Die van mij schijnt wel goed te zijn, maar daar kan ik niet over oordelen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
dat gaatje maakt me niet zoveel uit,als de kont maar lekker rond is.
Ohja, ik volg utopia niet natuurlijkquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die van mij schijnt wel goed te zijn, maar daar kan ik niet over oordelen.
Nu je dat zegt, hè ... Hebben jullie dat ook wel eens dat je een ouder topic opent, het doorleest en dan ineens een reactie van jezelf ziet en denkt: hé, da's precies waar ik nu aan dacht. En dat je dan merkt dat je toch niet zoveel bent veranderdquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh ik kan dat echt wel hebben, dat ik denk van wat heb ik nou allemaal weer gezegd.
Die naam viel me al op, als lapo in mijn AT.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:31 schreef liesje1979 het volgende:
Ik had Sodom en Gomorra maar je was me voor.
Juist, ik heb een goed zitvlak door veel te zitten ofzo.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ohja, ik volg utopia niet natuurlijk
Ik weet er een tientallen,maar daar zit geen humor in.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:35 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nu je dat zegt, hè ... Hebben jullie dat ook wel eens dat je een ouder topic opent, het doorleest en dan ineens een reactie van jezelf ziet en denkt: hé, da's precies waar ik nu aan dacht. En dat je dan merkt dat je toch niet zoveel bent veranderd
Geen last van gehad nog.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:35 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nu je dat zegt, hè ... Hebben jullie dat ook wel eens dat je een ouder topic opent, het doorleest en dan ineens een reactie van jezelf ziet en denkt: hé, da's precies waar ik nu aan dacht. En dat je dan merkt dat je toch niet zoveel bent veranderd
De man van 6 miljoen.quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Neehee, je moet een sexgerelateerd woord zeggen. Doh.
Hoeft ook nietquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik weet er een tientallen,maar daar zit geen humor in.
Hangt er een beetje vanaf hoeveel ouder. Er zijn periodes in het begin waar ik gewoon liever stelselmatig niet van teruglees. Ik was een soort Choco, alleen dan zonder de geilheid.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:35 schreef hugecooll het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Jij was int begin gewoon een te blije noobquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hangt er een beetje vanaf hoeveel ouder. Er zijn periodes in het begin waar ik gewoon liever stelselmatig niet van teruglees. Ik was een soort Choco, alleen dan zonder de geilheid.
Dit was mijn standaard smiley.
Maar van vorig jaar ofzo, ik denk dat ik nog steeds wel hetzelfde over dingen denk.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:40 schreef El_Matador het volgende:
Ah, gefeliciteerd Choco met het bereiken van de pensioenleeftijd.Man, je bent te laat, ik ben al 40 minuten niet meer jarig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik was ooit een meeloper....quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hangt er een beetje vanaf hoeveel ouder. Er zijn periodes in het begin waar ik gewoon liever stelselmatig niet van teruglees. Ik was een soort Choco, alleen dan zonder de geilheid.
Maar van vorig jaar ofzo, ik denk dat ik nog steeds wel hetzelfde over dingen denk.
Nee, jij danquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:40 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Jij was int begin gewoon een te blije noob
Je bent nog lang niet jarig.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Man, je bent te laat, ik ben al 40 minuten niet meer jarig.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hier is de zon nog niet onder. Bovendien is 40 minuten op 400 jaar niet zoveel.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Man, je bent te laat, ik ben al 40 minuten niet meer jarig.
Oh ja, jij kwam uit Colombia. Schrijf ik het nu goed?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hier is de zon nog niet onder. Bovendien is 40 minuten op 400 jaar niet zoveel.
Zeer goed.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ja, jij kwam uit Colombia. Schrijf ik het nu goed?
Ik ben dat nerdje nietquote:
Moven kerelquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:45 schreef HugeCool het volgende:
[..]
Ik ben dat nerdje nietIk heb geen 2 l's nodig, mijn ene is groot genoeg
Een SC of een ONZ nachtbagger, het blijft het zelfde idee,met het verschil dat het topic niet rond 6 uur 's ochtends opslot gegooid word.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Fok man, ik zie het nu pas. wat gebeurt hier.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:45 schreef HugeCool het volgende:
[..]
Ik ben dat nerdje nietIk heb geen 2 l's nodig, mijn ene is groot genoeg
Soms zeg je dingen die ik ook zou kunnen hebben gezegd. Dat is een beetje eng.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Jij zit hier al veel langer. Leer ik daarom zoveel van jou.
Niets.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:46 schreef virtualtrip het volgende:
Wat valt er hier nog te beleven?
Kwaliteitspost.quote:
Hehee, daling qua niveau, stijging van de snelheid.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:47 schreef Baconbus het volgende:
Lichte stijging in SC, dankzij Matador.
Oei dat is triestig.quote:
En bedankt.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:47 schreef Baconbus het volgende:
Lichte stijging in SC, dankzij Matador.
Vanavond weer een oude scharrel uitgenodigd. Billen.quote:
Vindt miss escobar daarvan?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vanavond weer een oude scharrel uitgenodigd. Billen.
Nog even nadenken hoe het moet enzo...
Nawwquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:46 schreef liesje1979 het volgende:
Leer maar niet teveel van me, ik ben een slecht voorbeeld.
Raar is dat he, ik heb het ook al een paar keer gehad dat ik even moet kijken, nee dat was ik niet maar jij.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Soms zeg je dingen die ik ook zou kunnen hebben gezegd. Dat is een beetje eng.
Man, ik had ze samen uitgenodigd op mijn verjaardag. Terwijl Miss Escobar mijn gasten drankjes bracht, stond ik mijn scharrel uit te zwaaien zoenen.quote:
En wat dan met Miss Escobar? Of hoe ze ook heet?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vanavond weer een oude scharrel uitgenodigd. Billen.
Nog even nadenken hoe het moet enzo...
Gewoon hangen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:47 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Oei dat is triestig.
Wat doe jij hier dan nog?
Dat je plaatje het niet doet deedquote:
Hij wel hoorquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Man, ik had ze samen uitgenodigd op mijn verjaardag. Terwijl Miss Escobar mijn gasten drankjes bracht, stond ik mijn scharrel uit te zwaaien zoenen.
Colombia
Als het nergens over gaat dan gaat het eigenlijk toch over iets?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gewoon hangen.
Als het nergens over gaat vind ik het juist wel boeiend.
Jij en Slecht... 2 dingen die ik niet echt bij elkaar vind passenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Soms zeg je dingen die ik ook zou kunnen hebben gezegd. Dat is een beetje eng.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:50 schreef Inodder het volgende:
[..]
Jij en Slecht... 2 dingen die ik niet echt bij elkaar vind passen
Elk mens heeft slechte kanten.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:50 schreef Inodder het volgende:
[..]
Jij en Slecht... 2 dingen die ik niet echt bij elkaar vind passen
Zoiets ja.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:50 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Als het nergens over gaat dan gaat het eigenlijk toch over iets?
Ja, bizar. Een schatje pur sang. Maar seksueel houd ik meer van curvy. Het soort billen dat gepost werd.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En wat dan met Miss Escobar? Of hoe ze ook heet?
Over wat gaat die nergens dan?quote:
Volgens mij is jouw "slechte" kant stiekem wel leuk/spannendquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Elk mens heeft slechte kanten.
Geen idee waar iets over gaat.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:54 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Over wat gaat die nergens dan?
Zijn jullie weer plannen aant maken om iemand te doen geloven dat er iemand gebannen is?
Winden laten in bed, de afwas niet doen en kotsen 's ochtends?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:55 schreef Inodder het volgende:
[..]
Volgens mij is jouw "slechte" kant stiekem wel leuk/spannend
Dus jij zat er voor niets tussen dat ze me hebben doe geloven dat je een ban had?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geen idee waar iets over gaat.
En ik maak geen plannen voor dat soort dingen. Dan moet je bij andere zijn hier.
Ik was er toen nog geen eens.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:57 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Dus jij zat er voor niets tussen dat ze me hebben doe geloven dat je een ban had?
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:58 schreef hugecooll het volgende:
Top 100 van woensdag 6 augustus 2014
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 430 JR-Style-93
002. 338 ChocoFan
003. 298 Fok-it
004. 284 ToT
005. 275 deadprez
006. 252 El_Matador
Ah oke ik zal je maar geloven zeker..quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Het lukt me gewoon niet om te zakken.
Waarom lukt het je wel als het om een harde piemel gaat?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Het lukt me gewoon niet om te zakken.
Dat laatste lijkt me vooral voor haar vervelend.... De rest kan ik niet mee zitten...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Winden laten in bed, de afwas niet doen en kotsen 's ochtends?
Wat jij wilt hoor. Mij maakt het niet uit wat je gelooft.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:59 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Ah oke ik zal je maar geloven zeker..
Nog wilde plannen voor vanavond?
Je denkt dat ik daar wel succes mee heb. Schattig.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Waarom lukt het je wel als het om een harde piemel gaat?
Ben je nu boos omdat ik zeg dat ik je maar zal geloven?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat jij wilt hoor. Mij maakt het niet uit wat je gelooft.
En nee, geen wilde plannen, net wel 2 drankjes weggetikt maar het zakt alweer.
Kenker, ik moet es wat anders gaan doen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:58 schreef hugecooll het volgende:
Top 100 van woensdag 6 augustus 2014
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 430 JR-Style-93
002. 338 ChocoFan
003. 298 Fok-it
004. 284 ToT
005. 275 deadprez
006. 252 El_Matador
Dat zei je zes biertjes geleden ook alquote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kenker, ik moet es wat anders gaan doen.
Nog 1 biertje.
Nee joh, ik en boos gaan niet zo goed samen. Ik word dat echt niet snel.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:01 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Ben je nu boos omdat ik zeg dat ik je maar zal geloven?
Het niveau zakt iig wel.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je denkt dat ik daar wel succes mee heb. Schattig.![]()
Nee dus.
Maar jullie hebben toch een relatie?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, bizar. Een schatje pur sang. Maar seksueel houd ik meer van curvy. Het soort billen dat gepost werd.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar jullie hebben toch een relatie?
quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die heb ik nie.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:02 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dat zei je zes biertjes geleden ook al
Zoiets ja.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En dat.quote:
En welke drankjes had je achterover geslagen?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee joh, ik en boos gaan niet zo goed samen. Ik word dat echt niet snel.
Nee joh, wodka met dr. pepper ofzo.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:05 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
En welke drankjes had je achterover geslagen?
Gin?
Dat je je echt druk maakt om spelfouten in een SC.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee joh, wodka met dr. pepper ofzo.![]()
2 maar en dat is alweer een uur geleden.
Ik ben te nuchter nu volgens mij.
Tikken gaat weer snel en bijna geen rode lijntjes.
Nee joh maar ik vind het wel leuk om te vermelden, iets met uitdagen ofzoquote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat je je echt druk maakt om spelfouten in een SC.
Ik vind die rode lijntjes echt handig zeker als je geen grammar nazi op je dak wil. Maar soms negeer ik ze wel eens als het gewoon men Vlaams dialect is.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee joh, wodka met dr. pepper ofzo.![]()
2 maar en dat is alweer een uur geleden.
Ik ben te nuchter nu volgens mij.
Tikken gaat weer snel en bijna geen rode lijntjes.
Allebei bah.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
Wijn = bah??quote:
In jouw geval helemaal handig ja met dat vlaamse gedoe.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:09 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Ik vind die rode lijntjes echt handig zeker als je geen grammar nazi op je dak wil. Maar soms negeer ik ze wel eens als het gewoon men Vlaams dialect is.
Deuntje ja.quote:
Alsof je in een SC word aangevallen door een grammar nazi. daarnaast krijgt grammar juist altijd een rood lijntje bij me.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:09 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Ik vind die rode lijntjes echt handig zeker als je geen grammar nazi op je dak wil. Maar soms negeer ik ze wel eens als het gewoon men Vlaams dialect is.
Ja maar meestal ben ik toch goed te verstaan he?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
In jouw geval helemaal handig ja met dat vlaamse gedoe.
Ik denk inderdaad dat hier geen grammar nazi's zitten.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Alsof je in een SC word aangevallen door een grammar nazi. daarnaast krijgt grammar juist altijd een rood lijntje bij me.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:12 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Ja maar meestal ben ik toch goed te verstaan he?
Ik let er wel een beetje op. Ale dat gebeurt automatisch.
Net zoals je tegen een Hollander praat dat je dat taaltje overneemt.
Ik kan je prima verstaan/lezen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:12 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Ja maar meestal ben ik toch goed te verstaan he?
Ik let er wel een beetje op. Ale dat gebeurt automatisch.
Net zoals je tegen een Hollander praat dat je dat taaltje overneemt.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:14 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat hier geen grammar nazi's zitten.
Allemaal vriendelijke mensen hier.
Ja het is fijn dat je kan begrijpen wat mensen schrijven.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
Ik kan je prima verstaan/lezen.
En omdat je uit het vere buitenland komt kijk ik er niet naar.
Ik kijk er sowieso bijna nooit naar tenzij het heel erg opvalt zoals bij Inodder net.
Hd gwn je bek swa.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:17 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Ja het is fijn dat je kan begrijpen wat mensen schrijven.
Zo die sms taal ofzo daar kan ik helemaal niet aan uit.
Ik heb wel aardig wat geleerd van mijn kids, moest ook wel want vaak genoeg met de telefoon in mijn handen gestaan en gedacht, wtf bedoelen ze hier nu weer mee.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:17 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Ja het is fijn dat je kan begrijpen wat mensen schrijven.
Zo die sms taal ofzo daar kan ik helemaal niet aan uit.
Eens luisteren. Dat jij dit soort nummers kentquote:
quote:
Heb ik iets fout gedaan dan dat ik men bek moet houden?quote:
Begrijpend muziek lezen kunnen jullie ook niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:20 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Eens luisteren. Dat jij dit soort nummers kent
Of zoek je ernaar in de hoop dat iemand zoiets heeft uitgebracht?
Libergquote:
Paro snapt me wel tenminste.quote:
Nee, ik illustreerde met een voorbeeld. Denk ik, ik zit helemaal niet in die wereld.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:22 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Heb ik iets fout gedaan dan dat ik men bek moet houden?
Daar wil ik ook wel eens inzitten!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, ik illustreerde met een voorbeeld. Denk ik, ik zit helemaal niet in die wereld.
Hier wel in;
[ afbeelding ]
Meer zoiets dan?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Begrijpend muziek lezen kunnen jullie ook niet.
Je snapt hem. Maar wel even opbouwen natuurlijk.quote:
Gelijk er vol tegenaan tochquote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je snapt hem. Maar wel even opbouwen natuurlijk.![]()
Fylax draait voor radio49quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:28 schreef ChocoFan het volgende:
En eigenlijk mag alleen Paro het want dat is onze sc dj.
Ik bouw ook niet op.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:28 schreef ChocoFan het volgende:
En eigenlijk mag alleen Paro het want dat is onze sc dj.
Soms. Meestal dus nietquote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee joh, soms is het voorspel veel leuker.
taalnazis laten mij toch met rustquote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:09 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
En als ik er een vind die op jou ligt te kakken dan pak ik en ChocoFan ze wel aanquote:
Die heb ik al teveel geplaatst hier.quote:
Volgensmij draai ik alleen keiharde sex platen op zaterdagavond of als ik even geen zin heb in soul of funk.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ssst laat mij even in mijn waan.
Gelijk die keiharde sex weer. Ik ben een vrouw hoor.![]()
Isax is beter in aanpakken dan ik hoor.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:30 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
En als ik er een vind die op jou ligt te kakken dan pak ik en ChocoFan ze wel aan
Is hij dan een vechtersbaasje?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Isax is beter in aanpakken dan ik hoor.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Volgensmij draai ik alleen keiharde sex platen op zaterdagavond of als ik even geen zin heb in soul of funk.
Isax is een vrouw en een hele slimme ook.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:33 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Is hij dan een vechtersbaasje?
Oei dan ben ik weeral verkeerd van jou dacht ik ookal dat je een man was.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Isax is een vrouw en een hele slimme ook.
Voor je naam staat een poppetje, daaraan is makkelijk te zien of iemand een vrouwtje of mannetje is tenzij het een pionnetje is. En je bent niet de eerste die dacht dat ik een man was.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:34 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Oei dan ben ik weeral verkeerd van jou dacht ik ookal dat je een man was.
Dat inschatten ben ik precies slecht in..
Je bent het over 3 topics alweer vergeten.quote:
Sommige dingen onthoud ik als ik dat wil.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je bent het over 3 topics alweer vergeten.
Maar bepaalde dingen niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Sommige dingen onthoud ik als ik dat wil.
Ah dat poppetje was me nog niet opgevallen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Voor je naam staat een poppetje, daaraan is makkelijk te zien of iemand een vrouwtje of mannetje is tenzij het een pionnetje is. En je bent niet de eerste die dacht dat ik een man was.![]()
Zal dat met mijn taalgebruik te maken hebben.
Klopt, ik kan ook niet alles onthouden maar de hoeveelheid informatie die ik in mijn hersens heb is soms belachelijk veel, even defragmenteren en alles staat weer op zijn plaats.quote:
Wordt het een jongetje of een meisje?quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:38 schreef virtualtrip het volgende:
Maar het komt door jullie nicknamens die klinken nogal mannelijk.
quote:
Chocofan ok, maar isax is toch niet mannelijk? Zo had ik het nog niet gezien, maar ja ik kijk ook bijna altijd gelijk naar dat poppeke naast de namen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:38 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Ah dat poppetje was me nog niet opgevallen.
Maar het komt door jullie nicknamens die klinken nogal mannelijk.
Maar nu ik erover nadenk is je nickname eigenlijk wel vrouwelijk.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Chocofan ok, maar isax is toch niet mannelijk? Zo had ik het nog niet gezien, maar ja ik kijk ook bijna altijd gelijk naar dat poppeke naast de namen.
jongetje. zijn naam word rudolf.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wordt het een jongetje of een meisje?
Gefeliciteerd trouwens.
Kerst, natuurlijk, hoe kon ik dat vergeten bij je, Paro had gelijk, ik onthoud niet alles.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:41 schreef isax het volgende:
[..]
jongetje. zijn naam word rudolf.
[ afbeelding ]
Jip alleen denken de meeste mannen wat anders bij mijn naam.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:41 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Maar nu ik erover nadenk is je nickname eigenlijk wel vrouwelijk.
Vrouwen houden nu eenmaal meer van chocolade dan mannen.
Ik zie overeenkomsten met deze clip..quote:
Ja als je het dubbelzinnig bekijkt is het wel lachen :pquote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jip alleen denken de meeste mannen wat anders bij mijn naam.
Allebei geil op een aparte manier.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:43 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik zie overeenkomsten met deze clip..
Oh jee, ik bedenk me net ineens een derde versie van mijn naam.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:43 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Ja als je het dubbelzinnig bekijkt is het wel lachen :p
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:44 schreef isax het volgende:
ik heb een schoorsteen thuis
possibilities are endless
Inderdaad.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:44 schreef isax het volgende:
Ja zo kun je ook omschrijven maar ik dacht aan nog iets anders...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh jee, ik bedenk me net ineens een derde versie van mijn naam.
De meeste mannen denken i.i.g. dat ik van grote donkere piemels houd.
Omschrijf ik het dan zo goed?
Romantische nachten rond het haardvuur.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:44 schreef isax het volgende:
Wie niet?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:45 schreef ChocoFan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:46 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Ja zo kun je ook omschrijven maar ik dacht aan nog iets anders...
Ik denk gewoon dat je een leuke vrouw bent die graag een bonbonnetje teveel uit de doos snoept.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh jee, ik bedenk me net ineens een derde versie van mijn naam.
Omschrijf ik het dan zo goed?
Dat laatste is fout. Al 20 kilo kwijt man en ik ga nog steeds lekker.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik denk gewoon dat je een leuke vrouw bent die graag een bonbonnetje teveel uit de doos snoept.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wie niet?Groot mag wel donker liever niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heerlijk man, kleine meisjes. Miss Escobar is 1.57.quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Groot mag wel donker liever niet.
En wat vermoede je dan?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Daarom omschreef ik het maar even want ik vermoede al dat jij er weer iets anders van maakte...
Ik heb hetzelfde, mollig mag, donker liever niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Ik laat me er alleen niet verder over uit.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:49 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
En wat vermoede je dan?
Denken we hetzelfde aan een 4de mogelijkheid om je naam te omschrijven?
Zet ze anders even op een rijtjequote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:49 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
En wat vermoede je dan?
Denken we hetzelfde aan een 4de mogelijkheid om je naam te omschrijven?
Binnen is het toch donker.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde, mollig mag, donker liever niet.
Dat is niet hetzelfdequote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde, mollig mag, donker liever niet.
wat moet ik dan zeggen? strak mag,donker liever niet?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is niet hetzelfde![]()
Tijd en locatie?
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zo kan je het bekijken maar ik wil toch liever zien met wie of wat ik het doe.
Onverkapt racisme ditquote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zo kan je het bekijken maar ik wil toch liever zien met wie of wat ik het doe.
Mooie show...quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Ik laat me er alleen niet verder over uit.
Ok dan gaan we het niet ter spraken brengen misschien lezen er wel kleine kindjes mee.
Ik ken allen mogelijkheid drie dat ze van donkere lullen houd.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:49 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Zet ze anders even op een rijtje
Weet ik veel man.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
wat moet ik dan zeggen? strak mag,donker liever niet?
En één en twee dan?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:52 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
[..]
Ik ken allen mogelijkheid drie dat ze van donkere lullen houd.
En vier maar dat houd ik voor mezelf.
Die ken ik niet Chocofan sprak van mogelijkheid 3 maar niet van 1 en 2.quote:
Dit is fok, nu willen we het weten ook.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:52 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
[..]
Ik ken allen mogelijkheid drie dat ze van donkere lullen houd.
En vier maar dat houd ik voor mezelf.
Ik heb niet een duidelijke voorkeur... Ben van alle markten thuis...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heerlijk man, kleine meisjes. Miss Escobar is 1.57.
Ik ben vaak de langste hier, dat overkomt me in Nederland nooit. En zo klein ben ik niet eens.
1 en2 kan ik niet daar heb je niets over gezegt je sprak alleen van 3.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dit is fok, nu willen we het weten ook.
Maak maar een lijstje met de 4 mogelijkheden.![]()
Tijd en locatie?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:54 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik heb niet een duidelijke voorkeur... Ben van alle markten thuis...
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:56 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
1 en2 kan ik niet daar heb je niets over gezegt je sprak alleen van 3.
En 4 denk ik dat je het graag anaal doet.
Waarom zei je dan dat nr 3 donkere lullen is?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]1 en 2 weet ik niet eens meer, waar ging het ook alweer over?
Al die nummertjes.![]()
Oh ja, mijn naam.
Gaat hem niet worden denk ik.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:58 schreef isax het volgende:
ik kom nooit aan joezi's nummer.
player dat het is.
Ik volg het al een uur niet meer en ben al lang blij dat ik kan tikken.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:59 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Waarom zei je dan dat nr 3 donkere lullen is?
Dan moet er toch ook een 1 en 2 zijn?
Nu kan ik niet meer volgen hoor.
het was zoveel belovend.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden denk ik.![]()
Dan maar een ander zoeken meid.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik volg het al een uur niet meer en ben al lang blij dat ik kan tikken.![]()
Toch terug aan de drank gegaan dat je nog blij bent dat je kan tikken?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik volg het al een uur niet meer en ben al lang blij dat ik kan tikken.![]()
Ik weet het meis, maar helaas, als je zolang op een nummer moet wachten dan gaat het hem niet worden. Dan is hij niet je prins op het witte paard.quote:
Ik heb stiekem een derde gedronken ja, maar volgens mij ben ik niet zo teut als gisterochtend. Erg jammer weer.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:01 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Toch terug aan de drank gegaan dat je nog blij bent dat je kan tikken?
maar maar maar maar maar.....quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet het meis, maar helaas, als je zolang op een nummer moet wachten dan gaat het hem niet worden. Dan is hij niet je prins op het witte paard.
Wat niet is kan nog komenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb stiekem een derde gedronken ja, maar volgens mij ben ik niet zo teut als gisterochtend. Erg jammer weer.
De nacht is nog lang hoor. Ik ben al goed in de gin fanta gevlogen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb stiekem een derde gedronken ja, maar volgens mij ben ik niet zo teut als gisterochtend. Erg jammer weer.
quote:
Het is pas 2 uur.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:02 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
De nacht is nog lang hoor. Ik ben al goed in de gin fanta gevlogen.
Ja inderdaad het is nog te vroeg op de ochtend om al te drinken. :pquote:
Ik blijf wel wakkerquote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:05 schreef ChocoFan het volgende:
Maar dan moeten er wel meer wakker blijven want vannacht zat ik ineens heel alleen hier.
Jeej.quote:
Was m'n eerste accountquote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jeej.![]()
Jij had ook net heel lang geslapen dus dat moet wel lukken dan.
En wat de fuck was dat net met een kloon van jou.![]()
Heb je daar vaker last van? Ben je zo popijopie dat anderen jou willen zijn?
Ik was weg hahaquote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je was er al dus je hoeft niet nog een keer hallo te zeggen.
als je scheel kijkt zie je niet meer dubbelquote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:07 schreef Inodder het volgende:
Ik zie letters dubbel van al dat getuur op het schermpje..... Laatste biertje.... Ff pauze...
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:07 schreef Inodder het volgende:
Ik zie letters dubbel van al dat getuur op het schermpje..... Laatste biertje.... Ff pauze...
Ik dacht dat je naar je pc zou verhuizen, zit je nog steeds op een telefoon?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:07 schreef Inodder het volgende:
Dus, 1 keer in de nacht hallo zeggen is genoeg.quote:
Oh.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dus, 1 keer in de nacht hallo zeggen is genoeg.
Waar komt die nou weer vandaan, ik neem dingen over van bepaalde mensen hier, niet goed.
Ik heb nooit originele TT's.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:09 schreef virtualtrip het volgende:
Het topic zit bijna vol ben benieuwt wie de eer krijgt om een niet topic te starten.
En hopelijk met een originelere TT dan nu.
Origineel gaat hem niet worden.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:09 schreef virtualtrip het volgende:
Het topic zit bijna vol ben benieuwt wie de eer krijgt om een niet topic te starten.
En hopelijk met een originelere TT dan nu.
Yupquote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dat je naar je pc zou verhuizen, zit je nog steeds op een telefoon?
Nee het is gewoon een kwestie van snel te zijn en al een TT in je hoofd te hebben.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:10 schreef ChocoFan het volgende:
En een eer is het ook al niet meer volgens mij.
Hier hoef je niet snel te zijn, hier geld de regel, de laatste opent een nieuwe en de rest wacht geduldig tot dit gebeurt tenzij anders vermeld in de sc als iemand niet wilt.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:11 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Nee het is gewoon een kwestie van snel te zijn en al een TT in je hoofd te hebben.
Sjezus dat gaat pijn doen ja.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:11 schreef isax het volgende:
vanavond is niet mijn avond
en ik moet naar de kapper
janken
Oei..quote:Op donderdag 7 augustus 2014 02:11 schreef isax het volgende:
vanavond is niet mijn avond
en ik moet naar de kapper
janken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |