Speedtest kiest de snelste server die reageert. De servers in Amsterdam reageren soms sneller dan die in Groningen, desondanks de afstand. Zelfs in Duitsland komt soms een snellere respons.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:07 schreef 2cv het volgende:
Ik ben digibeet, maar bij het bovenste plaatje staat de server op ±100 mijl afstand en bij het onderste plaatje op minder dan 50 mijl. Kan dat invloed hebben ?
Sorry als ik iets stoms zeg![]()
Neuh, niet echt. Hangt er maar net vanaf hoe de route naar Amsterdam is en hoe vaak je moet wisselen van rijbaan. In mijn geval zit ik blijkbaar direct in Amsterdam, terwijl Groningen dan bijvoorbeeld via een landweggetje gaat.quote:
En Madeno sticker! +4pk!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:39 schreef lipje het volgende:
[..]
t begint met oranje pinkers vervangen
Wat ik altijd doe is de route groot uitzetten als één grof geheel, en dan de individuele dagen/stukken exact.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:24 schreef kanovinnie het volgende:
Vraagje, voo reen hele (echt hele) lange tocht wil ik een route uitzetten door Europa. Googlemaps bied geen uitkomst want daar kan ik te weinig punten in kwijt.
Suggesties?
Terug naar de oude kan toch niet meer ?quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:10 schreef Dingest het volgende:
[..]
Wat ik altijd doe is de route groot uitzetten als één grof geheel, en dan de individuele dagen/stukken exact.
Van wat ik hoor over de nieuwe Maps zou die minder punten op één route aankunnen dan de oude Maps. Maar je kunt ook gewoon terug naar de oude Maps, als dat je probleem isZelf vind ik de nieuwe ook trager en chaotischer en daarom gebruik ik nog steeds de oude.
Ik ga idd maar per dag uitzetten en dan zie ik daarna wel of ik het nog aan elkaar knoop. Thanks.quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:10 schreef Dingest het volgende:
[..]
Wat ik altijd doe is de route groot uitzetten als één grof geheel, en dan de individuele dagen/stukken exact.
Van wat ik hoor over de nieuwe Maps zou die minder punten op één route aankunnen dan de oude Maps. Maar je kunt ook gewoon terug naar de oude Maps, als dat je probleem isZelf vind ik de nieuwe ook trager en chaotischer en daarom gebruik ik nog steeds de oude.
Geluid wat zachter, beeld wat harder.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Van alles wat Belle Perez gemaakt heeft op muzikaal gebied vind ik dit het mooist.
Gister weer wat Alfa fotos voor je gemaaktquote:Op zondag 10 augustus 2014 11:20 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Geluid wat zachter, beeld wat harder.
jawel rechtsonder op het vraagteken drukken daar kun je dan de oude versie selecterenquote:Op zondag 10 augustus 2014 02:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Terug naar de oude kan toch niet meer ?![]()
Ik gebruikte het altijd voor routeplanning van meerdere adressen en dat was veul beter in de oude versie...
Nieuw objectief?quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gister weer wat Alfa fotos voor je gemaakt
nee, precies dezelfde apparatuur als waar ik al jaren mee werkquote:Op zondag 10 augustus 2014 12:21 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Nieuw objectief?
Foto's zijn wat scherper/actierijk dan ik van je gewend ben
145 & GayTVquote:Op zondag 10 augustus 2014 12:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gister weer wat Alfa fotos voor je gemaakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In dat geval aardige progressiequote:Op zondag 10 augustus 2014 12:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, precies dezelfde apparatuur als waar ik al jaren mee werk
T moet allemaal wat beter nu he?quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:41 schreef Paladijn het volgende:
[..]
In dat geval aardige progressieook @
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 augustus 2014 02:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Terug naar de oude kan toch niet meer ?![]()
Ik gebruikte het altijd voor routeplanning van meerdere adressen en dat was veul beter in de oude versie...
Wat densmee zegtquote:Op zondag 10 augustus 2014 12:21 schreef densmee het volgende:
[..]
jawel rechtsonder op het vraagteken drukken daar kun je dan de oude versie selecteren
Ik ben altijd gezellig.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:46 schreef densmee het volgende:
Wat een gezwellige user in de feedback
alleen in de pta scquote:
jij hebt ze afgeschriktquote:
we kunnen ook hier een OUD SC van maken...quote:
Heel goed! Ze loopt langs de bank en achter zo'n loopkar, en ze begint de praten. En hoe is het met A&O?quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:21 schreef lipje het volgende:
[..]
we kunnen ook hier een OUD SC van maken...
Hoe is het met Noor?
die rennen de straat op en kletsen je oren van je hoofdquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:23 schreef Duvel het volgende:
[..]
Heel goed! Ze loopt langs de bank en achter zo'n loopkar, en ze begint de praten. En hoe is het met A&O?
AH, hoe ouder hoe meer aandacht ze vragen, hier ook. Werken op je papadag? Kansloos! Nieuws lezen op de tablet zonder handjes? Idem!quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:27 schreef lipje het volgende:
[..]
die rennen de straat op en kletsen je oren van je hoofd
Ze kunnen al fietsen op een loopfiets. Alleen als het fietsje een beetje groter wordt is ie in eens te zwaar om te sturen
Ze zijn wel lekker druk, met hun nee fase
Oh dat ga ik ook een keer proberen: kidcam.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:58 schreef lipje het volgende:
oh iphones vinden ze tof, maar ook mijn oude sony ericsson k600, camera draaien en foto's maken..
uberhaupt de telefoon:quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:02 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oh dat ga ik ook een keer proberen: kidcam.
ding staat dus gewoon uitquote:tringtring.. hallo? hallo? dag oma...
Ik heb N vanmiddag zien Facetimen met oma. Dat was ook al apart. Telefoon an zich snapt ze nog niet. Alleen dat je op het scherm kunt drukken en zo, knopjes zijn ook de bom.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:05 schreef lipje het volgende:
[..]
uberhaupt de telefoon:
[..]
ding staat dus gewoon uit
ja afstandbediening, telefoons, ovens, kookplaten, deurbellenquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:12 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik heb N vanmiddag zien Facetimen met oma. Dat was ook al apart. Telefoon an zich snapt ze nog niet. Alleen dat je op het scherm kunt drukken en zo, knopjes zijn ook de bom.
Ik weet niet voor welke prijsvraag, maar graag gedaanquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:51 schreef densmee het volgende:
En bedankt voor het niet waarschuwen voor de prijsvraag Anne, op de prijzen zit ik niet echt te wachten.
Televisie: hé, een rood lampje... -piep- hé, nu knippert ie... -piep- -piep-... Etc.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:16 schreef lipje het volgende:
[..]
ja afstandbediening, telefoons, ovens, kookplaten, deurbellen
Stellen zij ook altijd de eerste vraag "HOE HEEET JIJ?"quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:27 schreef lipje het volgende:
[..]
die rennen de straat op en kletsen je oren van je hoofd
Ze kunnen al fietsen op een loopfiets. Alleen als het fietsje een beetje groter wordt is ie in eens te zwaar om te sturen
Ze zijn wel lekker druk, met hun nee fase
Henk?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Stellen zij ook altijd de eerste vraag "HOE HEEET JIJ?"![]()
.
Die vraag krijg ik elke week wel van een kindje. En als ik dan mijn naam zeg, zijn ze ineens stil. En als ik mijn naam niet zeg, als in "zeg ik niet!" dan kletsen ze de oren van mijn kop!
Je mag raden wat ik dus altijd zeg![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |