dalijk heb je het virus te pakkenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:21 schreef Dingest het volgende:
Nou, de Alfa staat eindelijk weer op z'n wielen... Niet de meest meewerkende auto waar ik tot op heden aan gewerkt hebDadelijk maar eens een stukje mee rijden om te kijken wat allemaal nog steeds niet naar behoren werkt.
t begint met oranje pinkers vervangenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:39 schreef Dingest het volgende:
[..]
Eerst een klein 5000 km ermee proberen te rijden, dan pas kijken of het nog steeds bevalt
Waarom zou ik? Die er nu opzitten doen het primaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:39 schreef lipje het volgende:
[..]
t begint met oranje pinkers vervangen
Danksquote:
Iddquote:
Elke meter die de bus/trein rijdt, hoef ik niet te lopen. Zeker als het in de juiste richting gaat ...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:58 schreef Dingest het volgende:
[..]
OV is natuurlijk altijd noodzakelijk kwaad, om welke reden dan ook![]()
Maar de vooruitgang zelf is natuurlijk wel heel mooi
Hier de 100 up/down op glasvezel zonder problemen. Maar kan me voorstellen dat jullie op een andere centrale zitten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:10 schreef .Neovo. het volgende:
Zijn hier nog meer mensen die bij KPN zitten en die last hebben van een trage verbinding?
Normaal haal ik de beloofde 50 mbit, nu kom ik niet verder dan 3 a 4 mbit...
Buren hebben hetzelfde probleem.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:07 schreef 2cv het volgende:
Ik ben digibeet, maar bij het bovenste plaatje staat de server op ±100 mijl afstand en bij het onderste plaatje op minder dan 50 mijl. Kan dat invloed hebben ?
Sorry als ik iets stoms zeg![]()
Speedtest kiest de snelste server die reageert. De servers in Amsterdam reageren soms sneller dan die in Groningen, desondanks de afstand. Zelfs in Duitsland komt soms een snellere respons.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:07 schreef 2cv het volgende:
Ik ben digibeet, maar bij het bovenste plaatje staat de server op ±100 mijl afstand en bij het onderste plaatje op minder dan 50 mijl. Kan dat invloed hebben ?
Sorry als ik iets stoms zeg![]()
Neuh, niet echt. Hangt er maar net vanaf hoe de route naar Amsterdam is en hoe vaak je moet wisselen van rijbaan. In mijn geval zit ik blijkbaar direct in Amsterdam, terwijl Groningen dan bijvoorbeeld via een landweggetje gaat.quote:
En Madeno sticker! +4pk!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:39 schreef lipje het volgende:
[..]
t begint met oranje pinkers vervangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |