Je hebt hem geklapt, neem ik aan?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:54 schreef Draailamp het volgende:
iemand die me aansprak om wat te verkopen trok ze uit mijn mond en zei dat hij recht had op een rookvrije werkplek.
Dat je er rimpels etc van krijgt lijkt me wel.quote:
Stress is ook ongezond. Nog wel ongezonder.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:59 schreef Wootism het volgende:
Je bent toch verdomme geen simpele ziel, of wel?
Roken is gewoon slecht voor je hele lichaam, dus ook voor je huid. Klaar.
Tja, maar daarvoor kan je eenmaal niet kiezen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:59 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Stress is ook ongezond. Nog wel ongezonder.
Wat een lelijke tweelingen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:00 schreef Wootism het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)e-huid-als-je-rookt/
Nee, ik keek gelijk rond of er niemand me beurs jattequote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:00 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat een ontzettende grafmongool is die gozer. Je hebt toch wel je peuk op z'n voorhoofd uitgedrukt mag ik hopen? Als grap?
Als je af en toe per dag een sigaretje rookt in stressvolle situatie en dit helpt dan zie ik niet zo het probleem.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:00 schreef Wootism het volgende:
Tja, maar daarvoor kan je eenmaal niet kiezen.
ook leuk:
Dat zal komen door een betere doorbloeding en zuurstoftransport.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:07 schreef Stimorol- het volgende:
Maar niet zoals die josti zegt. Ik heb nu meer kleur in mijn gezicht.
Papa rookt. Die is srs waar geen dag ouder dan 10 jr geleden, qua uiterlijk. Verschilt per persoon denk ik.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:09 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Dat zal komen door een betere doorbloeding en zuurstoftransport.
Dat nicotine dat tegenhoudt lijkt me logisch.
Hij zei zelfs: "alle rokers krijgen een maanlandschap gezicht op den duur, de een wat sneller dan de ander"
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:56 schreef deadprez het volgende:
Voor zover ik merk heeft het trouwens weinig invloed op mijn huid.
Een zure kut, of een zure lul zit de wereld echt op te wachten. Dit soort, pfffff.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:04 schreef Caland het volgende:
Je schijnt er nogal een slecht gevoel voor de Nederlandse taal door te ontwikkelen.
Dit.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:10 schreef trovey het volgende:
Na de 40 kun je de rokers er wel uitpikken, kijk maar naar een programma als "Hotter than my daughter" allemaal verlepte doorgerookte koppen.
wiet is een levenselixir, telt nietquote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:56 schreef deadprez het volgende:
Voor zover ik merk heeft het trouwens weinig invloed op mijn huid.
crybabyquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:34 schreef Florentius het volgende:
[..]
Een zure kut, of een zure lul zit de wereld echt op te wachten. Dit soort, pfffff.
Ga je pik uitschelden of zo,
hem uitleggen de fijne kneepjes die hij niet beheerst, en waarom hij je iedere keer toch weer zo teleurstelt.
Misschien heb je dan uiteindelijk nog wat aan je eigen gezeik.
Wat moet je zonder eigen interesses zitten als je andermans spelling je missie gaat maken zeg,
zo zielig kleingeestig, zo'n ongelooflijk bittere instelling die je er ook voor moet hebben, jech!!
Cry baby.quote:
Ik rook ook gewoon sigaretten hoor.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:59 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
wiet is een levenselixir, telt niet
Nee, jij bent een fijne vent. Bij het minste of geringste kun je een scheldkannonade verwachten. Dat je een zeikwijf bent en zo.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:34 schreef Florentius het volgende:
[..]
Een zure kut, of een zure lul zit de wereld echt op te wachten. Dit soort, pfffff.
Ga je pik uitschelden of zo,
hem uitleggen de fijne kneepjes die hij niet beheerst, en waarom hij je iedere keer toch weer zo teleurstelt.
Misschien heb je dan uiteindelijk nog wat aan je eigen gezeik.
Wat moet je zonder eigen interesses zitten als je andermans spelling je missie gaat maken zeg,
zo zielig kleingeestig, zo'n ongelooflijk bittere instelling die je er ook voor moet hebben, jech!!
Sarcasme is moeilijk, hè?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:13 schreef Florentius het volgende:
Hee je hebt elders zelf toe geven dat je een zure doos bent, en dat je er een afspraak bij de dokter voor gemaakt hebt. Ga je nu mij daarvan de schuld geven?
En dan maak jij uit wat fair is. En als iemand jou niet bevalt, kan die de volle lading krijgen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:13 schreef Florentius het volgende:
Hee je hebt elders zelf toe geven dat je een zure doos bent, en dat je er een afspraak bij de dokter voor gemaakt hebt. Ga je nu mij daarvan de schuld geven?
Ik ben hard en niet geraffineerd, maar als iemand fair is heeft die van mij niets te vrezen.
Je houd een spiegel op meid.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En dan maak jij uit wat fair is. En als iemand jou niet bevalt, kan die de volle lading krijgen.
Ja, wij worden vrienden!
Bij mijn weten heb ik jou nooit uitgescholden.quote:
Jij pakt iemand van achter en neemt je tijd beetje bij beetje, ik pak mensen van voren en direct.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Bij mijn weten heb ik jou nooit uitgescholden.
Ik wees je op een spelfout in je sig! En toen was ik een zeikwijf en mijn mannetje was vast wel blij met me.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:18 schreef Florentius het volgende:
[..]
Je houd een spiegel op meid.
Mijn stijl is alleen maar anders, meer rechtuit zeg maar.
Man, je bent niet wijs.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:20 schreef Florentius het volgende:
[..]
Jij pakt iemand van achter en neemt je tijd beetje bij beetje, ik pak mensen van voren en direct.
Wijs nee, maar dom ook niet.quote:
Dat noem jij al iemand 'rippen'?!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:22 schreef Florentius het volgende:
En daar heb ik je voor bedankt.
En je ook aangegeven dat je als een zure kleingeestige kut over komt om iemand te rippen op zijn spelling.
Stam + tquote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:23 schreef Florentius het volgende:
[..]
Wijs nee, maar dom ook niet.
En dat is wel wat je impliceerd als je iemand publiekelijk wijst op zijn falende taal beheersing.
Je hebt nog wel een taalnazi gemist in dit topic. Die moet ook nodig eens op zijn plaats worden gezet.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:26 schreef Florentius het volgende:
Wat dom is is weg sturen van een topic om zo'n punt te maken voor je eigen superieuriteit.
Je zou eens wat minder moeten editen. Nou moet ik steeds dubbel reageren.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:26 schreef Florentius het volgende:
Wat dom is is weg sturen van een topic om zo'n punt te maken voor je eigen superieuriteit.
Hoe ever de fuck je dat schrijft, corrigeer maar , ik ga ff koffie zetten.
Ik vind je in deze modus plotseling een stuk interessanter trouwens.
Dat kun je ook doen voor je verstuurt.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:30 schreef Florentius het volgende:
Mijn editten is hoe veel moeite ik wil nemen om het beter te doen.
Zou je toe moeten juichen.
Zeg, ga eens een taart bakken ofzo!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:32 schreef Mord_Sith het volgende:
Zeg ga 's ff postduiven met elkaar ofzo?
Me pa is 59 en hij heeft welgeteld één rimpel op z'n kop en zowat z'n hele leven gerookt.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:59 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Dat je er rimpels etc van krijgt lijkt me wel.
Maar onderhuidse ontstekingen en acne had ik nog nooit gehoord.
En nee, niet geklapt. Ik stond wel perplex
Je kon die man wel zijn haha.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit.
Niet alleen rimpels, maar gewoon grauwe grafkoppen.
En bij twintigers en dertigers lekkere vette acnekoppen met puisten en een pafferig hoofd met grafkleur.
gelukkig ben ik hem zeker weten nietquote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:45 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Je kon die man wel zijn haha.
Hij had het ook over acne koppen en talg explosies
Ik zie amper verschilquote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:00 schreef Wootism het volgende:
[..]
Tja, maar daarvoor kan je eenmaal niet kiezen.
ook leuk:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |