Dat is fantastisch.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:55 schreef DjeDje het volgende:
Worden het dalijk de common linnets ofzo..
Harris is 1 van die 3quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:36 schreef theodoor9 het volgende:
Klopt. Dat ze dat argument voor Calvin Harris gebruiken kan ik inkomen, en in mindere mate voor Deadmau5. Maar die andere twee.
2008 dacht ik. Acceptable in the 80s tijdquote:
Leuke muziek maakte hij toenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
2008 dacht ik. Acceptable in the 80s tijd
Mooi verwoord.quote:Ja, veel negatieve vibes op fora. En dat zweept elkaar op. Ik denk dat ook dit jaar hier ter plekke de vibe weer goed zal zijn. Ik ben nooit bang. nu ook niet. We doen ons best. En dat voel je als je hier bent. LL is achteraf altijd beter dan vooraf. Na de hyperige verkooptendens van de afgelopen jaren zijn de verwachtingen torenhoog. Ik ben blij dat het zich weer wat normaliseert.
Jongen, ik heb toch bijna alle blokkenschema's zei ikquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:43 schreef BillDauterive het volgende:
2007 volgens Lowlove. in de X-ray.
edit: meh. N00bie is me te snel af
Kloptquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Jongen, ik heb toch bijna alle blokkenschema's zei ik
Het is gewoon een gouden combinatie!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
KloptMaar als je bij 2008 begint te zoeken, kan het nog wel even duren.
In ieder geval zijn de antwoorden van EvE spannender dan de wedstrijd van Feyenoord.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:45 schreef richolio het volgende:
[..]
Mooi verwoord.Wat weet hij toch altijd goede antwoorden te geven hé.
quote:o ja joh
"die niet als voorprogramma van de Toppers zou misstaan"quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:45 schreef richolio het volgende:
[..]
Mooi verwoord.Wat weet hij toch altijd goede antwoorden te geven hé.
Was vorig jaar ook alquote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hij mag wel wat aan zijn grammatica/spelling gaan doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |