Ik denk gewoon dat er een Egyptische versie van BT en Mortaxx was die die stenen even versjouwd hebben.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:55 schreef deadprez het volgende:
Misschien is die shit wel gebouwd door het volk uit Atlantis.
Vanavond maar even bidden op de knietjes voor het koude bed, hoop dat het allemaal goed gaat vannacht.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:57 schreef BlauweTijger het volgende:
Ze zeggen dus dat piramides door een eerdere beschaving is gebouwd om ons te waarschuwen voor naderend kwaad. En dan doelen ze vooral op natuurlijke bedreigingen.
Waarom niet?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:57 schreef Mortaxx het volgende:
Als die shit door aliens gebouwd was waren wij er niet geweest.
Ook dat mensen dit gelovenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:57 schreef BlauweTijger het volgende:
Ze zeggen dus dat piramides door een eerdere beschaving is gebouwd om ons te waarschuwen voor naderend kwaad. En dan doelen ze vooral op natuurlijke bedreigingen.
De conclusie is kak ja.. maar de feiten van hoe die shit gebouwd is, is wel echt bizarrrrrquote:
Bullshit.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Iedere meer ontwikkelde beschaving zal de mindere wegvagen
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat die aliens hier komen, wat piramides neerkwakken en weer verdwijnen?
Misschien bestuderen ze ons wel gewoon.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat die aliens hier komen, wat piramides neerkwakken en weer verdwijnen?
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:00 schreef BlauweTijger het volgende:
Het gaat erom dat een vorige beschaving die shit heeft gebouwd, toen is weggevaagd en de piramides zijn blijven staan. Mede als waarschuwing.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Misschien bestuderen ze ons wel gewoon.
Hoe je peking eend maaktquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:01 schreef BlauweTijger het volgende:
Er zijn in China ook piramides waar we niet met camera's mogen komen omdat er tekens op staan die nog niet te verklaren zijn. Die fucking chinezen weten iets!!!
Wel echt doen man. Toffe dingenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:04 schreef voederbietel het volgende:
In ieder geval hoef ik die docu niet niet meer te bekijken, bedankt BT, bedankt.
Kom morgenavond danzig dan?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoe je peking eend maakt
Wie gaan?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Kom morgenavond danzig dan?
Aight jatoch er wordt gespaced in de tent er wordt gefeest in de tentquote:
jaquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:01 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
He, jij bent toch die ene van nazi-kapsel of niet?
Dus geen danzigquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:07 schreef BlauweTijger het volgende:
Vandaag trouwens een meisjes gesekst en morgen een tinderdate met een anderIs iedereen loops ofzo?
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:07 schreef BlauweTijger het volgende:
Vandaag trouwens een meisjes gesekst en morgen een tinderdate met een anderIs iedereen loops ofzo?
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:08 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jawel. Dan is ze al opgetieft hoor.
En daarna de volgende regelen dus. Ben je loops?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:08 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jawel. Dan is ze al opgetieft hoor.
Ja. En nee, ben chronisch geil.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En daarna de volgende regelen dus. Ben je loops?
Hoe heten die tinderdates?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:09 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja. En nee, ben chronisch geil.
tubegalore.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:12 schreef probeer het volgende:
Ik verveel me. Iemand nog een leuke kijk-tip?
Mallrats.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:12 schreef probeer het volgende:
Ik verveel me. Iemand nog een leuke kijk-tip?
Zij neemt er toch ook geen genoegen mee als jij een keer nee zegt?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:12 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Ik ookMaar het mocht niet
moe hoofdpijn blablabla
Tuurlijk nietquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ok ok. Niet klagen als je mij nog proeft morgen
Das nog niet voorgekomenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zij neemt er toch ook geen genoegen mee als jij een keer nee zegt?
Ik ga niet eens opzoeken wat dat is. Vies joch.quote:
Good one, thanks. Mss clerks er nog achteraan ..quote:
Clerksquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:14 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik ga niet eens opzoeken wat dat is. Vies joch.
[..]
Good one, thanks. Mss clerks er nog achteraan ..
Dat is heul niet vies.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:14 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik ga niet eens opzoeken wat dat is. Vies joch.
[..]
Good one, thanks. Mss clerks er nog achteraan ..
Waarom zou je een date willen met een standbeeld?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:18 schreef BlauweTijger het volgende:
Statues can't be dated. Dus misschien hebben wel hele andere dingen alles gebouwd.
Log uit.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom zou je een date willen met een standbeeld?
niemand denk ikquote:
bagger is toch poep?quote:
Ik heb nog een doos met 16 van die dingen in de vriezer liggen. Misschien de frituur zo maar even aanzetten...quote:
heb je je ouders al geklapt omdat je al je geld af moet staanżquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:30 schreef tailfox het volgende:
[..]
bagger is toch poep?
Waar zijn de vrouwen kontjes.
hij heeft hem geslotenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:30 schreef Spinosaurus het volgende:
deadprez ik heb topic over jou gemaakt
K vreet ze alle 16 opquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:32 schreef JeffreyH93 het volgende:
[..]
Ik heb nog een doos met 16 van die dingen in de vriezer liggen. Misschien de frituur zo maar even aanzetten...
communism is taking over!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:34 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
jawel, hij is een verborgen mod.
Nee wacht tot wo3.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb je je ouders al geklapt omdat je al je geld af moet staanż
Omdat ik niet wist hoe oud jij bent?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:35 schreef tailfox het volgende:
[..]
Nee wacht tot wo3.
Dan maakt een burger oorlogje niet meer uit.
Waarom was je trouwens verbaast over mijn leeftijd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |