Poll: Gaat Feyenoord alsnog door?quote:Besiktas - Feyenoord is woensdag 6 augustus live te zien op Nederland 3 en op NOS.nl. Ook zijn op Radio 1 flitsen te horen van de wedstrijd in de derde voorronde van de UEFA Champions League. De aftrap in het Atatürk Stadion in Istanbul is om 19.30 uur (Nederlandse tijd). Jeroen Elshoff is de commentator.
Aanstaande woensdag, 30 juli, spelen de Rotterdammers de thuiswedstrijd tegen Besiktas. Deze wedstrijd wordt niet live uitgezonden bij de NOS, maar is te zien in samenvatting.
Bij een eventuele zege op Besiktas is Feyenoord er nog niet. In de volgende ronde kan de Rotterdamse ploeg Arsenal, FC Porto, Zenit Sint-Petersburg, Bayer Leverkusen of Napoli treffen.
De play-offs (op 18 en 19 augustus en de returns op 26 en 27 augustus) zijn ook live te volgen bij de NOS. De winnaars van deze play-offronde plaatsen zich voor het hoofdtoernooi van de Champions League.
haahahahahaahahaha. Ik snap hem nu pasquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jongens, vergeten jullie niet om deze grap te lachen?
10-0 verliezen is veel erger dan alle verliezen die ik me ooit kan herinnerenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:08 schreef Collide het volgende:
Tegen PEC verliezen is veel erger dan dit.
Heeft Feyenoord ook gedaan, 2 seizoenen achter elkaar... Uit...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:08 schreef Collide het volgende:
Tegen PEC verliezen is veel erger dan dit.
Oh. Haha xD xDquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben net klaar.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dan ook geen rechtsback.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:10 schreef opperkleurder het volgende:
Van Beek is echt drie klassen minder dan Janmaat
Is eigenlijk ook geen backquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:10 schreef opperkleurder het volgende:
Mag nog geen aankopen doen. Al zou het mij alsnog weinig verbazen. De selectie van Den Haag is redelijk in stand gebleven met paar degelijke breedte versterkingen hier en daar.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:09 schreef TLC het volgende:
En zondag gaat Feyenoord onderuit tegen de nieuwe Chinese Nederlandse topclub ADO
Wauw.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:10 schreef opperkleurder het volgende:
Maar m'n buurvrouw is niet ongesteld...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, want het is de eerste woensdag van de maand.
Is geen rechtsback toch? Ik mag hopen van niet in ieder geval. Traag en niet wendbaar. Al is zijn zwaktequote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:10 schreef opperkleurder het volgende:
Succes!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:26 schreef Nober het volgende:
Demba Ba gaat jullie slopen op aangeven van Hutchinson maar jullie zullen de stad wel gaan slopen.
WeertGeelders... Aangenaamquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat ben jij voor kwaliteitsuser dan?
Feyenoord haalde Lazovic voor dat geld.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
Demba Ba was niet eens zo duur als ik het zo hoorHad 20 miljoen wel verwacht minimaal.
Als je bedenkt wie er staan. Kan je het die jongens kwalijk nemen?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:14 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Matig? Noem het maar slecht hoor.
Voorronde ELquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En nu? Voorronde europa league in? of is het klaar?
Nou dat gaat wel erg ver hoor.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Iedereen kan tegen deze stumpers er 3 inleggen , zelfs Torres
Ba is ook niet goed genoeg voor Chelsea. In de Premier League speel je over het algemeen niet tegen zulke dramatische verdedigers als Kongolo of Van Beek.quote:
Torres tegen Nederland was wel mooiquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Iedereen kan tegen deze stumpers er 3 inleggen , zelfs Torres
teveel.quote:
lolquote:
Matige grapquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:16 schreef Morendo het volgende:
Commentator is zich warm aan het lopen. Konijn uit de hoge hoed van Rutten.
Dit. Chelsea heeft ook miljoenen verlies geleden op Ba, ze wilden er erg graag vanaf blijkbaar.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:15 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ba is ook niet goed genoeg voor Chelsea. In de Premier League speel je over het algemeen niet tegen zulke dramatische verdedigers als Kongolo of Van Beek.
Gelukkig hebben ze Lukaku verkocht en Drogba gehaald.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:15 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ba is ook niet goed genoeg voor Chelsea. In de Premier League speel je over het algemeen niet tegen zulke dramatische verdedigers als Kongolo of Van Beek.
Topaankoop.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:17 schreef alors het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze Lukaku verkocht en Drogba gehaald.
Zie Mh17quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:17 schreef The_Avatar het volgende:
NL heeft niks in europa te zoeken.
Ik mag toch hopen dat er een spits komt. Te Vrede is wel erg matig. Kan je nog beter Gouriye halen bij wijze vanquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:17 schreef TheVulture het volgende:
Feyenoord gaat het nog moeilijk krijgen om bij de eerste 5 te eindigen als er geen fatsoenlijke spits en nog wat verdedigends bij komt
Geen D66 stemmer...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:17 schreef The_Avatar het volgende:
NL heeft niks in europa te zoeken.
Zapata heeft vanavond ook gekeken, die heeft geen trek meerquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat er een spits komt. Te Vrede is wel erg matig. Kan je nog beter Gouriye halen bij wijze van
Waarom is dan iedereen zo Te Vrede over hem?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat er een spits komt. Te Vrede is wel erg matig. Kan je nog beter Gouriye halen bij wijze van
Hij ziet er wel veel beter uit. Afgevallen en zo, misschien van de stress?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:16 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Nu al zin in persco met Fredjsch
Ook in de PL deed Ba het goed Gek dat ie bij zo'n club in Turkije speelt.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:15 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dan blijven ze in de Eredivisie of degraderen ze direct.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:18 schreef rouletteking het volgende:
Als dit geen nacompetitie wordt...
Lukaku verkopen voor dat bedrag is ergens wel begrijpelijk vind ik. Vergeet niet dat ze ook Diego Costa gehaald hebben, Drogba zal wel als Pinchhitter gebruikt worden.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:17 schreef alors het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze Lukaku verkocht en Drogba gehaald.
Tot dat hij opstapt, ontslagen wordt of zijn contract is verlopen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:19 schreef Mani89 het volgende:
Hoe lang blijft Rutten nog trainer van Feyenoord?
Money money moneyquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ook in de PL deed Ba het goed Gek dat ie bij zo'n club in Turkije speelt.
Ik vind jou een zeer vervelende user. Kan je je bakkes houden?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:19 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Dan blijven ze in de Eredivisie of degraderen ze direct.
Leer eens wat de regels zijn lul
Zo werkt het wel ja...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zapata heeft vanavond ook gekeken, die heeft geen trek meer
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:19 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Dan blijven ze in de Eredivisie of degraderen ze direct.
Leer eens wat de regels zijn lul
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:19 schreef timmmmm het volgende:
Knappe redding van Mulder, ik had verwacht dat ie er langs ging
Tot het einde van het seizoen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:19 schreef Mani89 het volgende:
Hoe lang blijft Rutten nog trainer van Feyenoord?
Ik zou het niet weten, een jong talentje misschien nog, maar niet van het kaliber Zapata inderdaadquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
welke spits die er iets van bakt wil nou naar dit Feyenoord?
Misschien toch de half gehandicapte Guidetti terug dan.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, een jong talentje misschien nog, maar niet van het kaliber Zapata inderdaad
Dat geven we toch niet uitquote:
quote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:23 schreef WeertGeeIders het volgende:
Doei Feyenoord! Zijn we ook weer van dat gezeik af
Ik heb er een hard hoofd in.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:25 schreef HPLC het volgende:
Nou maar hopen dat ze de voorronde van de EL wel halen anders hebben we wel een erg laag coëfficiënt weer na dit seizoen.
Aad300 retweette ditquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:22 schreef Silenus het volgende:
Van de laatste 9 Europese wedstrijden er nu 8 verloren ofzo?
twitter:Tussendelinies twitterde op woensdag 06-08-2014 om 19:13:09Feyenoord in de laatste zes Europese uitduels:* Zes nederlagen* Eén doelpunt (Ruben Schaken tegen Kiev)* Doelcijfers: 13-1#besfey reageer retweet
Hallo, Manu scoorde ook.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Aad300 retweette dittwitter:Tussendelinies twitterde op woensdag 06-08-2014 om 19:13:09Feyenoord in de laatste zes Europese uitduels:* Zes nederlagen* Eén doelpunt (Ruben Schaken tegen Kiev)* Doelcijfers: 13-1#besfey reageer retweet
triestquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Aad300 retweette dittwitter:Tussendelinies twitterde op woensdag 06-08-2014 om 19:13:09Feyenoord in de laatste zes Europese uitduels:* Zes nederlagen* Eén doelpunt (Ruben Schaken tegen Kiev)* Doelcijfers: 13-1#besfey reageer retweet
Wat slecht weerquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
De volgende ronde zitten voor die Turken weer in de Besiktas.
Mwah, een zesje voor de moeite. Ik weet wel dat Besiktas de CL niet gaat halen. Zeer zwak elftal.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
De volgende ronde zitten voor die Turken weer in de Besiktas.
Ik heb ook bijna hele tweede helft gemist want ik ging de Slimste Mens kijken.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat slecht weer
Ik heb de tweede helft maar niet eens gekeken. Echt geen zin meer in.
Zijn ze ook ongeplaatst in de volgende ronde?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:36 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Mwah, een zesje voor de moeite. Ik weet wel dat Besiktas de CL niet gaat halen. Zeer zwak elftal.
Ik ben Bed and Breakfast gaan kijkenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb ook bijna hele tweede helft gemist want ik ging de Slimste Mens kijken.
Toen ik weer inschakelde kregen ze meteen een treffer tegen_____________!
Beetje laat wel voor breakfast vind je niet?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben Bed and Breakfast gaan kijken
Ligt eraan hoe laat je je bed uit kwam natuurlijk hequote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beetje laat wel voor breakfast vind je niet?
Is ook op vakantie geweest omdat hij moest uitrusten van zijn vakantie naar Braziliëquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe laat je je bed uit kwam natuurlijk he![]()
En Sjek is nog steeds vies dik zie ik.
Wat een leven heeft die man. Ik ben jaloers.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is ook op vakantie geweest omdat hij moest uitrusten van zijn vakantie naar Brazilië
Beetje in stadions zitten, soms wat schreeuwen op de radio, spelers interviewen en in de kont kruipen en gewoon op het strand liggen voor de restquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat een leven heeft die man. Ik ben jaloers.
Tja ik zoek nog wel een baantje, misschien werken bij de NOSquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beetje in stadions zitten, soms wat schreeuwen op de radio, spelers interviewen en in de kont kruipen en gewoon op het strand liggen voor de rest
En dan ook nog 400k opstrijken per jaar.
Je kan best iets gaan presenteren, zo lastig kan het toch niet zijn om iets van de autocue te lezen. Gewoon Dione opvolgen jijquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja ik zoek nog wel een baantje, misschien werken bij de NOS
Goed idee wel. Moet ik wel grotere tetten kopenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan best iets gaan presenteren, zo lastig kan het toch niet zijn om iets van de autocue te lezen. Gewoon Dione opvolgen jij
Alsof mannen alleen daarnaar kijken :squote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Goed idee wel. Moet ik wel grotere tetten kopen
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof mannen alleen daarnaar kijken :s
Eens hoor, voor het Nederlandse voetbal is dit ook gewoon kut. Nu zal je zien dat Feyenoord ook de groepsfase EL niet haaltquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]Echt wel.
Maar goed. We gaan nogal off topic. Wedstrijd was kut wat ik ervan gezien heb tenminste. Jammer voor Feyenoord al ben ik voor Ajax en dat meen ik.
Ja altijd mooi als een Nederlandse club verder komt. Nog afgezien van de coefficient.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eens hoor, voor het Nederlandse voetbal is dit ook gewoon kut. Nu zal je zien dat Feyenoord ook de groepsfase EL niet haalt
Beter voor ontwikkeling spelers, ook Feyenoord dubbel programma dan en ik zie liever Nederlandse clubs dan een of andere buitenlandse kutclub die toch alles opkoopt.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja altijd mooi als een Nederlandse club verder komt. Nog afgezien van de coefficient.
Precies, geld is helaas heel belangrijk (geworden).quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beter voor ontwikkeling spelers, ook Feyenoord dubbel programma dan en ik zie liever Nederlandse clubs dan een of andere buitenlandse kutclub die toch alles opkoopt.
Ajax gaat er ook weer dik af dit jaar.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies, geld is helaas heel belangrijk (geworden).
Ik heb hoopquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax gaat er ook weer dik af dit jaar.
Ja tochquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:50 schreef Smoofie het volgende:
Gewoon de clubs in de verkoop zetten.
Volgens mij niet toen de beste spelers alweer werden verkocht.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb hoopMaar goed dat hadden de Feyenoordfans de eerste wedstrijd ook gok ik.
Gewoon elke nederlandse topclub. Kunnen mensen wel gaan janken dat het dan kut wordt, maar het is nu toch al één en al aids.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja toch
Chinees de baas en Ajax weer CL winnen
Hoop denk ik wel, vertrouwen wat minder.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij niet toen de beste spelers alweer werden verkocht.
De vraag is, wat hebben Chinezen te zoeken in Nederland als ze ook een club kunnen kopen in Engeland of Italiëquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gewoon elke nederlandse topclub. Kunnen mensen wel gaan janken dat het dan kut wordt, maar het is nu toch al één en al aids.
Hoop is er altijd.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoop denk ik wel, vertrouwen wat minder.
Het hoeven niet per sé chinezen te zijn. En een club als Ajax en Feyenoord is toch mooi? Vooral als je een chinees heb kan die de clubs promoten in china, dan heeft hij als eigenaar al een heel hoog bereik.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De vraag is, wat hebben Chinezen te zoeken in Nederland als ze ook een club kunnen kopen in Engeland of Italië
[..]
Hoop is er altijd.
Ik heb de laatste tien jaar al hoop en geen vertrouwen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoop denk ik wel, vertrouwen wat minder.
Oh dat is wel heel triest hoor, al 10 jaar.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:55 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tien jaar al hoop en geen vertrouwen.
Feyenoord kennen ze niet eens in China.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het hoeven niet per sé chinezen te zijn. En een club als Ajax en Feyenoord is toch mooi? Vooral als je een chinees heb kan die de clubs promoten in china, dan heeft hij als eigenaar al een heel hoog bereik.
Ja dus? In Portugal is het nog erger dan in Nederland, maar daar gaan toch ook goede spelers door geld naar Porto en Benfica?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord kennen ze niet eens in China.
En als alleen Ajax opgekocht wordt door een Chinees komen de toppers nog niet omdat je dan nog steeds naar Woudestein en het Mandemakers moet voor anderhalve paardenkop.
Vooral door investeringsmaatschappijen en omdat de kloof van Brazilianen naar Portugal stuk makkelijker is.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja dus? In Portugal is het nog erger dan in Nederland, maar daar gaan toch ook goede spelers door geld naar Porto en Benfica?
Zijn ook genoeg niet brazilianen daar. En de investeringsmaatschappijen zijn toch het geld? Of het nou een maatschappij is of een persoon die de spelers koopt. Same shit.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vooral door investeringsmaatschappijen en omdat de kloof van Brazilianen naar Portugal stuk makkelijker is.
Daarbij zijn die clubs ook behoorlijk uitgekleed hoor, maar die kopen echt tientallen spelers en dan breken er 5 van door en is het goed volgens iedereen.
Nee hoor, want dan krijgt de club niet al het geld als je een speler verkoopt.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zijn ook genoeg niet brazilianen daar. En de investeringsmaatschappijen zijn toch het geld? Of het nou een maatschappij is of een persoon die de spelers koopt. Same shit.
Het principe van spelers aantrekken door geld is hetzelfde.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hoor, want dan krijgt de club niet al het geld als je een speler verkoopt.
Volgens mij is de jeugdopleiding van Porto zelfs opgeheven dus het komt het Nederlandse voetbal dan niet ten goede.
Ok.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het principe van spelers aantrekken door geld is hetzelfde.
Ik hoop dat het geen sarcastische ok is, want zo moeilijk is het niet om te begrijpen lijkt mij, wat ik zeg.quote:
Wat ik zeg ook niet, maar dat negeerde jij dus dan heb ik geen zin meer in dit gesprekquote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik hoop dat het geen sarcastische ok is, want zo moeilijk is het niet om te begrijpen lijkt mij, wat ik zeg.
Jij begint over hoe de investeringsmaatschappijen te werk gaan, dat heeft niets te maken met het feit dat door geld spelers ook in mindere competities willen spelen. Vandaar dat ik zeg, het principe is hetzelfde, geld trekt spelers aan, zij het van een maatschappij of een suikeroom.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat ik zeg ook niet, maar dat negeerde jij dus dan heb ik geen zin meer in dit gesprek
Soms moet je gewoon voetballen ipv gemotiveerd te zijn.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:44 schreef TheVulture het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat de kwaliteiten van Fred Rutten precies zijn? Hij heeft nu al bij zoveel topclubs gezeten in NL en elke keer als ik hem voor een camera zie staan met de uitstraling van een kleuter wiens speeltje net is afgepakt denk ik: hoe moet die man in godsnaam een elftal motiveren....
Zijn kwaliteiten zijn dat hij probleemloos in de subtop kan eindigen, vandaar dat hij dus prima past bij Feyenoordquote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:44 schreef TheVulture het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat de kwaliteiten van Fred Rutten precies zijn? Hij heeft nu al bij zoveel topclubs gezeten in NL en elke keer als ik hem voor een camera zie staan met de uitstraling van een kleuter wiens speeltje net is afgepakt denk ik: hoe moet die man in godsnaam een elftal motiveren....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |