Dat is ook niet zo aangenaam.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:55 schreef Njosnavelin het volgende:
Thnx uccie en Webschip!
Het is hier wel koud ja, zo'n 11-13 graden overdag.
Dat is wel fris ja.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:55 schreef Njosnavelin het volgende:
Thnx uccie en Webschip!
Het is hier wel koud ja, zo'n 11-13 graden overdag.
Ik kreeg een quoate-alert en toen ik keek waren alle reacties weg.quote:
Mike vond hem niet grappig. Het was louter interesse naar je jicht.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik kreeg een quoate-alert en toen ik keek waren alle reacties weg.
Nu heb ik je ongetwijfeld zeer gevatte reactie moeten missen.
Ik ken geen Mike.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:03 schreef Tem het volgende:
[..]
Mike vond hem niet grappig. Het was louter interesse naar je jicht.
Mike is moderator van TV.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ken geen Mike.
Je medeleven doet me goed.
Even gekeken en dat is echt een oldbie met z'n 1999. Ben hem nog nooit eerder bewust tegengekomen wat een goed teken is.quote:
Dat is nou typisch zo'n fittie waarbij #noteam de beste keuze is.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:06 schreef Tem het volgende:
Maar ik vond die bejaardenfittie ook wel vermakelijk. Zijn wel meer pareltjes van die twee.
Ik had nog nooit van zo'n plantje gehoord.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is wel fris ja.
Mijn keuken zit vol fruitvliegjes, dankzij mijn basilicumplantje...klotebeesten
Nietquote:Op maandag 11 augustus 2014 17:37 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik had nog nooit van zo'n plantje gehoord.
Dat blijkt, ik vind het wel lekker in tomatensoep ofzo.quote:
Maar dan zonder (fruit)vliegen graagquote:Op maandag 11 augustus 2014 17:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat blijkt, ik vind het wel lekker in tomatensoep ofzo.
Ja,quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:41 schreef Webschip het volgende:
[..]
Maar dan zonder (fruit)vliegen graag
Nou, helaas niet allemaalquote:
Dan sterven ze vast wel uitquote:Op maandag 11 augustus 2014 17:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou, helaas niet allemaalmaar met een paar dagen zullen die wel dood zijn. Staat niets eetbaars voor ze in de keuken meer.
Die ken ik niet...ff googlen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:48 schreef Webschip het volgende:
Ik zag een filmpje van een tv presentator die zich liet steken door een kudde kogelmieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |