ook niet die tetten hierboven?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:36 schreef deadprez het volgende:
Nee, je hebt het verpest. Zelfs tetten helpen niet meer.
[ afbeelding ]
Kun je die bek als een molensteen er niet even afcroppen? Dan lukt het misschien nog.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:36 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
ook niet die tetten hierboven?
Als jij je bek houdt en alleen tetten post, prima!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:36 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
ook niet die tetten hierboven?
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kun je die bek als een molensteen er niet even afcroppen? Dan lukt het misschien nog.
okquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:38 schreef JeffreyH93 het volgende:
[..]
Als jij je bek houdt en alleen tetten post, prima!
Ik zat er op te wachten. srs.quote:
fijnquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik zat er op te wachten. srs.
Voorspelbaar kneusje.
Samenvatting?quote:
Oh aliens en shit?quote:
Kan best vermakelijk zijn hoor.quote:
Nee, maar wel theorieen over dat deze mensheid niet de piramides gebouwd kunnen hebben in hun tijd.quote:
Ik had een tijdje dat uitgebreide tv kanalen pakket en heb het net iets te veel gezien.quote:
Ja, uiteindelijk aliens dus. Heb hem bij mijn bookmarks gezet.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:46 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee, maar wel theorieen over dat deze mensheid niet de piramides gebouwd kunnen hebben in hun tijd.
Het is ook wel een beetje vreemd dat men tegenwoordig nauwelijks in staat is om die shit te bouwen en dat het toen wel kon.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:46 schreef BlauweTijger het volgende:
Ze hebben verdomme nog ergens gelijk ook... maarja. Who knows.
neemt teveel ruimte in Gquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is ook wel een beetje vreemd dat men tegenwoordig nauwelijks in staat is om die shit te bouwen en dat het toen wel kon.
Omdat we tegenwoordig niet meer 10.000 lijken overhebben voor een beetje fatsoenlijke graftombe.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is ook wel een beetje vreemd dat men tegenwoordig nauwelijks in staat is om die shit te bouwen.
picsquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:48 schreef BlauweTijger het volgende:
Er zijn serieus tekeningen gevonden van tank achtige dingen en helicopter look a likes in steen. Hoe?4000 jaar oud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |