Dat kun je ook doen voor je verstuurt.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:30 schreef Florentius het volgende:
Mijn editten is hoe veel moeite ik wil nemen om het beter te doen.
Zou je toe moeten juichen.
Zeg, ga eens een taart bakken ofzo!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:32 schreef Mord_Sith het volgende:
Zeg ga 's ff postduiven met elkaar ofzo?
Me pa is 59 en hij heeft welgeteld één rimpel op z'n kop en zowat z'n hele leven gerookt.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:59 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Dat je er rimpels etc van krijgt lijkt me wel.
Maar onderhuidse ontstekingen en acne had ik nog nooit gehoord.
En nee, niet geklapt. Ik stond wel perplex
Je kon die man wel zijn haha.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit.
Niet alleen rimpels, maar gewoon grauwe grafkoppen.
En bij twintigers en dertigers lekkere vette acnekoppen met puisten en een pafferig hoofd met grafkleur.
gelukkig ben ik hem zeker weten nietquote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:45 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Je kon die man wel zijn haha.
Hij had het ook over acne koppen en talg explosies
Ik zie amper verschilquote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:00 schreef Wootism het volgende:
[..]
Tja, maar daarvoor kan je eenmaal niet kiezen.
ook leuk:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)e-huid-als-je-rookt/
ja dat vond ik ook.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zie amper verschilze zien er allebei een beetje onfris uit om eerlijk te zijn
ow...... dat klinkt gezelligquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:00 schreef Molo het volgende:
[..]
ja dat vond ik ook.
Niet de typische rookbekken als Ria, Gerda, Riet, Joop, Harry en Arie van een jaar of 50 die er bij lopen alsof ze 80 zijn en met infuus en al voor het ziekenhuis zitten bij te komen van hun beenamputatie met een peuk in hun grauwe bakkes
Is echt echt echt heel erg aan te raden.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:02 schreef FANN het volgende:
[..]
ow...... dat klinkt gezelligik moet nodig stoppen als ik dat zo lees
ik weet het, ik rook niet veel meer hoor, maar iedere sigaret is er natuurlijk één te veelquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Is echt echt echt heel erg aan te raden.
Dit komt bijzonder vaak voor:
http://www.nydailynews.co(...)#mkfpO5rUF4RckfR7.97
ik eet ook weleens een lekkere bak friet ofzo, een sigaret op zich is niet zo'n punt. Structureel (veel) roken is dat wel.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:08 schreef FANN het volgende:
[..]
ik weet het, ik rook niet veel meer hoor, maar iedere sigaret is er natuurlijk één te veel
Ik weet dat je gelijk hebt en ik ga weer eens extra mijn best doenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:12 schreef Molo het volgende:
[..]
ik eet ook weleens een lekkere bak friet ofzo, een sigaret op zich is niet zo'n punt. Structureel (veel) roken is dat wel.
En die stank, huuuuuuh.
Gewoon lekker helemaal stoppen joh, smaakt je eten ook veel lekkerder en je ruikt de bloemetjes en het gras enzo ook veel beter
Brave meidquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik weet dat je gelijk hebt en ik ga weer eens extra mijn best doen
Mensen die roken schijnen juist meer stress te hebben alsniet rokersquote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:05 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Als je af en toe per dag een sigaretje rookt in stressvolle situatie en dit helpt dan zie ik niet zo het probleem.
Dat je huid er ouder van wordt is inderdaad bekend. Dat je er kanker van krijgt ook.
Maar beide kan ook gebeuren, vooral dat laatste, als je gewoon gezond leeft.
Het gaat mij erom of je talgexplosies in je gezicht krijgt met onderhuidse ontstekingen als gevolg zoals die kerel die stonk naar kauwgum zei
Clint, het toonbeeld van een echte ventquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:31 schreef Zolder het volgende:
En eigenlijk geloof ik het niet.
Ik neem aan dat ts niet als een oud mannetje met een shaggie in zijn mond staat.
[ afbeelding ]
De meeste mensen nemen een hijsje en nemen de sigaret dan weer in hun hand.
Zat in een van zijn films trouwens ook een scene waarin hij een sigaret uit iemands mond paktquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:34 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Clint, het toonbeeld van een echte vent
Er is een reden dat die vent op straat crèmes en zalfjes verkoopt en geen huidarts in het AMC is...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:09 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Dat zal komen door een betere doorbloeding en zuurstoftransport.
Dat nicotine dat tegenhoudt lijkt me logisch.
Hij zei zelfs: "alle rokers krijgen een maanlandschap gezicht op den duur, de een wat sneller dan de ander"
Alles wat hij noemt ben ik niet bekend mee, ook niet uit ervaring. Wel is het zo dat roken de aanwezigheid van elastisch weefsel vermindert, waardoor zowel de longen als huid achteruit gaan. Daardoor krijg je een wat ingevallen gezicht, dat iets grauwer is ook. Sommige modellen roken hierdoor juist.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:54 schreef Draailamp het volgende:
Vandaag liep ik door de stad met een sigaret, iemand die me aansprak om wat te verkopen trok ze uit mijn mond en zei dat hij recht had op een rookvrije werkplek. Voor de grap zei hij achteraf, maar ik zag er weinig grappigs in.
Hij begon een preek te houden dat roken zo ontzettend slecht was voor de huid.
Zeker ook voor je huid.
Je zou er snel acne van krijgen, je zou extra talg aanmaken en de poriën zitten in notime dicht.
Met dikke ontstekingen als gevolg aldus die man.
Uiteraard heb ik zijn product (voor huid) niet aangenomen.
Maar in hoeverre is dit kern van waarheid? Bij jou!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |