Almelo?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:57 schreef dennistd het volgende:
[..]
Nee, tot nu toe heb ik het goede antwoord nog niet gezien. De foto is vanuit de bus genomen, het groen op de voorgrond is de berm naast het busstation.
quote:De das: zwart-wit, spitse snuit, tot 80 centimeter lang, 30 centimeter hoog en ze leven in groepen. Helaas doet de trein ze nog wel eens de das om.
Dat is een stuk meer in de richting dan Hengelo FBK in elk gevalquote:
De titel van het filmpje dan:quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:00 schreef boriq het volgende:
Men was bij Prorail weer eens in een creatieve bui voor een nieuwsbericht:
[..]
Kun je een indicatie geven van de afstand tussen de bus en het station? Dat is namelijk niet in te schatten, kan 25m zijn maar ook 150m volgens mij.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:00 schreef dennistd het volgende:
[..]
Dat is een stuk meer in de richting dan Hengelo FBK in elk geval
Meereiskaarten kopen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:26 schreef ReisT het volgende:
[..]
Dat waren de gratis meereiskaarten. Vaste klanten van NS kunnen nog wel meereiskaarten kopen die tot ergens in oktober geldig zijn.
NS-humor:
[..]
Onzin de heuvellandlijn is de mooiste spoorlijn van nederland.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:35 schreef Basekid_NZ het volgende:
Ik zou niet kiezen voor Maastricht Noord, daar stopt enkel Veolia en daarvoor moet je dan via Heerlen gaan omreizen. Ik zou gewoon doortreinen naar Maastricht (Centraal). Zowel Wyck als Nazareth is best te lopen/bussen.
Rijssen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:00 schreef dennistd het volgende:
[..]
Dan zie je mij nog wel eens rondlopenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:41 schreef PteV het volgende:
[..]
Die zie ik dus serieus altijd staan als ik de eerste trein van 05.02 richting Zwolle pak
Borne ? of is deze al genoemd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:00 schreef dennistd het volgende:
[..]
Inderdaad dat of Holten, verder hebben de stations geen echt busstation waar Dennis zal komen met z'n bus.quote:
Welkom!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:58 schreef thommie90 het volgende:
[..]
Borne ? of is deze al genoemd.
1e post op fok is een feit bam.
Sla je computer kapot, gooi deze uit het raam en verstop je onder het bed. SNEL NU HET NOG KANquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:58 schreef thommie90 het volgende:
[..]
Welkomquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:58 schreef thommie90 het volgende:
[..]
Kijk eens naar zijn profiel, de meeste nieuwelingen hebben geen ui en niks ingevuld, wat mij betreft is het een kloonquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Sla je computer kapot, gooi deze uit het raam en verstop je onder het bed. SNEL NU HET NOG KAN
kloon? ik ben de enigste in mijn soort. Was mijn moeder wel blij mee overigensquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:03 schreef icloud het volgende:
[..]
Kijk eens naar zijn profiel, de meeste nieuwelingen hebben geen ui en niks ingevuld, wat mij betreft is het een kloon
Ohja, daar heb ik een kortingscode voor ontvangen. Ik verwacht niet die te gaan gebruiken, dus ik kan hem wel delen met een geïnteresseerde.quote:
Het goede antwoord is Nijverdal. Dat heeft toch echt een flink busstation (voor één normale buslijn, twee buurt bussen en een scholieren lijn)quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:58 schreef boriq het volgende:
[..]
Inderdaad dat of Holten, verder hebben de stations geen echt busstation waar Dennis zal komen met z'n bus.
Dat had ik oprecht niet verwacht, komt ook doordat je vanuit de tunnel het busstation natuurlijk niet kunt zien.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:45 schreef dennistd het volgende:
[..]
Het goede antwoord is Nijverdal. Dat heeft toch echt een flink busstation (voor één normale buslijn, twee buurt bussen en een scholieren lijn)
maar dan moeten ze wel rijdenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:23 schreef icloud het volgende:
Die ic4 stellen zijn nog niet eens zo lelijk, eigelijk best mooi van binnen en buiten.
ze kunnen het wel.
Ze rijden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
maar dan moeten ze wel rijden
Van de 82 geleverde stellen zijn er nu 37 in dienst. Poe, poequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:28 schreef icloud het volgende:
[..]
Ze rijden.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]zijn fotos van deze week, schaamteloos gejat van een ander ov forum.
En hoeveel jaar te laat? 10?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Van de 82 geleverde stellen zijn er nu 37 in dienst. Poe, poe
De eerste had in 2003 geleverd moeten worden, die kreeg +5.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:24 schreef DeaDLocK2K het volgende:
De eerste is geleverd in 2003 ofzo?
Er zal vast weer een wissel niet onder controle zijn (oid) aangezien de Zwollenaar wel over 4 kan zo te zien. Zo wordt spoor 1 tenminste ook weer wat vaker gebruikt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Het regent nog steeds spoorwijzigingen in Deventer. Alle westbound spul wordt over 3a gegooid (normaal over 4) waardoor de IC naar Enschede op spoor 1 aangewezen is. Nog steeds een gevolg van die storing van inmidddels wat? 4 uur geleden?
vraag is of jij er nu ook last van hebtquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou je kunt er een hoop van zeggen, maar we zijn wel wat opgeschoten met dat spoor 1 hoor. Er worden nu ook op spoor 2 geregeld treinen aan de zogenaamde kant gezet zodat het reizigersverkeer minder last hoeft te hebben van goederen.
Dat is meer dan de fyraquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Van de 82 geleverde stellen zijn er nu 37 in dienst. Poe, poe
You've got to be fucking kidding me.quote:
Nee, vandaag niet eigenlijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
vraag is of jij er nu ook last van hebt
tip: let op de url bovenin als je een raadplaat post.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:13 schreef icloud het volgende:
Raadsel welke trein sien we hier in een vlieg machine verwerkt?
[ afbeelding ]
Volgens is het een dertienjarig mongooltje dus wat fantasie is welkom.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:14 schreef b2py het volgende:
Zal overigens wel koploper zijn, aangezien de bestandsnaam koploper.gif is.
Zo serieus is het nou ook weer niet bedoeld, mijn post moet je altijd met een vat sarcasme lezen, ik zie hier namelijk totaal geen koploper in, of die bult moet de overeenkomst zijnquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:15 schreef boriq het volgende:
[..]
tip: let op de url bovenin als je een raadplaat post.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:17 schreef James1988 het volgende:
Het uiteinde van die blauwe band rond de ramen geeft veel weg.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh dan is het een Mat 54 in coach opstelling
Als je hem een slag (naar rechts) draait kun je hem beter zien aan het raampje bovenin voor de machinist.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:16 schreef icloud het volgende:
[..]
Zo serieus is het nou ook weer niet bedoeld, mijn post moet je altijd met een vat sarcasme lezen, ik zie hier namelijk totaal geen koploper in, of die bult moet de overeenkomst zijn
in 1 van die Leipzigjes of Dresdentjes waar jij net vandaan komt?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:19 schreef b2py het volgende:
Een écht raadplaatje.
In welk Duits Bahnhof is deze joekel te vinden?
[ afbeelding ]
quote:
twitter:koploperfan1992 twitterde op vrijdag 08-08-2014 om 19:48:15@NS_online dank je wel😉Binnenkort komt er ook een mat'64 ervan uit in de Boeing 767-300Zoals op beide foto's = t👀 http://t.co/RI1NHv9hRv reageer retweet
Je moet onderaan de ladder beginnen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je legt de lat in ieder geval flink hoog
Ja, dit is vooral een Suske- en Wiske-font.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
goddammit waar is dat memefont??
quote:
Dat is volgens mij het font Impact, wat al sinds het jaar kruik bij Windows zitquote:goddammit waar is dat memefont??
Exactly. Ook trots op trouwensquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:37 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ja, dit is vooral een Suske- en Wiske-font.
Waarom vertelt niemand mij ooit iets?!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:39 schreef James1988 het volgende:
[..]
[..]
Dat is volgens mij het font Impact, wat al sinds het jaar kruik bij Windows zit
Niet in de moderne S&W trouwens. Amoras.quote:
Toevallig heb ik er laatst een foto van gemaakt, let maar niet op de rode voertuig dat hier offtopic isquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:52 schreef boriq het volgende:
[..]
Dat had ik oprecht niet verwacht, komt ook doordat je vanuit de tunnel het busstation natuurlijk niet kunt zien.
Dat treintje op rubber?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:58 schreef dennistd het volgende:
[..]
Toevallig heb ik er laatst een foto van gemaakt, let maar niet op de rode voertuig dat hier offtopic is
[ afbeelding ]
Gaaf!quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:31 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Als degene die deze topic sluit geen sluitseinen post dan stuur ik hem ieder uur gedurende 48 uur plaatjes van geslachtsdelen met afwijkingen en SOA's. En nee dat is geen dreigement.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |