Die van mij schijnt wel goed te zijn, maar daar kan ik niet over oordelen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
dat gaatje maakt me niet zoveel uit,als de kont maar lekker rond is.
Ohja, ik volg utopia niet natuurlijkquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die van mij schijnt wel goed te zijn, maar daar kan ik niet over oordelen.
Nu je dat zegt, hè ... Hebben jullie dat ook wel eens dat je een ouder topic opent, het doorleest en dan ineens een reactie van jezelf ziet en denkt: hé, da's precies waar ik nu aan dacht. En dat je dan merkt dat je toch niet zoveel bent veranderdquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh ik kan dat echt wel hebben, dat ik denk van wat heb ik nou allemaal weer gezegd.
Die naam viel me al op, als lapo in mijn AT.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:31 schreef liesje1979 het volgende:
Ik had Sodom en Gomorra maar je was me voor.
Juist, ik heb een goed zitvlak door veel te zitten ofzo.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ohja, ik volg utopia niet natuurlijk
Ik weet er een tientallen,maar daar zit geen humor in.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:35 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nu je dat zegt, hè ... Hebben jullie dat ook wel eens dat je een ouder topic opent, het doorleest en dan ineens een reactie van jezelf ziet en denkt: hé, da's precies waar ik nu aan dacht. En dat je dan merkt dat je toch niet zoveel bent veranderd
Geen last van gehad nog.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:35 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nu je dat zegt, hè ... Hebben jullie dat ook wel eens dat je een ouder topic opent, het doorleest en dan ineens een reactie van jezelf ziet en denkt: hé, da's precies waar ik nu aan dacht. En dat je dan merkt dat je toch niet zoveel bent veranderd
De man van 6 miljoen.quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Neehee, je moet een sexgerelateerd woord zeggen. Doh.
Hoeft ook nietquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik weet er een tientallen,maar daar zit geen humor in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |