Ja, maar zoals gezegd hangt het ook met de verzadiging van de grond samen. Vorig jaar kon het makkelijk zakken.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
In vergelijking met de meeste andere festivals is er op Lowlands niet veel modder, dus dat doen ze heel goed! Maar misschien viel het qua regen ook wel mee en zal het dit keer wel weer een bende worden, we gaan het zien.
Die vrijdagavond ging het af en toe goed te keer, maar daarbuiten viel het wel mee. Hopelijk heb ik geluk en vallen de buien als ik in een tent sta
Ok, dat wordt dan wel een lekkere brij. Dat was in 2011 toch ook? Op woensdag regende het ook de hele dag en op donderdag ook nog eens twee uur (tussen 4 en 6).quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja, maar zoals gezegd hangt het ook met de verzadiging van de grond samen. Vorig jaar kon het makkelijk zakken.
Als het nu de dagen ervoor al veel regent, heb je aan zo'n hoeveelheid van vorig jaar vrijdag genoeg voor een heel weekend modderpoel.
Ik kom je hauntenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:26 schreef richolio het volgende:
Dus mijn Armani tuxedo toch niet meenemen?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja, maar dat is al heel lang zo. Ook in 2006. En dat was bestwel blubber.
Was ik bijquote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:28 schreef H.Kemper het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Zelfs de paden waren vies van de modder, vooral het stuk van de alpha naar de hemelpoort na afloop van Muse
Uhu, the angel-afterparty!quote:
Happa?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:30 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Was ik bijEn Lowlove is gedaan. Hoppa.
Om vanachter je computer te bekijken wel.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:35 schreef richolio het volgende:
[..]
Het heeft toch ook wel weer wat hé
Ook al zijn de weersvooruitzichten nog niet betrouwbaar, denk ik toch echt wel dat dit een indicatie isquote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Om vanachter je computer te bekijken wel.
MAAR om even de positieve noot toe te voegen: toen ik vanochtend keek had de donderdag weercijfer '3,' en een van de weekenddagen ook. Dus het verandert allemaal rap. Toen ging het ook om hoeveelheden van rond de 8-9mm per dag.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:38 schreef richolio het volgende:
[..]
Ook al zijn de weersvooruitzichten nog niet betrouwbaar, denk ik toch echt wel dat dit een indicatie is
Desalniettemin is het toch een indicatie. Elke dag 25 graden zonder regen zit er denk ik niet in. Maar ik ben geen weerman natuurlijk.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:45 schreef DjeDje het volgende:
Weersverwachtingen pas woensdag checken. Dan kan je pas vrijwel zeker zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
En dan perongeluk je tent aanrakenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:45 schreef indiaantje89 het volgende:
Regen als je al lekker in je tentje ligt
Dikke tarp ouwequote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:48 schreef richolio het volgende:
[..]
En dan perongeluk je tent aanraken![]()
ik ga bij de Action nog wel zo'n overkapping kopen denk ik. Dient net als een party tent, iets minder luxe, maar alsnog.
Zo! Dat had ik niet van Lowlands verwacht, dat is best wat modder! Misschien maar eens op zoek naar regenlaarzenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:28 schreef H.Kemper het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Zelfs de paden waren vies van de modder, vooral het stuk van de alpha naar de hemelpoort na afloop van Muse
Je kent de moddertetjes niet?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zo! Dat had ik niet van Lowlands verwacht, dat is best wat modder! Misschien maar eens op zoek naar regenlaarzen
Mja, dit wordt mijn 10e jaar dus ik heb t wel eens meegemaakt zo.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:52 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of ff in t gras liggen/zitten als je ff geen bandje hoeft te zienquote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:58 schreef richolio het volgende:
Met de zon erbij is het altijd gelijk heel anders, vrolijker ed. Niet dat een modderige Lowlands niet leuk kan zijn natuurlijkMaar tien keer liever de zon. Ja. Biertje in de zon is toch wat fijner. En vooral in de ochtend, Fink erbij
Bleeeeh. Op beide foto'squote:
Nee, zijn varkens in de modder en dus uiersquote:
Niet zo over Yvonne praten hé..quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, zijn varkens in de modder en dus uiers
Je staat zelf toch ook op ''Ik kom als ik het niet vergeet en als ik niks beters te doen heb dan het gras te zien groeien!!!''quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:06 schreef friekin_ het volgende:
Maar jongens. Die meet. Waarom wil niemand lekker gek doen met ons?
Want dat is stoer! Maar wil AMDB en Bill wel weer zien. Plus alle nieuwelingenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:11 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Je staat zelf toch ook op ''Ik kom als ik het niet vergeet en als ik niks beters te doen heb dan het gras te zien groeien!!!''
Doen. Of als je een tandenborstel moet kopen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:13 schreef richolio het volgende:
Ik kom als ik het niet vergeet en als ik niks beters te doen heb dan het gras te zien groeien.
Ik ben er, als ik op dat moment mijn tentje heb staanquote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:16 schreef richolio het volgende:
Ik denk dat iemand de toon moet zetten. Iemand moet zich bij 'Ik kom zeker!!!' zetten
Dat is juist het leuke van zo'n meet, want iedereen heeft dat probleemquote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:18 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik ben veel te verlegen voor dat soort dingen![]()
www.firstconcert.nlquote:Vera is vanaf haar geboorte doof geweest, maar kan sinds kort beperkt horen met haar CI. Nu is ze langzaam muziek aan het ontdekken en wil ze voor de eerste keer een echt concert meemaken. Samen met Kyteman willen we haar de beste #FirstConcert ervaring geven. Welk nummer moet Vera volgens jou voor de eerste keer live horen?
Het is haar eerste concert, je moet haar niet bang makenquote:
Ze kunnen dat meisje beter een maandje Spotify geven, scheelt een hoop moeite.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:45 schreef richolio het volgende:
Meest voorgestelde nummers zijn Bohemian Rhapsody, Angels van Robin Williams en Sorry van Kyteman. Dat kan wel beter vind ik. Je krijgt wel de kans om iemand echt kennis te laten maken met klassiekers, die wij vanaf jongs af aan al leerde kennen. Zij kon dat niet.
Heheh, inderdaadquote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:47 schreef JetLife het volgende:
[..]
Ze kunnen dat meisje beter een maandje Spotify geven, scheelt een hoop moeite.
Ik nietquote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:53 schreef Broccolitaartje het volgende:
Hahaha Fokmeet op Lowlands... Kunnen we dat dan niet beter gewoon tegelijk doen bij the national? daar gaat toch iedereen heen hier
Tijdens The National luister ik aandachtig naar de muziek. De meeste mensen zijn er op donderdag al, dus is dat logischer moment voor de meetquote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:53 schreef Broccolitaartje het volgende:
Hahaha Fokmeet op Lowlands... Kunnen we dat dan niet beter gewoon tegelijk doen bij the national? daar gaat toch iedereen heen hier
Maar dan hebben we 2 Rob_Gordons op de meet , kan dat wel?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Tijdens The National luister ik aandachtig naar de muziek. De meeste mensen zijn er op donderdag al, dus is dat logischer moment voor de meet![]()
Ik zal Rob_Gordon zijn naam zo aan het andere topic toevoegen, kom je ook?
Ik heb liever een stomp in mijn maag dan Dotan op die spot.quote:@Rapid_Razor_Bob dan toch maar Dotan in de plaats? Heerlijke muziek, vette hit gehad en hij wil heel graag volgens mij :-)
Ze kunnen natuurlijk ook BLØF gaan boeken...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:18 schreef WpuntNL het volgende:
Meest schokkende voorstel op Twitter is iig om Dotan te boeken als vervanger.
De letterlijke tekst:
[..]
Ik heb liever een stomp in mijn maag dan Dotan op die spot.
Alhoewel het misschien wel grappig is als het enige publiek dat meisje is die Dotan voorstelt. Dus.
the war on drugs zal het wel weer niet worden... Om dezelfde reden als waarom ze niet al geboekt zijn... Deal met bks.
Weinig kans..quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:55 schreef DjeDje het volgende:
Worden het dalijk de common linnets ofzo..
Dat is fantastisch.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:55 schreef DjeDje het volgende:
Worden het dalijk de common linnets ofzo..
Harris is 1 van die 3quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:36 schreef theodoor9 het volgende:
Klopt. Dat ze dat argument voor Calvin Harris gebruiken kan ik inkomen, en in mindere mate voor Deadmau5. Maar die andere twee.
2008 dacht ik. Acceptable in the 80s tijdquote:
Leuke muziek maakte hij toenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
2008 dacht ik. Acceptable in the 80s tijd
Mooi verwoord.quote:Ja, veel negatieve vibes op fora. En dat zweept elkaar op. Ik denk dat ook dit jaar hier ter plekke de vibe weer goed zal zijn. Ik ben nooit bang. nu ook niet. We doen ons best. En dat voel je als je hier bent. LL is achteraf altijd beter dan vooraf. Na de hyperige verkooptendens van de afgelopen jaren zijn de verwachtingen torenhoog. Ik ben blij dat het zich weer wat normaliseert.
Jongen, ik heb toch bijna alle blokkenschema's zei ikquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:43 schreef BillDauterive het volgende:
2007 volgens Lowlove. in de X-ray.
edit: meh. N00bie is me te snel af
Kloptquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Jongen, ik heb toch bijna alle blokkenschema's zei ik
Het is gewoon een gouden combinatie!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
KloptMaar als je bij 2008 begint te zoeken, kan het nog wel even duren.
In ieder geval zijn de antwoorden van EvE spannender dan de wedstrijd van Feyenoord.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:45 schreef richolio het volgende:
[..]
Mooi verwoord.Wat weet hij toch altijd goede antwoorden te geven hé.
quote:o ja joh
"die niet als voorprogramma van de Toppers zou misstaan"quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:45 schreef richolio het volgende:
[..]
Mooi verwoord.Wat weet hij toch altijd goede antwoorden te geven hé.
Was vorig jaar ook alquote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hij mag wel wat aan zijn grammatica/spelling gaan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |