhoudelijk gezien hebben ze bar weinig te melden...quote:Op woensdag 17 september 2014 17:09 schreef xenoss het volgende:
[..]
Kun jij alleen maar bij voorbaat boodschappers afschieten, of kijk je ook wel eens naar wat zij inhoudelijk te melden hebben en wat hún bronnen zijn?
Inderdaad.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:19 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ook inhoudelijk gezien hebben ze bar weinig te melden...
Ik ben heel benieuwd hoe die bespreking zal gaanquote:In het rapport met eerste bevindingen staat dat het rampvliegtuig van Malaysia Airlines vermoedelijk is doorboord door een groot aantal objecten die het toestel met hoge snelheid van buitenaf hebben geraakt. Of het toestel is geraakt door een raket, zoals algemeen wordt aangenomen, stond niet in het rapport.
Het is volgens diplomaten niet duidelijk waarom Rusland om de bijeenkomst heeft gevraagd. Moskou heeft eerder wel kritiek geuit op het onderzoek.
FOK! is zo slecht nog niet he?quote:Op woensdag 17 september 2014 22:49 schreef barthol het volgende:
Overigens als ik "te gevoelige" informatie plaats bij de commentaren onder artikelen van RT, wordt mijn bijdrage daar allengs door een RT-"moderator" verwijderd. (terwijl ik verder toch heel netjes en vriendelijk (en heel rationeel) post) Puur op de inhoud wordt het daar dan verwijderd. Dan is er op fok toch wat meer vrijheid om te zeggen wat je wil zeggen.
Ja, Mag een keer gezegd wordenquote:Op woensdag 17 september 2014 22:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
FOK! is zo slecht nog niet he?
Prachtigquote:Op woensdag 17 september 2014 23:00 schreef barthol het volgende:
[..]
Ja, Mag een keer gezegd worden
(Ik was daar op RT zo netjes dat iemand over me zei dat ik "officialese" sprak. Maar dan nog...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |