onderdelen vooral, voor de F16 en de Apachequote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Dus het is wel ons conflict.
Doen we dat echt ?
Maakt niet uit. Desnoods tegelijkertijd. Beide kampen moeten een eerste stap zetten.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wie moet eerst beginnen dan volgens jou ?
Niet echt. Besef me wel dat Nederland zonder haar bondgenoten niet zoveel voorstelt. Maar verbaas me er over dat er dan bepaalde personen zoals Timmermans het geweld veroordelen en dan ondertussen wel onderdelen sturen..quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:00 schreef theunderdog het volgende:
Maar Yasmin jij lijkt te denken dat wij zomaar de kont van de VS kussen. Weet jij wel iets af van de NAVO? wat voor afspraken er zijn gemaakt enz?
Nja denk dat beide kampen niet de eerste stap wil zettenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:00 schreef Karrs het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Desnoods tegelijkertijd. Beide kampen moeten een eerste stap zetten.
Nogmaals, dat laatste is handel.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Niet echt. Besef me wel dat Nederland zonder haar bondgenoten niet zoveel voorstelt. Maar verbaas me er over dat er dan bepaalde personen zoals Timmermans het geweld veroordelen en dan ondertussen wel onderdelen sturen..
Het heeft niets te maken met "niet zoveel voorstellen". Nederland zit in de NAVO, een samenwerkingsverband van allerlei landen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Niet echt. Besef me wel dat Nederland zonder haar bondgenoten niet zoveel voorstelt. Maar verbaas me er over dat er dan bepaalde personen zoals Timmermans het geweld veroordelen en dan ondertussen wel onderdelen sturen..
Nee dat wist ik niet.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:02 schreef Karrs het volgende:
[..]
Nogmaals, dat laatste is handel.
Wist je dat tijdens de Tachtigjarige Oorlog, Nederland schathemeltjerijk werd door... wapens te verkopen aan de Spanjolen?
Beide kampen willen niet 'zwak' lijken tegenover de andere... beetje als kleine jongetjes uit groep 6 op het schoolplein.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja denk dat beide kampen niet de eerste stap wil zetten
Je begint het door te krijgen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee dat wist ik niet.
Het is handel maar ook verschrikkelijk schijnheilig. Handel gaat boven alles ..
we verkopen ook marineschepen aan Indonesie terwijl we de Mollukse regering in ballingschap hier rond hebben hangenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nederland kan toch niet zomaar uit de NAVO stappen en dan verwachten dat het nog steeds goed zal gaan met ons ?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:02 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het heeft niets te maken met "niet zoveel voorstellen". Nederland zit in de NAVO, een samenwerkingsverband van allerlei landen.
En de VS is daarin wel de "baas", baas tussen haakjes omdat de VS net zo afhankelijk van ons is. Het is alleen wel zo dat als de VS echt iets wil, het over het algemeen ook gebeurd.
Alleen op militair gebied niet.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nederland kan toch niet zomaar uit de NAVO stappen en dan verwachten dat het nog steeds goed zal gaan met ons ?
Dus behalve militair zal het voor Nederland geen gevolgen hebben ?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:04 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Alleen op militair gebied niet.
Niet echt nee.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus behalve militair zal het voor Nederland geen gevolgen hebben ?
En terecht.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja dan ben ik naïef maar vind het walgelijk
nee, de NAVO zit zo in elkaar dat dit niet echt mogelijk isquote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:02 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het heeft niets te maken met "niet zoveel voorstellen". Nederland zit in de NAVO, een samenwerkingsverband van allerlei landen.
En de VS is daarin wel de "baas", baas tussen haakjes omdat de VS net zo afhankelijk van ons is. Het is alleen wel zo dat als de VS echt iets wil, het over het algemeen ook gebeurd.
En dat Amerika 90% van de kastanjes uit het vuur haalt bij een NAVO-ingreep. Zie Kosovo.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee, de NAVO zit zo in elkaar dat dit niet echt mogelijk is
wat wel zo is is dat de VS zo sterk is dat als ze het simpelweg zonder de NAVO ook wel voor elkaar krijgt als de lidstaten krom liggen, zie bv de invasie van Irak
Ja, maar de NAVO kan dan niets anders doen dan "oke VS, doe maar wat jullie willen"quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee, de NAVO zit zo in elkaar dat dit niet echt mogelijk is
wat wel zo is is dat de VS zo sterk is dat als ze het simpelweg zonder de NAVO ook wel voor elkaar krijgt als de lidstaten krom liggen, zie bv de invasie van Irak
Dus we kussen wel de kont van de VSquote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:08 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja, maar de NAVO kan dan niets anders doen dan "oke VS, doe maar wat jullie willen"
dat kan het sowieso niet, als een lidstaat ergens oorlog wil gaan voerenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:08 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja, maar de NAVO kan dan niets anders doen dan "oke VS, doe maar wat jullie willen"
Nee, puber.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus we kussen wel de kont van de VS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |