abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143136162
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 20:07 schreef oksel12 het volgende:

[..]

Precies, Palestina wil geen vrede.
Palestina als in Hamas of als in de Palestijnen?
pi_143136235
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 20:07 schreef theunderdog het volgende:
Nee, dit conflict is meer dan alleen de nederzettingen.
Dat klopt. Maar het begint bij de voortdurende bezetting en kolonisatiepolitiek al decennia.

Fundamenteel onrecht nuanceren is voor nazi's. Of het met de mantel der liefde bedekken omdat je nou eenmaal persoonlijke voorkeuren of afkeer hebt.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
  Moderator woensdag 6 augustus 2014 @ 20:09:36 #278
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_143136257
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 20:00 schreef Maanvis het volgende:

[..]

rustig maar, het genocide verhaal wordt alleen gebruikt om te voorkomen dat israël ooit genocide gaat plegen. het redt dus levens.
quote:
5s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 20:06 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Ja, wat? We hebben mensen in een kamp gestopt en overgeleverd aan een stel doorgedraaide idioten.

Goed, offtopic.
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 11:44 schreef sp3c het volgende:

[..]

nee

en klets niet zo stom :')
ik heb die laatste maar gebookmarked
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_143136260
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 20:07 schreef oksel12 het volgende:

[..]

Precies, Palestina wil geen vrede.
Gelukkig Israël wel. Wordt tijd dat de wereld eens echt achter Israël gaat staan en de Palestijnen op zijn minst hard veroordeelt

Hm. Waarom gebeurt dat niet... ;)
pi_143136301
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 20:09 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Dat klopt. Maar het begint bij de voortdurende bezetting en kolonisatiepolitiek al decennia.

Fundamenteel onrecht nuanceren is voor nazi's. Of het met de mantel der liefde bedekken omdat je nou eenmaal persoonlijke voorkeuren of afkeer hebt.
Nogmaals, ik nuanceer nederzettingen niet.

Daar valt niets aan te nuanceren. Dus ik snap je post niet zo goed.
pi_143136324
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 20:08 schreef tapirrr het volgende:

[..]

Palestina als in Hamas of als in de Palestijnen?
Palestina als in Hamas en Fatah.
pi_143136447
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 20:09 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Gelukkig Israël wel. Wordt tijd dat de wereld eens echt achter Israël gaat staan en de Palestijnen op zijn minst hard veroordeelt

Hm. Waarom gebeurt dat niet... ;)
Omdat de propaganda van Hamas zeer succesvol is en een groot deel van de wereld moslims zijn.
pi_143136510
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 20:10 schreef theunderdog het volgende:
Nogmaals, ik nuanceer nederzettingen niet.

Daar valt niets aan te nuanceren. Dus ik snap je post niet zo goed.
Zouden andere internationale actoren als de EU en Amerika er wat minder "genuanceerd" in staan dan had de situatie nooit zo uit de hand gelopen geweest dat een land de vrije hand heeft om jarenlang door te koloniseren en tegelijkertijd allemaal cadeautjes toegestopt krijgt. De dag dat de kolonisatie stopt is het tijd om het over nuance te hebben, bijv in hoe Israel haar veiligheid tracht te garanderen.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_143136567
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 20:10 schreef oksel12 het volgende:

[..]

Palestina als in Hamas en Fatah.
Je begrijpt wel weinig van de Palestijnse politiek.
pi_143136585
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 20:12 schreef oksel12 het volgende:

[..]

Omdat de propaganda van Hamas zeer succesvol is en een groot deel van de wereld moslims zijn.
Oké, oké, goed punt. Excuus en dank dat je de kracht nog vindt om adem te halen.

Ik pas mijn posting aan en zal "wereld" vervangen door wat minder terroristen en wilden, bijvoorbeeld "Europa en d VS". Wat verandert dit aan de situatie? Ik lees graag je reactie
pi_143136612
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 20:14 schreef tapirrr het volgende:

[..]

Je begrijpt wel weinig van de Palestijnse politiek.
:')
pi_143136797
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 20:14 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Oké, oké, goed punt. Excuus en dank dat je de kracht nog vindt om adem te halen.

Ik pas mijn posting aan en zal "wereld" vervangen door wat minder terroristen en wilden, bijvoorbeeld "Europa en d VS". Wat verandert dit aan de situatie? Ik lees graag je reactie
De Obama administration zit vol met Moslimbroederschap figuren. http://www.wnd.com/2014/0(...)bama-administration/ http://www.thenewamerican(...)o-muslim-brotherhood

Maar nog steeds geldt, de Hamas propaganda is zeer succesvol. En journalisten zijn lui en doen geen onderzoek.
  Moderator woensdag 6 augustus 2014 @ 20:21:59 #288
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_143137022
we gaan hier niet serieus zitten beweren dat het westen de palestijnen niet bij tijd en wijlen "op zijn minst hard veroordeelt" toch?

hoop ik echt want ik heb geen zin om ernaar te googelen
pi_143137029
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 20:13 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Zouden andere internationale actoren als de EU en Amerika er wat minder "genuanceerd" in staan dan had de situatie nooit zo uit de hand gelopen geweest dat een land de vrije hand heeft om jarenlang door te koloniseren en tegelijkertijd allemaal cadeautjes toegestopt krijgt. De dag dat de kolonisatie stopt is het tijd om het over nuance te hebben, bijv in hoe Israel haar veiligheid tracht te garanderen.
En ik kies ervoor om die nuance nu aan te brengen, ben geen Tokkie met een vuurfakkel.

Maar een mens die probeert rationeel en weldenkend te denken.
pi_143137087
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 20:18 schreef oksel12 het volgende:

[..]

De Obama administration zit vol met Moslimbroederschap figuren. http://www.wnd.com/2014/0(...)bama-administration/ http://www.thenewamerican(...)o-muslim-brotherhood

Maar nog steeds geldt, de Hamas propaganda is zeer succesvol. En journalisten zijn lui en doen geen onderzoek.
Wel grappig dat je in deze kwestie durft te beweren dat de Hamas propaganda zeer succesvol is. Het enige wat er gebeurt is, is dat er voor het eerst in de geschiedenis van dit conflict de rest van de wereld Israel veroordeelt. Er is een grens bereikt. De 60 jaar hiervoor heeft de Israelische propaganda de internationale kritiek altijd tot een minimum kunnen beperken.
pi_143137094
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 20:18 schreef oksel12 het volgende:

[..]

Zelfs de VS, de grootste sponsor van Israël?
Oftewel, heel de wereld is tegen Israël? Ik vind het moeilijk te geloven. Ik kan me vooral niet voorstellen dat Israël te dom is om dit van te voren niet te zien aankomen wanneer ze weer gaan aanvallen.
pi_143137160
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 20:21 schreef sp3c het volgende:
we gaan hier niet serieus zitten beweren dat het westen de palestijnen niet bij tijd en wijlen "op zijn minst hard veroordeelt" toch?

hoop ik echt want ik heb geen zin om ernaar te googelen
zoiets als sommige moslims die terrorisme wel veroordelen maar anderzijds moslimextremisten op andere manieren wel lekker "snoepjes blijven geven"?

gaat om daden, praatjes vullen geen gaatjes. links lullen, rechts zaken vullen. A zeggen, B doen. etc etc.
  Moderator woensdag 6 augustus 2014 @ 20:24:39 #293
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_143137188
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 20:23 schreef tapirrr het volgende:

[..]

Wel grappig dat je in deze kwestie durft te beweren dat de Hamas propaganda zeer succesvol is. Het enige wat er gebeurt is, is dat er voor het eerst in de geschiedenis van dit conflict de rest van de wereld Israel veroordeelt. Er is een grens bereikt. De 60 jaar hiervoor heeft de Israelische propaganda de internationale kritiek altijd tot een minimum kunnen beperken.
dit slaat natuurlijk ook nergens op
  Moderator woensdag 6 augustus 2014 @ 20:25:07 #294
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_143137202
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 20:24 schreef Aloulou het volgende:

[..]

zoiets als sommige moslims die terrorisme wel veroordelen maar anderzijds moslimextremisten op andere manieren wel lekker "snoepjes blijven geven"?

gaat om daden, praatjes vullen geen gaatjes. links lullen, rechts zaken vullen. A zeggen, B doen. etc etc.
ik heb geen flauw idee wat je probeert te zeggen
pi_143137253
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 20:24 schreef sp3c het volgende:

[..]

dit slaat natuurlijk ook nergens op
Oke, ja hier kan ik niet tegenop redeneren.
pi_143137288
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 20:23 schreef opgebaarde het volgende:
Zelfs de VS, de grootste sponsor van Israël?
Ja, ze hebben Israël vaak genoeg bekritiseerd. Pas nog en die woorden van Kerry toen de microfoon 'toevallig' nog aan stond.
Niet voor niks steunde de VS het Moslimbroederschap in Egypte.

quote:
Oftewel, heel de wereld is tegen Israël? Ik vind het moeilijk te geloven.
Niet de hele wereld, wel een groot deel van de wereld.
pi_143137375
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 20:27 schreef oksel12 het volgende:

[..]

Ja, ze hebben Israël vaak genoeg bekritiseerd. Pas nog en die woorden van Kerry toen de microfoon 'toevallig' nog aan stond.
Niet voor niks steunde de VS het Moslimbroederschap in Egypte.

[..]

Niet de hele wereld, wel een groot deel van de wereld.
Als je nu durft te beweren dat Israel lijdt onder de 'kritiek' van de VS tegen Israel dan neem ik je niet meer serieus. Als er 1 land is dat de afgelopen 60 jaar zonder morren geld en wapens heeft gedoneerd aan Israel is het de VS. De joodse lobby is nergens groter dan in de VS.
pi_143137383
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 20:24 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Maar jij als pro Gaza/palestine figuur, zou jij mij kunnen uitleggen hoe Israël een terroristische organisatie die zich verschuilt tussen de bevolking moet uitschakelen zonder burgerslachtoffers te maken??
  Moderator woensdag 6 augustus 2014 @ 20:29:06 #299
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_143137399
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 20:26 schreef tapirrr het volgende:

[..]

Oke, ja hier kan ik niet tegenop redeneren.
het is net zo goed onzin als bij het andere kamp

beide partijen zijn in de loop der jaren fel bekritiseerd door 'de wereld' omdat ze zich als idioten gedragen, dat Calimero gedoe is helemaal nergens voor nodig ... proof is in the google
pi_143137416
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 19:59 schreef tapirrr het volgende:

[..]

Wat vind je nou van mijn bron?
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 19:41 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Op die pagina staat niks over immigratie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')