Ik vind het allemaal nog reuze meevallen, niks geen Bertha storm. Het moet wel flink waaien eerdat een IJmuidenaar over de wind begintquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nu begint het hier weer te waaien, net op balkon alle losstaande dingen binnen gehaald.
Gisteren was het lekker weer, ik was bij vrienden en heb mijn eerste BBQ van het jaar gehad.quote:
Stuk minder kansloos dan gelijk gaan werken en nooit meer doorleren.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, dat is wel leuk, maar inderdaad ook confronterend.
Ik kwam in 1997 van school en ben nu nog aan het studeren voor een master, voelt af en toe een beetje als een kansloos verhaal. Maar goed, ik weiger op te geven.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Stuk minder kansloos dan gelijk gaan werken en nooit meer doorleren.
Joyce Schmeytz, moet je even googlen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:34 schreef Tem het volgende:
[..]
Trouwens lang niet slecht voor zo'n lelijke aap.
Ik zit naar War te kijken, die ken ik al maar het is gewoon een goed verhaal.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:43 schreef Specularium het volgende:
Als je rustig wilt overlijden kun je gewoon Zomergasten kijken.
Ach ja, eigenlijk is dat ook niet kansloos. Maar ik zit in zo'n wereldje waar iedereen studeert...en meestal een stuk sneller dan ik.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Stuk minder kansloos dan gelijk gaan werken en nooit meer doorleren.
Waarom rookt ie niet ?quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:43 schreef Specularium het volgende:
Helaas wel...quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, dat zal ook wel weer gedoe opleveren.
Nog nooit zo'n slecht seizoen gezien de gasten.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:43 schreef Specularium het volgende:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:52 schreef Specularium het volgende:
Ik zat gister Moon te kijken. Dat krijgt dus een 8 op imdb van de kenners.
Wat een aids was dat.
Ja, en klopt inderdaad. Beetje deprimerend wel..quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je zit nog steeds in IJsland? Volgens mij regent het daar sowieso vrij vaak.
Geen druk op de broek, inderdaad.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Joyce Schmeytz, moet je even googlen.
Broek blijft hier toch maar aan.
Klein stukje doorvaren naar Groenland Njos en je leert de overtreffende trap van deprimerend kennen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, en klopt inderdaad. Beetje deprimerend wel..
Hm, ik geloof je zoquote:Op maandag 11 augustus 2014 09:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Klein stukje doorvaren naar Groenland Njos en je leert de overtreffende trap van deprimerend kennen.
Beterschap!quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hm, ik geloof je zo
Ben nu ziek geworden, nog niet bestand tegen de virussen hier in combinatie met de kou.
Lekker voor je.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ben nu ziek geworden, nog niet bestand tegen de virussen hier in combinatie met de kou.
Beterschap.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |