sup mi mattiequote:
Het is toch avond?quote:
Same.quote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:22 schreef deadprez het volgende:
Beter brengt dit topic daar verandering in.
Omdat mods enzo.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:22 schreef JeffreyH93 het volgende:
[..]
Waarom geen 24-uursbagger? Ochtendbagger, middagbagger...
Vindt mortie niet zo leukquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:22 schreef JeffreyH93 het volgende:
[..]
want we hebben zo weinig SC's hieroquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:22 schreef JeffreyH93 het volgende:
[..]
Dat is toch KLB de laatste jaren al, met hier en daar een uitzondering? Of wil je nog meer?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:22 schreef JeffreyH93 het volgende:
[..]
Lijkt me juist handig om alle baggeraars bij elkaar te gooien zodat de echt goede topics wat meer opvallen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat is toch KLB de laatste jaren al, met hier en daar een uitzondering? Of wil je nog meer?
Welke echt goede topics?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:27 schreef JeffreyH93 het volgende:
[..]
Lijkt me juist handig om alle baggeraars bij elkaar te gooien zodat de echt goede topics wat meer opvallen.
Muziek heb ik al gepost.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:41 schreef JeffreyH93 het volgende:
[..]
Ja, wat wil je in een baggertopic zonder enige vorm van muziek, bier en prettetten?
Bier en tetten post iemand anders maar.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:42 schreef JeffreyH93 het volgende:
[..]
Oh, sorry. Die heb ik even gemist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:49 schreef JeffreyH93 het volgende:
En Brummetje mag natuurlijk niet ontbreken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Het leven is als de gang naar het slachthuis, iedereen is gespannen en toch berustend in het onvermijdelijke einde.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:30 schreef JeffreyH93 het volgende:
[..]
Het leven is een grote klacht.
Dat kan zo op een tegeltje.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het leven is als de gang naar het slachthuis, iedereen is gespannen en toch berustend in het onvermijdelijke einde.
ook niet die tetten hierboven?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:36 schreef deadprez het volgende:
Nee, je hebt het verpest. Zelfs tetten helpen niet meer.
[ afbeelding ]
Kun je die bek als een molensteen er niet even afcroppen? Dan lukt het misschien nog.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:36 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
ook niet die tetten hierboven?
Als jij je bek houdt en alleen tetten post, prima!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:36 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
ook niet die tetten hierboven?
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kun je die bek als een molensteen er niet even afcroppen? Dan lukt het misschien nog.
okquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:38 schreef JeffreyH93 het volgende:
[..]
Als jij je bek houdt en alleen tetten post, prima!
Ik zat er op te wachten. srs.quote:
fijnquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik zat er op te wachten. srs.
Voorspelbaar kneusje.
Samenvatting?quote:
Oh aliens en shit?quote:
Kan best vermakelijk zijn hoor.quote:
Nee, maar wel theorieen over dat deze mensheid niet de piramides gebouwd kunnen hebben in hun tijd.quote:
Ik had een tijdje dat uitgebreide tv kanalen pakket en heb het net iets te veel gezien.quote:
Ja, uiteindelijk aliens dus. Heb hem bij mijn bookmarks gezet.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:46 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee, maar wel theorieen over dat deze mensheid niet de piramides gebouwd kunnen hebben in hun tijd.
Het is ook wel een beetje vreemd dat men tegenwoordig nauwelijks in staat is om die shit te bouwen en dat het toen wel kon.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:46 schreef BlauweTijger het volgende:
Ze hebben verdomme nog ergens gelijk ook... maarja. Who knows.
neemt teveel ruimte in Gquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is ook wel een beetje vreemd dat men tegenwoordig nauwelijks in staat is om die shit te bouwen en dat het toen wel kon.
Omdat we tegenwoordig niet meer 10.000 lijken overhebben voor een beetje fatsoenlijke graftombe.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is ook wel een beetje vreemd dat men tegenwoordig nauwelijks in staat is om die shit te bouwen.
picsquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:48 schreef BlauweTijger het volgende:
Er zijn serieus tekeningen gevonden van tank achtige dingen en helicopter look a likes in steen. Hoe?4000 jaar oud.
Zo erg is haar hoofd toch niet?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kun je die bek als een molensteen er niet even afcroppen? Dan lukt het misschien nog.
Heeft meer te maken met precisie en technieken dan met mankracht. Een pyramide is aardbeving proof.. Ze hebben dat getest enzo.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Omdat we tegenwoordig niet meer 10.000 lijken overhebben voor een beetje fatsoenlijke graftombe.
Aliens en vrijmetselaars.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:48 schreef BlauweTijger het volgende:
Er zijn serieus tekeningen gevonden van tank achtige dingen en helicopter look a likes in steen. Hoe?4000 jaar oud.
ook niet zo moeilijk om die shit aardbevingproof te maken he. Het zowat massief steen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:49 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Heeft meer te maken met precisie en technieken dan met mankracht. Een pyramide is aardbeving proof.. Ze hebben dat getest enzo.
Ja nogal wiedes, stapel maar een miljoen stenen van een paar ton op elkaar, dat heeft wel wat massa. En aangezien het zwaarte punt in een piramide per definitie helemaal onderaan ligt gaat het ook geen kant op.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:49 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Heeft meer te maken met precisie en technieken dan met mankracht. Een pyramide is aardbeving proof.. Ze hebben dat getest enzo.
Ja maar een waterpass bleef dus waterpass tijdens aan aardbeving. Hebben ze getest. Doordat de stenen in spiegelbeeld gelegd waren. Hoe kanki slim?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:49 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
ook niet zo moeilijk om die shit aardbevingproof te maken he. Het zowat massief steen.
De krachten van een aardbeving hebben de meeste vat op de onderste laag stenen. Gezien dat ongeveer 3,21 miljard kilo is denken die stenen aardbeving pls en beweegt de rest dus ook niet.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:50 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja maar een waterpass bleef dus waterpass tijdens aan aardbeving. Hebben ze getest. Doordat de stenen in spiegelbeeld gelegd waren. Hoe kanki slim?
De plekken waar ze staan zouden ook iets te maken hebben met de stand van planeten ofzo.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja nogal wiedes, stapel maar een miljoen stenen van een paar ton op elkaar, dat heeft wel wat massa. En aangezien het zwaarte punt in een piramide per definitie helemaal onderaan ligt gaat het ook geen kant op.
seems legitquote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Niet mijn ding.
[..]
FOK!film?
Guardians of the galaxyquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Niet mijn ding.
[..]
FOK!film?
Planeten zijn ook met het blote oog waar te nemen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
De plekken waar ze staan zouden ook iets te maken hebben met de stand van planeten ofzo.
Ja dat is een feitje. Maar dat er geen tyfus instort is wel knap gedaan. We hebben het over tijden van 3500 jaar geleden. Alles met een hamertje en een beitel gedaan. Bijna onmenselijk.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De krachten van een aardbeving hebben de meeste vat op de onderste laag stenen. Gezien dat ongeveer 3,21 miljard kilo is denken die stenen aardbeving pls en beweegt de rest dus ook niet.
sorry, wat?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:50 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja maar een waterpass bleef dus waterpass tijdens aan aardbeving. Hebben ze getest. Doordat de stenen in spiegelbeeld gelegd waren. Hoe kanki slim?
Moet je nagaan wat zo;n beschaving bereikt had kunnen hebben als ze niet al hun tijd en energie aan deze onzin hadden verspildquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:52 schreef BlauweTijger het volgende:
Toch nog even een feitje dat die Egyptenaren in 20 jaar tijd 2 miljoen stenen van een paar ton 500 miles vervoerd hebben en een piramide gebouwd hebben. ( Gizeh ) Dat betekent 1 steen per 2,5 minuut.!!!! HOEEEEEEEEEEEEE
Ja true.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Planeten zijn ook met het blote oog waar te nemen.
Was het ook, dat verklaart ook wel de hoeveelheid doden die er bij vielen.quote:
Ja die klaplopers bestaan nog steeds he?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Moet je nagaan wat zo;n beschaving bereikt had kunnen hebben als ze niet al hun tijd en energie aan deze onzin hadden verspild
Ik denk gewoon dat er een Egyptische versie van BT en Mortaxx was die die stenen even versjouwd hebben.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:55 schreef deadprez het volgende:
Misschien is die shit wel gebouwd door het volk uit Atlantis.
Vanavond maar even bidden op de knietjes voor het koude bed, hoop dat het allemaal goed gaat vannacht.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:57 schreef BlauweTijger het volgende:
Ze zeggen dus dat piramides door een eerdere beschaving is gebouwd om ons te waarschuwen voor naderend kwaad. En dan doelen ze vooral op natuurlijke bedreigingen.
Waarom niet?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:57 schreef Mortaxx het volgende:
Als die shit door aliens gebouwd was waren wij er niet geweest.
Ook dat mensen dit gelovenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:57 schreef BlauweTijger het volgende:
Ze zeggen dus dat piramides door een eerdere beschaving is gebouwd om ons te waarschuwen voor naderend kwaad. En dan doelen ze vooral op natuurlijke bedreigingen.
De conclusie is kak ja.. maar de feiten van hoe die shit gebouwd is, is wel echt bizarrrrrquote:
Bullshit.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Iedere meer ontwikkelde beschaving zal de mindere wegvagen
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat die aliens hier komen, wat piramides neerkwakken en weer verdwijnen?
Misschien bestuderen ze ons wel gewoon.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat die aliens hier komen, wat piramides neerkwakken en weer verdwijnen?
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:00 schreef BlauweTijger het volgende:
Het gaat erom dat een vorige beschaving die shit heeft gebouwd, toen is weggevaagd en de piramides zijn blijven staan. Mede als waarschuwing.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Misschien bestuderen ze ons wel gewoon.
Hoe je peking eend maaktquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:01 schreef BlauweTijger het volgende:
Er zijn in China ook piramides waar we niet met camera's mogen komen omdat er tekens op staan die nog niet te verklaren zijn. Die fucking chinezen weten iets!!!
Wel echt doen man. Toffe dingenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:04 schreef voederbietel het volgende:
In ieder geval hoef ik die docu niet niet meer te bekijken, bedankt BT, bedankt.
Kom morgenavond danzig dan?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoe je peking eend maakt
Wie gaan?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Kom morgenavond danzig dan?
Aight jatoch er wordt gespaced in de tent er wordt gefeest in de tentquote:
jaquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:01 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
He, jij bent toch die ene van nazi-kapsel of niet?
Dus geen danzigquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:07 schreef BlauweTijger het volgende:
Vandaag trouwens een meisjes gesekst en morgen een tinderdate met een anderIs iedereen loops ofzo?
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:07 schreef BlauweTijger het volgende:
Vandaag trouwens een meisjes gesekst en morgen een tinderdate met een anderIs iedereen loops ofzo?
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:08 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jawel. Dan is ze al opgetieft hoor.
En daarna de volgende regelen dus. Ben je loops?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:08 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jawel. Dan is ze al opgetieft hoor.
Ja. En nee, ben chronisch geil.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En daarna de volgende regelen dus. Ben je loops?
Hoe heten die tinderdates?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:09 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja. En nee, ben chronisch geil.
tubegalore.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:12 schreef probeer het volgende:
Ik verveel me. Iemand nog een leuke kijk-tip?
Mallrats.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:12 schreef probeer het volgende:
Ik verveel me. Iemand nog een leuke kijk-tip?
Zij neemt er toch ook geen genoegen mee als jij een keer nee zegt?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:12 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Ik ookMaar het mocht niet
moe hoofdpijn blablabla
Tuurlijk nietquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ok ok. Niet klagen als je mij nog proeft morgen
Das nog niet voorgekomenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zij neemt er toch ook geen genoegen mee als jij een keer nee zegt?
Ik ga niet eens opzoeken wat dat is. Vies joch.quote:
Good one, thanks. Mss clerks er nog achteraan ..quote:
Clerksquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:14 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik ga niet eens opzoeken wat dat is. Vies joch.
[..]
Good one, thanks. Mss clerks er nog achteraan ..
Dat is heul niet vies.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:14 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik ga niet eens opzoeken wat dat is. Vies joch.
[..]
Good one, thanks. Mss clerks er nog achteraan ..
Waarom zou je een date willen met een standbeeld?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:18 schreef BlauweTijger het volgende:
Statues can't be dated. Dus misschien hebben wel hele andere dingen alles gebouwd.
Log uit.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom zou je een date willen met een standbeeld?
niemand denk ikquote:
bagger is toch poep?quote:
Ik heb nog een doos met 16 van die dingen in de vriezer liggen. Misschien de frituur zo maar even aanzetten...quote:
heb je je ouders al geklapt omdat je al je geld af moet staan¿quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:30 schreef tailfox het volgende:
[..]
bagger is toch poep?
Waar zijn de vrouwen kontjes.
hij heeft hem geslotenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:30 schreef Spinosaurus het volgende:
deadprez ik heb topic over jou gemaakt
K vreet ze alle 16 opquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:32 schreef JeffreyH93 het volgende:
[..]
Ik heb nog een doos met 16 van die dingen in de vriezer liggen. Misschien de frituur zo maar even aanzetten...
communism is taking over!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:34 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
jawel, hij is een verborgen mod.
Nee wacht tot wo3.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb je je ouders al geklapt omdat je al je geld af moet staan¿
Omdat ik niet wist hoe oud jij bent?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:35 schreef tailfox het volgende:
[..]
Nee wacht tot wo3.
Dan maakt een burger oorlogje niet meer uit.
Waarom was je trouwens verbaast over mijn leeftijd?
pas paar keer gezegd.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Omdat ik niet wist hoe oud jij bent?
eerst gokken.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:37 schreef RetRy32 het volgende:
hoe oud is tailfox dan, ik wil ook even een "wtf" moment hebben mensen.
Nee geen idee, dacht door dat topic alleen dat je een stuk ouder was. 21+ dus, omdat je ouders tot die leeftijd gewoon verplicht zijn om je te onderhouden.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:37 schreef tailfox het volgende:
[..]
pas paar keer gezegd.
Vergeef je wel hoor.
Had je mij een andere leeftijd ingeschat.
ow snap het.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee geen idee, dacht door dat topic alleen dat je een stuk ouder was. 21+ dus, omdat je ouders tot die leeftijd gewoon verplicht zijn om je te onderhouden.
zelf getekend, ryan babelquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:41 schreef Spinosaurus het volgende:
wats met jou avatar, moet er van lachen
nee.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:40 schreef Bierpens. het volgende:
De Keizer van FOK! is teruggekeerd!
nee.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:42 schreef tailfox het volgende:
[..]
haar tieten doen me denken aan mijn vriendin.
Pics van je vriendin?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:42 schreef tailfox het volgende:
[..]
haar tieten doen me denken aan mijn vriendin.
Ryan Babelquote:
Deze man weet.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:43 schreef deadprez het volgende:
liever bierpens als keizer dan dat 16-jarige kaalkopje
heb haar als achtergrond telefoon.quote:
ja man jij bent echt leuk.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:43 schreef Bierpens. het volgende:
[..]
Ryan Babel
Tekenen
In mijn Keizerrijk
Ik, Keizer van FOK!, veroordeel je hierbij tot de doodstraf.quote:
De wat?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:44 schreef tailfox het volgende:
[..]
heb haar als achtergrond telefoon.
Heb een keer gepost.
Verder staat ze ook volgens mij in de fok bbm chat.
Oh.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:45 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Stoer hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je bent wel heel triest om daar mee te schelden
Helaas wordt dat getolereerd in mijn Keizerrijk
Dé keizer van FOK!, en koning van de klaagbaak. Dus negeer HCFeestbeest maar.
quote:
quote:
Wat wil je dan?quote:
Durf je niet meer te reageren?quote:
nee, dat vind ik nietsquote:
opnemenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:51 schreef Spinosaurus het volgende:
kk onbekend nummer belt mij wat nu
Daarom West Coast rapquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:51 schreef Spinosaurus het volgende:
had ik ook zojuist, bleek bulgaars te zijn ofzo, daarna gelijk door zo'n meid gebeld.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:51 schreef Spinosaurus het volgende:
Ik ben Keizer, jullie kunnen niet zonder mij.quote:
the fuck manquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:52 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
had ik ook zojuist, bleek bulgaars te zijn ofzo, daarna gelijk door zo'n meid gebeld.
weird shit.
Je bent niks.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:52 schreef Bierpens. het volgende:
[..]
Ik ben Keizer, jullie kunnen niet zonder mij.
system of a down iets dan?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee, dat vind ik niets
MORE TAGSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[youtube][/youtube][/youtube]
Niks mis mee.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:52 schreef Spinosaurus het volgende:
[..]
ja maar ik vind Nas ook dope en Mobb Deep
Die tags zijn sowieso niet nodig, gewoon de link posten is voldoende.quote:
Over East Side hebben en dan niet Biggy opnoemenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:52 schreef Spinosaurus het volgende:
[..]
ja maar ik vind Nas ook dope en Mobb Deep
Biggy > Nas < Tupac nu klopt iequote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die tags zijn sowieso niet nodig, gewoon de link posten is voldoende.
Volgens mij ben jij gewoon een kloontje van dat pubergabbertjequote:
oh nicequote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die tags zijn sowieso niet nodig, gewoon de link posten is voldoende.
nee.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij gewoon een kloontje van dat pubergabbertje
kom danquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:43 schreef deadprez het volgende:
liever bierpens als keizer dan dat 16-jarige kaalkopje
zonde dat die rechter er op staatquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:54 schreef JeffreyH93 het volgende:
Neem nog een biertje jongens.
[ afbeelding ]
Hommoquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:54 schreef JeffreyH93 het volgende:
Neem nog een biertje jongens.
[ afbeelding ]
klik op de profiel van bierpensquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:54 schreef deadprez het volgende:
Ja en nu "toevallig" vlak na elkaar posten.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:54 schreef deadprez het volgende:
Ja en nu "toevallig" vlak na elkaar posten.
quote:hobby's/interesses: HCFeestbeest, Eend, en Mapima bashen.
Daar moet je niet naar kijken.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zonde dat die rechter er op staat
Hij heeft mijn profiel bekekenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |