abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 augustus 2014 @ 00:08:37 #276
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143148897
quote:
De jeansshort. En ja, je beetje "kennis" heb je niks aan zonder die data. Of mijn beetje kennis voldoet ook prima :)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_143148915
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 00:08 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
Tunnelvisie
Onfatsoenlijk!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_143148985
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 23:57 schreef VaLkyRie het volgende:

[..]

Dat doet hij wel. Althans; die woordspeling is opzettelijk ;)
Dat zou idd ongepast zijn en zou de persoon in kwestie idd naar beneden halen ondanks ook zeer nuttige bijdragen. Maargoed. Blijkbaar zit er bij velen hier oud zeer en liggen bepaalde mensen constant bij elkaar onder de loep. Geen idee verder maar lijkt me niet nodig en contraproductief. Life is too short. /ignore zou ik zeggen
[/quote]Oud zeer? Neuh ik ben nieuw. Ik spreek mensen aan op gedrag dat ik dubieus of misselijkmakend vind.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 augustus 2014 @ 00:10:40 #279
163650 Greys
pi_143149001
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 00:08 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

De jeansshort. En ja, je beetje "kennis" heb je niks aan zonder die data. Of mijn beetje kennis voldoet ook prima :)
Een jeansshort is ook een broekje...
Mijn god, wat maakt dat gewellesnietes en haantjesgedrag dit topic toch volkomen kut om mee te lezen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_143149002
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 00:08 schreef Rubella het volgende:

[..]

Vrijwillig uitgetrokken en verder gelopen lijkt mij geen optie. Ze had dan nog alleen haar ondergoed / bikinibroekje aan. Nee, je voelt je dan als vrouw te kwetsbaar.
Eens.

Toch zijn de niet-stoffelijke resten de grootste aanwijzingen. Vooral omdat ze vreemd zijn.

Heb je een ander idee?
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_143149012
Padres de Kris Kremers,disconformes por lenta investigación del caso

http://infochiriqui.com/n(...)estigacion-del-caso/
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  donderdag 7 augustus 2014 @ 00:11:04 #282
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_143149028
quote:
19s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 00:04 schreef El_Matador het volgende:
Goed, inhoudelijker dan.

Het broekje. Ligt het meest stroomopwaarts.

- uitgetrokken en te drogen gelegd - vergeten/niet meer kunnen vinden?
- van het (overleden) lichaam gespoeld - lichaam hogerop al omgekomen
- als landmark gebruikt?
- uitgetrokken en op gaan zitten - vergeten/niet meer kunnen vinden?
- ze had het broekje in haar hand bij het oversteken van de rivier en het viel op de grond - niet meer teruggegaan om het op te pikken
- iets anders?
- Ze trekt haar broekje uit zodat het niet nat wordt, legt het op de kant, en loopt de rivier in om Lisanne te helpen die van de kabelbrug is gedonderd.
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
  donderdag 7 augustus 2014 @ 00:11:40 #283
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_143149065
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 00:03 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat zou idd ongepast zijn en zou de persoon in kwestie idd naar beneden halen ondanks ook zeer nuttige bijdragen. Maargoed. Blijkbaar zit er bij velen hier oud zeer en liggen bepaalde mensen constant bij elkaar onder de loep. Geen idee verder maar lijkt me niet nodig en contraproductief. Life is too short. /ignore zou ik zeggen
Is een Mata-ding. Kun je je wel of niet aan ergeren. Veranderen gaat het sowieso niet ;)
[/quote]

Zoals met veel zaken in t leven, besluit ik maar om me er niet aan te ergeren. Zie dat jij gelukkig ook niet al te lange tenen hebt, scheelt een hoop he ;) dat gehakketak valt me al een tijdje op hier. Ik ken de voorgeschiedenis niet, boeit me ook niet, maar tis wel irritant en t breekt de flow van de discussie steeds. Maarja, tijd om mn grot in te duiken. Laterrrr
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
pi_143149071
quote:
13s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 00:10 schreef Greys het volgende:

[..]

Mijn god, wat maakt dat gewellesnietes en haantjesgedrag dit topic toch volkomen kut om mee te lezen.
Dat kan ik me goed voorstellen. Ik dacht dat alle meelezers ook meeposten, maar dat is dus niet zo.

Het jeansshortbroekje, licht van kleur, maatje M, merk onbekend...

Wat is jouw idee erover?

pi_143149087
Het wordt tijd dat ik uitlog. Het begint op een studentensoos te lijken en ik heb ook nog een leven buiten het forum. Welterusten allemaal.
pi_143149096
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 00:11 schreef VaLkyRie het volgende:
Maarja, tijd om mn grot in te duiken. Laterrrr
Rust zacht!

donderdag 7 augustus 2014 @ 00:12:30 #287
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143149127
quote:
14s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 00:08 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dus maar niet meer speculeren?
Speculeren mag best, mits óf met een gegronde aanwijzing óf met vermelding dat het nergens op gebaseerd is/een wilde theorie is (als je bijv een niet passend stukje info ergens probeert in te passen).

Zomaar wat kiezen uit de mogelijkheden want "dat past in mijn (film)scenario" of "Ik ken K&L helemaal niet maar ik vind dat hun karakters zo zijn DUS" of zouets nergens op gebaseerds vind ik onzinnig
pi_143149131
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 00:03 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Is een Mata-ding. Kun je je wel of niet aan ergeren. Veranderen gaat het sowieso niet ;)
Vraagje (geen aanval): Waarom zijn de meeste posts van jouw offtopic? Is het onderwerp niet interessant genoeg?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_143149134
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 00:11 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

- Ze trekt haar broekje uit zodat het niet nat wordt, legt het op de kant, en loopt de rivier in om Lisanne te helpen die van de kabelbrug is gedonderd.
En dan dus vergeten? Niet meer aangetrokken? Broekje niet weer kunnen vinden?

pi_143149190
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 00:12 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Speculeren mag best, mits óf met een gegronde aanwijzing óf met vermelding dat het nergens op gebaseerd is/een wilde theorie is (als je bijv een niet passend stukje info ergens probeert in te passen).

Zomaar wat kiezen uit de mogelijkheden want "dat past in mijn (film)scenario" of "Ik ken K&L helemaal niet maar ik vind dat hun karakters zo zijn DUS" of zouets nergens op gebaseerds vind ik onzinnig
Mag je vinden natuurlijk, daarom geen onzinnigheid, maar broekjes.

donderdag 7 augustus 2014 @ 00:13:37 #291
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143149195
quote:
13s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 00:10 schreef Greys het volgende:

[..]

Mijn god, wat reageer jij toch selectief.
En lopen zeiken over haantjesgedrag maar ipv inhoudelijk posten binnen komen vallen meteen sneren uitdelen..
pi_143149211
quote:
12s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 00:12 schreef Rubella het volgende:
Welterusten allemaal.
Lekker slapen, kikker je van op!

Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 augustus 2014 @ 00:15:54 #293
163650 Greys
pi_143149312
quote:
19s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 00:11 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat kan ik me goed voorstellen. Ik dacht dat alle meelezers ook meeposten, maar dat is dus niet zo.

Het jeansshortbroekje, licht van kleur, maatje M, merk onbekend...

Wat is jouw idee erover?
Ik heb in de reeks af en toe wel wat gepost, maar sporadisch, vooral vragen.
Niet zoveel tijd om het heel gedetailleerd te volgen, maar dan is het des te rot als je dagelijks even alles wilt bijlezen en je door het persoonlijk gemekker moet worstelen ;)

Al jouw net genoemde opties met het broekje zouden kunnen. Ergens kan ik me weinig voorstellen bij de 'vergeten' opties, maar het kan. Natte jeans schuurt als een gek, dus dat ze hem zelf uitgetrokken heeft als het nat was geworden kan ik me wel weer goed voorstellen. Echter, dat laten drogen van jeans duurt doorgaans héél lang, niet iets waar je even een kwartiertje op gaat zitten wachten zeg maar.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 7 augustus 2014 @ 00:17:28 #294
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143149378
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 00:11 schreef VaLkyRie het volgende:

[..]

Zoals met veel zaken in t leven, besluit ik maar om me er niet aan te ergeren. Zie dat jij gelukkig ook niet al te lange tenen hebt, scheelt een hoop he ;) dat gehakketak valt me al een tijdje op hier. Ik ken de voorgeschiedenis niet, boeit me ook niet, maar tis wel irritant en t breekt de flow van de discussie steeds. Maarja, tijd om mn grot in te duiken. Laterrrr
[/quote]
Ja, dat is idd jammer. Slaap lekker!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 augustus 2014 @ 00:17:38 #295
163650 Greys
pi_143149385
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 00:13 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Mijn god, wat reageer jij toch selectief.
En lopen zeiken over haantjesgedrag maar ipv inhoudelijk posten binnen komen vallen meteen sneren uitdelen..
Daar ga je weer :)
Het IS hier godsgruwelijk irritant om bij te lezen voor mensen die overdag niet de tijd daarvoor hebben. Je zou ook kunnen zeggen 'ja kan ik me wel voorstellen, laten we er allemaal een béétje op letten'. Maar persoonlijk gedoe lijkt voor jou steeds belangrijker. Carry ons, ik negeer je wel.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 7 augustus 2014 @ 00:17:50 #296
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_143149395
quote:
19s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 00:12 schreef El_Matador het volgende:

[..]

En dan dus vergeten? Niet meer aangetrokken? Broekje niet weer kunnen vinden?
En dan zelf ook ten val gekomen, daarbij iets gebroken, en vervolgens niet meer overeind kunnen komen...
(Op dag 11, dus volledig uitgeput/verzwakt etc.)
→ zie Domnivoor-scenario
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
  donderdag 7 augustus 2014 @ 00:17:58 #297
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143149399
quote:
12s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 00:12 schreef Rubella het volgende:
Het wordt tijd dat ik uitlog. Het begint op een studentensoos te lijken en ik heb ook nog een leven buiten het forum. Welterusten allemaal.
Truste :W
pi_143149403
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 00:15 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik heb in de reeks af en toe wel wat gepost, maar sporadisch, vooral vragen.
Niet zoveel tijd om het heel gedetailleerd te volgen, maar dan is het des te rot als je dagelijks even alles wilt bijlezen en je door het persoonlijk gemekker moet worstelen ;)

Al jouw net genoemde opties met het broekje zouden kunnen. Ergens kan ik me weinig voorstellen bij de 'vergeten' opties, maar het kan. Natte jeans schuurt als een gek, dus dat ze hem zelf uitgetrokken heeft als het nat was geworden kan ik me wel weer goed voorstellen. Echter, dat laten drogen van jeans duurt doorgaans héél lang, niet iets waar je even een kwartiertje op gaat zitten wachten zeg maar.
OK, maakt sense. Zeker in een vochtig gebied.

Vraag blijft dus waarom het broekje daar dan nog ligt. Zou van hogerop kunnen komen, maar dan is het weer toeval dat het net bij de 2e kabelbrug ligt.

"Vergeten" kan, als het 's nachts is dat er iets gebeurd is. Niet meer terug kunnen vinden.

donderdag 7 augustus 2014 @ 00:18:54 #299
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143149435
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 00:12 schreef eight het volgende:

[..]

Vraagje (geen aanval): Waarom zijn de meeste posts van jouw offtopic? Is het onderwerp niet interessant genoeg?
Hoe kom je daarbij?
pi_143149445
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 00:17 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

En dan zelf ook ten val gekomen, daarbij iets gebroken, en vervolgens niet meer overeind kunnen komen...
(Op dag 11, dus volledig uitgeput/verzwakt etc.)
→ zie Domnivoor-scenario
Dan denk je dat de rugzak daarheen gespoeld is dus?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')