Nou het is ook niet zo dat als ze niet hadden gereageerd Hamas ze op dat moment van de kaart had geveegd toch ?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:25 schreef sp3c het volgende:
niet dat ik de reactie echt disproportioneel vind overigens
Dat is wel hun doel.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou het is ook niet zo dat als ze niet hadden gereageerd Hamas ze op dat moment van de kaart had geveegd toch ?
Dus?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar we weten allemaal wel en zij zelf ook dat ze dat niet gaat lukken.
Jaaaaa maar de vraag was of het wel een gepaste reactie was gezien de kans dat Hamas Israël van de kaart veegt ..quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:28 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dus?
Je mag je toch beschermen tegenover een terreur organisatie die je van de kaart wil vegen?
De reactie van Israel was in mijn ogen niet disproportioneel nee.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jaaaaa maar de vraag was of het wel een gepaste reactie was gezien de kans dat Hamas Israël van de kaart veegt ..
okquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:30 schreef Ceberut het volgende:
De Israëli's zijn ontoerekeningsvatbaar wegens hun geestelijke toestand. Subsidiair is er afwezigheid van alle schuld. Hoe konden de Israëli's weten dat er in Gaza ook burgers aanwezig waren? Daarnaast hebben ze flyers gedropt en mensen telefonisch gewaarschuwd. Eigenlijk hebben alle Palestijnen gewoon zelfmoord gepleegd. Als er dan al een straf volgt, dan moet dus matiging volgen.
stel je niet aanquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:30 schreef Ceberut het volgende:
De Israëli's zijn ontoerekeningsvatbaar wegens hun geestelijke toestand. Subsidiair is er afwezigheid van alle schuld. Hoe konden de Israëli's weten dat er in Gaza ook burgers aanwezig waren? Daarnaast hebben ze flyers gedropt en mensen telefonisch gewaarschuwd. Eigenlijk hebben alle Palestijnen gewoon zelfmoord gepleegd. Als er dan al een straf volgt, dan moet dus matiging volgen.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:31 schreef theunderdog het volgende:
[..]
De reactie van Israel was in mijn ogen niet disproportioneel nee.
De reactie kan überhaupt niet disproportioneel zijn, aangezien zij het uitverkoren volk zijn. Alles wat zij doen is proportioneel.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:31 schreef theunderdog het volgende:
[..]
De reactie van Israel was in mijn ogen niet disproportioneel nee.
Tenzij er sprake is van noodweerexces.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]![]()
Ik ga maar ff met je mee:
Stel jij bent 2.10. En ik ben 1..55 en fysiek veel zwakker. Tis duidelijk dat ik geen schijn van kans maak om jou iets serieus aan te doen. Ik roep ook dat ik je ga vermoorden en intens haat. Dan is het niet gepast van jou om mij vervolgens helemaal de tyfus in te trappen. Toch ?
Ik bedoel wel uiteraard.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]![]()
Stel jij bent 2.10. En ik ben 1..55 en fysiek veel zwakker. Tis duidelijk dat ik geen schijn van kans maak om jou iets serieus aan te doen. Ik roep ook dat ik je ga vermoorden en intens haat. Dan is het niet gepast van jou om mij vervolgens helemaal de tyfus in te trappen. Toch ?
Ja maar die is er niet aangezien ik niet in staat ben om hem serieus te verwonden vanwege mijn lengte en gebrek aan kracht.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:34 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Tenzij er sprake is van noodweerexces.
wat als je ook actief probeert me te vermoorden?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]![]()
GAhahahquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
wat als je ook actief probeert me te vermoorden?
schop ik je helemaal de tyfus in zogezegd, ik ga niet af zitten wachten of je een kans maakt ofzo
GAHAHAhaahAquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:37 schreef sp3c het volgende:
dan beroep ik me gewoon op noodweerexcess, ook als je kindje daarbij gewond raakt omdat je die toevallig op je rug had hangen toen je probeerde me te vermoorden met je aardappelschilmes
maar je hebt wel wapens, geen hele goede en je weet niet hoe je ermee om moet gaan maar tochquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
GAhahah
Als het een feit is , dat ik geen schijn van kans maak om je te vermoorden. Ik heb verder geen messen of wapens. Alleen mijn eigen lichaam. En ik geef je alleen een paar tikjes. Ik hang niet om je nek ofzo. Dan kan je mij toch niet de tyfus in schoppen ?
Je vergeet alleen dat er doden vallen. Ook aan de Israëlische kant.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
GAhahah
Als het een feit is , dat ik geen schijn van kans maak om je te vermoorden. Ik heb verder geen messen of wapens. Alleen mijn eigen lichaam. En ik geef je alleen een paar tikjes. Ik hang niet om je nek ofzo. Dan kan je mij toch niet de tyfus in schoppen ?
GAHAhhaAAaweaquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
GAHAHAhaahA
Ik zeg net dat ik geen messen heb, Dus ook geen aardappelschilmesje.
Ik heb geen wapens. Mijn wapens zijn vrij nutteloze tikjes , die behalve misschien een kleine rood plekje achter laten geen schade toe brengenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
maar je hebt wel wapens, geen hele goede en je weet niet hoe je ermee om moet gaan maar toch
ik neem gewoon het zekere voor het onzekere want het is gewoon geen prettig idee dat iemand me probeert te vermoorden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |