Had wel een puntquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:39 schreef sp3c het volgende:
ik ga slapen, dit is te kinderachtig GahaehahGHAwaja
Ja, wat is het, 30 tegenover 2000. Uitmuntend voorbeeld van disproportionaliteit.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:38 schreef Bozepiemel het volgende:
[..]
Je vergeet alleen dat er doden vallen. Ook aan de Israëlische kant.
GhaHGAHAheayayayayayaHAquote:
Het is duidelijk dat hoe graag Hamas het ook wilt ze geen schijn van kans maken om Israël van de kaart te vegen.quote:
dat doet er niet toe, een raket is een wapen en het afvuren ervan is een act of warquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat hoe graag Hamas het ook wilt ze geen schijn van kans maken om Israël van de kaart te vegen.
Een act of war geeft geen vrijbrief om dan maar te doen en te laten wat je wil. Belachelijke stellingname.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat doet er niet toe, een raket is een wapen en het afvuren ervan is een act of war
dan moet je niet miepen als het ineens oorlog is in je achtertuin
Oorlog? Het was toch noodweerexces?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat doet er niet toe, een raket is een wapen en het afvuren ervan is een act of war
dan moet je niet miepen als het ineens oorlog is in je achtertuin
nee het was oorlogquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oorlog? Het was toch noodweerexces?
dat staat er ook niet, belachelijke reactiequote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:43 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Een act of war geeft geen vrijbrief om dan maar te doen en te laten wat je wil. Belachelijke stellingname.
dan is het ineens geen oorlog meer denk je?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het was zelfverdediging volgens de Israeli's
Volgens mij weet je zelf niet wat je schrijft. Heb je weer te diep in het glaasje gekeken?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat staat er ook niet, belachelijke reactie
potsierlijk noem ik het
Nja dat kan er idd van komen. Maar was de intentie oorlog of zelfverdediging ?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
dan is het ineens geen oorlog meer denk je?
och gut we gaan alweer op de persoonlijke tourquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:45 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Volgens mij weet je zelf niet wat je schrijft. Heb je weer te diep in het glaasje gekeken?
als je jezelf verdedigd met tanks en gevechtsvliegtuigen dan IS het oorlogquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja dat kan er idd van komen. Maar was de intentie oorlog of zelfverdediging ?
Neeeeeeeeeeeee zelfverdediging heeft een bepaalde niveau van reactie.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je jezelf verdedigd met tanks en gevechtsvliegtuigen dan IS het oorlog
waar heb je het in vredesnaam over?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeee zelfverdediging heeft een bepaalde niveau van reactie.
zwaktebodje maar ok, we houden het erop dat je het niet goed hebt gelezenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:49 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Mwah, ik sla wel over als je het niet erg vindt. Zo boeiend was het niet wat je schreef.
zelfverdedigingquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat Israël zei om dit te rechtvaardigen?
Das nou mijn hele punt. Was het wel zelfverdediging ? Was de kans om weg gevaagd wel zo groot dat dit kon ? Deze reactie ?quote:
dat doet er niet toequote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Das nou mijn hele punt. Was het wel zelfverdediging ? Was de kans om weg gevaagd wel zo groot dat dit kon ? Deze reactie ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |