Je hebt hem geklapt, neem ik aan?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:54 schreef Draailamp het volgende:
iemand die me aansprak om wat te verkopen trok ze uit mijn mond en zei dat hij recht had op een rookvrije werkplek.
Dat je er rimpels etc van krijgt lijkt me wel.quote:
Stress is ook ongezond. Nog wel ongezonder.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:59 schreef Wootism het volgende:
Je bent toch verdomme geen simpele ziel, of wel?
Roken is gewoon slecht voor je hele lichaam, dus ook voor je huid. Klaar.
Tja, maar daarvoor kan je eenmaal niet kiezen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:59 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Stress is ook ongezond. Nog wel ongezonder.
Wat een lelijke tweelingen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:00 schreef Wootism het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)e-huid-als-je-rookt/
Nee, ik keek gelijk rond of er niemand me beurs jattequote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:00 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat een ontzettende grafmongool is die gozer. Je hebt toch wel je peuk op z'n voorhoofd uitgedrukt mag ik hopen? Als grap?
Als je af en toe per dag een sigaretje rookt in stressvolle situatie en dit helpt dan zie ik niet zo het probleem.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:00 schreef Wootism het volgende:
Tja, maar daarvoor kan je eenmaal niet kiezen.
ook leuk:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)e-huid-als-je-rookt/
Dat zal komen door een betere doorbloeding en zuurstoftransport.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:07 schreef Stimorol- het volgende:
Maar niet zoals die josti zegt. Ik heb nu meer kleur in mijn gezicht.
Papa rookt. Die is srs waar geen dag ouder dan 10 jr geleden, qua uiterlijk. Verschilt per persoon denk ik.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:09 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Dat zal komen door een betere doorbloeding en zuurstoftransport.
Dat nicotine dat tegenhoudt lijkt me logisch.
Hij zei zelfs: "alle rokers krijgen een maanlandschap gezicht op den duur, de een wat sneller dan de ander"
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:56 schreef deadprez het volgende:
Voor zover ik merk heeft het trouwens weinig invloed op mijn huid.
Een zure kut, of een zure lul zit de wereld echt op te wachten. Dit soort, pfffff.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:04 schreef Caland het volgende:
Je schijnt er nogal een slecht gevoel voor de Nederlandse taal door te ontwikkelen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |