quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat stem zei: Gio, je gaat die stem aan Ivan geven zoals afgesproken!
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Zoveel keuzes met wat ie gezegd kan hebben. Ik zou dat toch wel eens willen weten hoe ze ze zo snel rustig krijgen.
Inderdaad.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:53 schreef spapaars het volgende:
Hoofd boekhouder "het is niet aan mij, om iets te zeggen"
Wat een domme LUL
jij hebt aars in je username staanquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:53 schreef spapaars het volgende:
Hoofd boekhouder "het is niet aan mij, om iets te zeggen"
Wat een domme LUL
goeie fipeaux bythewayquote:
Kwestie van klikken op het zelfde moment dat de topics verspringen .quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:54 schreef Pavement het volgende:
[..]
jij hebt aars in je username staan
hulde daarvoor
Ja LOLquote:
Wat een timingquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kwestie van klikken op het zelfde moment dat de topics verspringen .
sc en cos ontlopen elkaar qua tt niet veel iigquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kwestie van klikken op het zelfde moment dat de topics verspringen .
Wat is de TT van de SC dan?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:59 schreef Pavement het volgende:
[..]
sc en cos ontlopen elkaar qua tt niet veel iig
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Zoveel keuzes met wat ie gezegd kan hebben. Ik zou dat toch wel eens willen weten hoe ze ze zo snel rustig krijgen.
GA FF LEKKER IN DE COS OVER DAT TERING UTOPianusPRATEN DIT IS DE SC DE TERING SCquote:
qua niveau bedoel ikquote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:00 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Wat is de TT van de SC dan?
Ken jij de 3 geboden van de SC niet?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:01 schreef Pavement het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
GA FF LEKKER IN DE COS OVER DAT TERING UTOPianusPRATEN DIT IS DE SC DE TERING SC
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:01 schreef Pavement het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
GA FF LEKKER IN DE COS OVER DAT TERING UTOPianusPRATEN DIT IS DE SC DE TERING SC
adem in, adem uit!quote:
Nou nou nou nou.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:01 schreef Pavement het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:02 schreef Pavement het volgende:
sjoko en lover op de kamasutra beurs
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:04 schreef Voxs het volgende:
[..]
adem in, adem uit!
Wat scheelt er aan het topic?
quote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:06 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]We hadden er 1.
Gebod 1: Gij zult een verdwaalde cosser ten alle tijde op een dwaalspoor zetten.
Ik doe niet aan religie dus heb hem even de weg gewezenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:06 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]We hadden er 1.
Gebod 1: Gij zult een verdwaalde cosser ten alle tijde op een dwaalspoor zetten.
Ketter!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik doe niet aan religie dus heb hem even de weg gewezen
Teveel wietoliequote:
Het een of het ander, ik hoop dat hij door de wc zakt.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik geloof dat het om bier gaat dit keer. Als ik de plaatjes moet geloven.
Vind je Pave niet lief?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het een of het ander, ik hoop dat hij door de wc zakt.
Ja hoorquote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:12 schreef Braindead2000 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ik vroeg me al af wat je bedoelde.
Het zou net zo goed een vrouw kunnen zijnquote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar.
En ja hij is een beetje vervelend, ach, een man denk ik dan maar.
Dat kan ook nog.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het zou net zo goed een vrouw kunnen zijn
Ja..of in de zin van: als het vrouw was die zo deed, dan had ik ook gedacht: nu even nietquote:
Dat kan ook nog.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja..of in de zin van: als het vrouw was die zo deed, dan had ik ook gedacht: nu even niet
Ranzig en puberaalquote:
Oh zijn we het eensquote:
Da's nog eens wat anders dan de douchekop....quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:12 schreef Braindead2000 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ik vroeg me al af wat je bedoelde.
haha... Wie heeft hem dat geleerd!quote:
Dit vogelen ze zelf uit. Kraaiachtigen zijn heel slim.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:36 schreef Inodder het volgende:
[..]
haha... Wie heeft hem dat geleerd!
net als jijquote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is een onderdeel van deze SC ........
Weer een beetje bij gekomen?quote:
wel lekker gekakt.quote:
*zucht*quote:
jij kakt toch ook wel eens, wat is er mis met een gesprek over iets wat iedereen doet ?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:31 schreef Voxs het volgende:
[..]
*zucht*
------------>: En nu op niveau stelletje tyfus knakworsten!
:
Iedereen onder invloed van wurst!...quote:
Wat is dat voor vaag ding?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:58 schreef Inodder het volgende:
Ben eigenlijk meer van de:
[ afbeelding ]
Mij mag je er 's nachts voor proberen wakker te maken... Echt waar
paar dagen geleden nog ff zo een jonge gehaald over de grens man man wa zijn die lekkerquote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:58 schreef Inodder het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:01 schreef Pavement het volgende:
[..]
paar dagen geleden nog ff zo een jonge gehaald over de grens man man wa zijn die lekker
Ik zie enige twijfel in je overtuiging.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:58 schreef Inodder het volgende:
[ afbeelding ]
Das pas als je m open bijtquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn twijfels, een echte bratwurst is vetter.
Geilquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik spuit je helemaal vol als je niet ophoud.
Vooral blijven twijfelen...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn twijfels, een echte bratwurst is vetter.
niveau let op niveau, tis immers wel een scquote:
Ik pas me volgens mij prima aan aan de sc.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:08 schreef Pavement het volgende:
[..]
niveau let op niveau, tis immers wel een sc
vaag woord zo sc
hoe zeggen jullie het in je hoofd
es cee
es ca
ik zeg cee es eigenlijk, maar dat klopt niet
zo een die knapt op de bbq, heerlijk vol kledderen met mayo pils erbijquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een beetje goede daar loopt het vet al eerder uit.
CAUGHTquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb ik niet heel erg de behoefte om veel te posten hier nu
Je moet ze daarom ook altijd ff insnijden op de uiteindes.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:10 schreef Pavement het volgende:
[..]
zo een die knapt op de bbq, heerlijk vol kledderen met mayo pils erbij
Raar joh.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb ik niet heel erg de behoefte om veel te posten hier nu
Nee joh, dat zal toch niet.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:11 schreef Pavement het volgende:
zouden er lurkers zijn die de sc zo volgen als de streamers utopiA
Ik lees gewoon Slow Chat ... Zoals ik bij bijna alle afkortingen het volledige ding lees. Bij aub lees je toch ook alstublieft en niet auwb?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:08 schreef Pavement het volgende:
[..]
niveau let op niveau, tis immers wel een sc
vaag woord zo sc
hoe zeggen jullie het in je hoofd
es cee
es ca
ik zeg cee es eigenlijk, maar dat klopt niet
wat is er mis dan ? niet elitair genoeg ?quote:
ik lees echt a u bee hahaquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:13 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik lees gewoon Slow Chat ... Zoals ik bij bijna alle afkortingen ik het volledige ding lees. Bij aub lees je toch ook alstublieft en niet auwb?
Ik vind er niets mis mee, genoeg andere die zeuren.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:14 schreef Pavement het volgende:
[..]
wat is er mis dan ? niet elitair genoeg ?
Dat gezeik altijd over de sc
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:14 schreef DeZwabber het volgende:
Alhoewel ik wel al een hele tijd geen worst meer gemaakt heb, misschien deze week maar weer eens doen.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vind er niets mis mee, genoeg andere die zeuren.
Ben je een beetje boos ofzo?
Maak je zelf worst?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:14 schreef DeZwabber het volgende:
Alhoewel ik wel al een hele tijd geen worst meer gemaakt heb, misschien deze week maar weer eens doen.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vind er niets mis mee, genoeg andere die zeuren.
Ben je een beetje boos ofzo?
haha ik ben niet vaak boos en zeker niet over een forum,quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, wat is het nu, boos, lief, vervelend. WTF
Das niet handig. Ik zit op vloe te wachten.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:17 schreef Pavement het volgende:
[..]
haha ik ben niet vaak boos en zeker niet over een forum,
Waar ik wel weer boos op ben is mn blow die ik onder mn laptop adem nu
ff een nieuw TV ?quote:
niks erger dan zonder lange vloei te zittenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Das niet handig. Ik zit op vloe te wachten.
wert het door ze door de usb poort te douwen?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Das niet handig. Ik zit op vloe te wachten.
Echt wel, maar de redding komt net binnen dus ik kan er weer tegenaan.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:19 schreef Pavement het volgende:
[..]
niks erger dan zonder lange vloei te zitten
Ik ben bang van niet. Maar ik heb al.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
wert het door ze door de usb poort te douwen?
Over 20 jaar stuur ik je een formule die ik heb gekocht en print jij zo 3d een pakje vloeiquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
wert het door ze door de usb poort te douwen?
Als je net thuis bent mag je best wel even een dag uitrusten.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:20 schreef mootie het volgende:
[..]
En nog geen zak gedaan. Alles staat nog in de gang. Komt wel een keer, toch?
morgen weer een dag mootsquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Tuurlijk. Laat de pleuriszooi vooral nog even in de koffers voor het zich weer door het hele huis verspreid.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:20 schreef mootie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Play that funky music white boy.
Dat hoor ik vaker. Ik was meer van de Milka.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:24 schreef Peunage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekkerste chocola ooit.
beetje late reactie van mijquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kwam net al het topic binnen.
[..]
Lekkerste chocola komt niet uit pregefrabicieerde pakjes.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:24 schreef Peunage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekkerste chocola ooit.
Ja bij Mickey kwam het ook goed, dus bij jou vast ook wel.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Alle chocola is gefabriceerd chef, het groeit niet aan bomen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Lekkerste chocola komt niet uit pregefrabicieerde pakjes.
Dat weet ik,ik heb jarenlang onder de stank van bensdorp geleefd.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:26 schreef Peunage het volgende:
[..]
Alle chocola is gefabriceerd chef, het groeit niet aan bomen.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:26 schreef ChocoFan het volgende:
Zo, Jointje en wodka, ik ben er weer klaar voor.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat weet ik,ik heb jarenlang onder de stank van bensdorp geleefd.
Dat verklaart al die kinderen steeds aan de deur die me papa noemen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:34 schreef isax het volgende:
[..]
misschien maak je wel heel veel babies met een worstje
Cool filmpje, ze wisten inderdaad niet wat chocola was.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:31 schreef Peunage het volgende:
[..]
Deze man eet voor het eerst chocola 1:30![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:34 schreef isax het volgende:
[..]
misschien maak je wel heel veel babies met een worstje
moet je niet zoveel snoepjes weggeven.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat verklaart al die kinderen steeds aan de deur die me papa noemen.
niets om te lache.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:31 schreef Peunage het volgende:
[..]
Deze man eet voor het eerst chocola 1:30![]()
Ossenworst.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een goeie worst maken is een ambacht, de zooi in supermarkten is treurig.
Dat ligt niet zozeer aan het ambacht maar aan het goedkope vlees. De slager en de supermarkt gebruiken dezelfde machine.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een goeie worst maken is een ambacht, de zooi in supermarkten is treurig.
wat denk jij nou zelf?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:38 schreef Peunage het volgende:
[..]
Zijn reactie is grappig. Helemaal verbaasd
Ja.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:40 schreef isax het volgende:
[..]
wat denk jij nou zelf?
oh ik heb geen wc maar laat ik eens een dik blok chocola eten? zoiets?
ga jij voor een rolletje in der untergang?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:40 schreef ChocoFan het volgende:
Nog 20 minuten bitches, net de wodka drpepper weer geat, schrijf je dat zo?
Ik at
wij atten
atten
waarom heet het atten?
modewoord,mijn nick was van 2002 tot zegmaar 2008 een Breezernick.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:40 schreef ChocoFan het volgende:
Ik at
wij atten
atten
waarom heet het atten?
Nee joh, 1 keer in het jaar mag ik best wel drinken, van afgelopen nacht heb ik niets overgehouden dus ik ga nu er nu weer een paar wegtikken.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:42 schreef isax het volgende:
[..]
ga jij voor een rolletje in der untergang?
Bedankt voor deze wijs lesquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
modewoord,mijn nick was van 2002 tot zegmaar 2008 een Breezernick.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee joh, 1 keer in het jaar mag ik best wel drinken, van afgelopen nacht heb ik niets overgehouden dus ik ga nu er nu weer een paar wegtikken.
Frisdrank heb ik nu achterwege gelaten want die laatste met limoen vanmorgen was niet te zuipen.
Dat zeg ik net.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:46 schreef isax het volgende:
[..]
dan heb je nog 15 minuten om wild te doen.
Stel je niet zo aan, ik schat alle vrouwen 25, totdat ze zelf aangeven dat ik een gekkie ben en dan tel ik er een jaartje bij op.quote:
Ik heb het over 2 drankjes in een kwartier wegtikken.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, ik schat alle vrouwen 25, totdat ze zelf aangeven dat ik een gekkie ben.
goede methodequote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, ik schat alle vrouwen 25, totdat ze zelf aangeven dat ik een gekkie ben en dan tel ik er een jaartje bij op.
Te laat, ninja quote van mij.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, ik schat alle vrouwen 25, totdat ze zelf aangeven dat ik een gekkie ben en dan tel ik er een jaartje bij op.
Heeft niks met mannen te maken,maar met logisch nadenken.quote:
Als iemand 25 tegen mij zegt moet ik alleen maar hard lachen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Heeft niks met mannen te maken,maar met logisch nadenken.
25 is de ideale leeftijd, meiden van onder de 25 willen over het algemeen ouder geschat worden terwijl vrouwen van boven die leeftijd het meestal niet tof vinden als je ze boven hun eigen leeftijd schat.
Volgens mij is het verbasterd van Ad fundum...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:40 schreef ChocoFan het volgende:
Ik at
wij atten
atten
waarom heet het atten?
Piemel krijg je niet maar wel 1 van de laatste kusjes voor je verjaardag ..quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:52 schreef ChocoFan het volgende:
Jeej, ik ga weer snel.
Dus...... vandaag maar 1 piemel in mijn dm gehad.
Valt me een beetje tegen heren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Natuurlijk, dat snap ik helemaal nu.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:55 schreef Inodder het volgende:
[..]
Volgens mij is het verbasterd van Ad fundum...
Al ben je al 15 jaar 25, levert het iig een soort van gesprek op.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als iemand 25 tegen mij zegt moet ik alleen maar hard lachen.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Piemel krijg je niet maar wel 1 van de laatste kusjes voor je verjaardag ..![]()
![]()
Kusjes zijn altijd goed. Stiekem veel beterder maar niet zeggen tegen anderen. sssst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Shit weer rode streepjes en ik zie de fout niet meer.![]()
Ik stuur je wel een DM, o nee wacht je bent m'n fokmama je ziet mijne al sinds de geboorte.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:52 schreef ChocoFan het volgende:
Jeej, ik ga weer snel.
Dus...... vandaag maar 1 piemel in mijn dm gehad.
Valt me een beetje tegen heren.
Ik denk het wel en vast ook een batspartij als je wilt.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Al ben je al 15 jaar 25, levert het iig een soort van gesprek op.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik stuur je wel een DM, o nee wacht je bent m'n fokmama je ziet mijne al sinds de geboorte.
Je ziet mijne toch al sinds mijn geboortequote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Jij niet man. Alleen boven de 30 graag.
Ik schat mezelf ook in als 25.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Jij niet man. Alleen boven de 30 graag.
De tering.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je ziet mijne toch al sinds mijn geboorte
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je ziet mijne toch al sinds mijn geboorte
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Je bent mijn fokzoon, niet mijn echte en zelf bij mijn echte zoon heb ik dat ding al 16 jaar niet gezien ofzo godzijdank.
Ik spreek je morgenochtend vroeg wel .. voordat je weer eens je bed in kruipt ...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kusjes zijn altijd goed. Stiekem veel beterder maar niet zeggen tegen anderen. sssst.![]()
Shit weer rode streepjes en ik zie de fout niet meer.
Nou zegquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Batsen?
Oh nee, onder de 30.
Laat maar weer.
Ga maar weer weg joh, slapen is voor mietjes.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik spreek je morgenochtend vroeg wel .. voordat je weer eens je bed in kruipt ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuurlijk niet :0 Als je iets wil weten, moet je het vragen hequote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zegt iemand die zn geboortedatum niet in zn profiel heeft staan.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
levert iig een soort van gesprek op.
Lol... Ik zag hem ook... En wij hebben geen rode streepjes...quote:
Als ze het aan mij vragen zeg ik iets van kijk maar in mn profiel.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:05 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Tuurlijk niet :0 Als je iets wil weten, moet je het vragen he
[..]
quote:
Die had rode streep ja, wtf moet je dan tikken, ik weet het niet meer.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:06 schreef Inodder het volgende:
[..]
Lol... Ik zag hem ook... En wij hebben geen rode streepjes...
Rode streep, is dat iets van een vrouwendingetje waarbij men inlegkruisjes met elkaar vergelijkt?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
Die had rode streep ja, wtf moet je dan tikken, ik weet het niet meer.
Beterderquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:06 schreef Inodder het volgende:
[..]
Lol... Ik zag hem ook... En wij hebben geen rode streepjes...
Jij wilt gewoon veel kijkers in je fobo.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als ze het aan mij vragen zeg ik iets van kijk maar in mn profiel.
ik heb het niet over mn fobo.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jij wilt gewoon veel kijkers in je fobo.
Ja ik ga fobo's bekijken.
Oh wacht, vrij nutteloos, de meeste hebben geen foto van zichzelf.
Behalve de meeste chicks, chicks zijn cool en hebben ballen.
Beterderder.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
Nee joh, dat heet ongesteld zijn.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Rode streep, is dat iets van een vrouwendingetje waarbij men inlegkruisjes met elkaar vergelijkt?
Alleen maar beter? waarom is daar niet een langere versie van dan?quote:
volgensmij is het goed-beter-best, maar als het begrepen word als je er derder achter zet, begrijp ik het ook wel.quote:
Ehh.... Wat dacht je van beter.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:11 schreef Inodder het volgende:
De lettertje op mn scherm worden erg klein... Kan ze nog amper lezen.... Toestel verder van je afhouden helpt maar tijdelijk....
Herkenbaar?
Wat nu? Minder drinken, computer aanslingeren, gaan slapen of....?
Jij bent man, dus eerst rukken en dan gaan slapen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:11 schreef Inodder het volgende:
De lettertje op mn scherm worden erg klein... Kan ze nog amper lezen.... Toestel verder van je afhouden helpt maar tijdelijk....
Herkenbaar?
Wat nu? Minder drinken, computer aanslingeren, gaan slapen of....?
Maar ze bedoelde beter.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
volgensmij is het goed-beter-best, maar als het begrepen word als je er derder achter zet, begrijp ik het ook wel.
Als ik me ruk voordat ik ga slapen heb ik minder kans op een natte droom of een odol.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
Jij bent man, dus eerst rukken en dan gaan slapen.
Minder drinken ben ik nu tegen. PC moet jezelf weten.
Wat een vragen man. Doe niet zo moeilijk op dit tijdstip.
Sorry hoor...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
Jij bent man, dus eerst rukken en dan gaan slapen.
Minder drinken ben ik nu tegen. PC moet jezelf weten.
Wat een vragen man. Doe niet zo moeilijk op dit tijdstip.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Rode streep, is dat iets van een vrouwendingetje waarbij men inlegkruisjes met elkaar vergelijkt?
PaRo toch.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als ik me ruk voordat ik ga slapen heb ik minder kans op een natte droom of een odol.
Odol is lekker.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als ik me ruk voordat ik ga slapen heb ik minder kans op een natte droom of een odol.
Ik maakte een grapje.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
dan hoef je er toch geen derder achter te zetten?
quote:
Jawel dat mag wel ook al hoort het niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
En dat is dan ook precies wat Lies en ik al zeiden...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Jeej, je gaat niet vroeg naar bed.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb voor het eerst sinds februari 4 dagen achter elkaar vrij.
Ik ga gewoon naar bed als ik (het) zat ben.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jeej, je gaat niet vroeg naar bed.
Nee, je moet blijven.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ga gewoon naar bed als ik het zat ben.
Weer verandert. Wat is het dan, dan zal ik het niet meer doen zodat je langer blijft.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ga gewoon naar bed als ik (het) zat ben.
Van je gevoel van schaamte?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb voor het eerst sinds februari 4 dagen achter elkaar vrij.
Als Liesje 'nee' zegt, wil ze juist dat je doorgaat. Zal hierbij niet anders zijnquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
liesje vond me al te ver gaan.
Ik heb het niet meegekregen maar mijn hersens werken nu ook even anders.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
liesje vond me al te ver gaan.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Van je gevoel van schaamte?
Niets mis mee, maar ik zou morgen niet teruglezen.
Welk gevoel van schaamte?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Van je gevoel van schaamte?
Niets mis mee, maar ik zou morgen niet teruglezen.
Die dromen zijn wel erg fijn soms....quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ik heb van afgelopen nacht niets teruggelezen maar volgens mij viel ik wel mee.
Vandaar de odol.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:23 schreef Inodder het volgende:
[..]
Die dromen zijn wel erg fijn soms....
(Al is het bij mij nog nooit zover gekomen dat het daadwerkelijk "nat" werd)
Oh ik kan dat echt wel hebben, dat ik denk van wat heb ik nou allemaal weer gezegd.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Welk gevoel van schaamte?
Alsof gesprekken in een willekeurige SC zo worden bijgehouden dat ze je jarenlang achtervolgen.
Ik heb volgensmij wel raardere dingen uitgehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |