quote:
Ze wil opeens niet meer. Want ze was bij d'r andere ex geweest en dan word het raar enzo, dus ik van 'wie neukt lekkerder?'quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:43 schreef Spongeboss het volgende:
Eerst ging je nog neuken met een ex en nu niet meer. En hoe kom jij aan een ex? Ik denk dat het al een klacht an sich is...
neenquote:
Kan ook betekenen dat die andere ex er al helemaal niks van bakte.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:44 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ze wil opeens niet meer. Want ze was bij d'r andere ex geweest en dan word het raar enzo, dus ik van 'wie neukt lekkerder?'
'jij' zegt ze
nou dan
Ja, dus waarom niet echte sex met mijquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kan ook betekenen dat die andere ex er al helemaal niks van bakte.
En nu niet eens m'n ex...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
Je hebt ook altijd pech he, met vrouwen. Je lijkt B100 wel. Je mag niet op het meisje van de supermarkt, niet op het meisje van de ijswinkel, niet op de meisjes die laatst achter jouw huis aan het hangen waren, niet op de meisjes van Tinder, geen FOK!meisjes, weggestuurd door de ongestelde huismoeders die op VIVA komen. Jeetje.
Omdat het dan raar wordt, heb je moeite met begrijpend luisteren?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:46 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ja, dus waarom niet echte sex met mij
Fuck dat, serieusquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Omdat het dan raar wordt, heb je moeite met begrijpend luisteren?
Vrouwen en emoties en allesquote:
dat is dan de klachtquote:
Jij komt hier ook tamelijk geëmotioneerd over.quote:
wat moet m'n EX in MIJN keukenquote:
stalk much?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
Je hebt ook altijd pech he, met vrouwen. Je lijkt B100 wel. Je mag niet op het meisje van de supermarkt, niet op het meisje van de ijswinkel, niet op de meisjes die laatst achter jouw huis aan het hangen waren, niet op de meisjes van Tinder, geen FOK!meisjes, weggestuurd door de ongestelde huismoeders die op VIVA komen. Jeetje.
Misschien moet je het eens bij mannen proberen als je vrouwen niet zo goed aankan?quote:
Ja, hoopte op hete sex, desnoods met condoom (of sowieso, je weet het niet met zo'n sletje)quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij komt hier ook tamelijk geëmotioneerd over.
Je vergeet het meisje van de sigarenboer daar mocht het wel geloof ik.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
Was z'n ex maar zo'n opgewonden standje.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij komt hier ook tamelijk geëmotioneerd over.
ja met die motivatie snap ik wel dat ze niet met je neuktquote:
nopequote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:49 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Je vergeet het meisje van de sigarenboer daar mocht het wel geloof ik.
Ik moet strenger zijn?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:49 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ja met die motivatie snap ik wel dat ze niet met je neukt
Wat een kutleven heb jij dan wel niet, zelfs ik heb dan nog meer sjans bij de vrouwen.quote:
je zusje telt niet hequote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:50 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Wat een kutleven heb jij dan wel niet, zelfs ik heb dan nog meer sjans bij de vrouwen.
m'n fleshlight weigert nooitquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:50 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Wat een kutleven heb jij dan wel niet, zelfs ik heb dan nog meer sjans bij de vrouwen.
Heb alleen zussen met dikke tetten, die al een vriend hebben.quote:
nog nooit gebruikt zeker?quote:
Mijn fleshlight ook nooit, goed dat je erover begint de mijne allang niet meer gebruikt.quote:
PICS!!!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:50 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Heb alleen zussen met dikke tetten, die al een vriend hebben.
elke dagquote:
neuh.quote:
lekker handkarren?quote:
jaquote:
een kapot plaatje?quote:
No wayquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:53 schreef the-eye het volgende:
Zeg haar dat je er eventueel wel voor wil betalen.
mm, doet het gewoon bij mijquote:
403quote:
4_0_3 ZEG IK TOCHquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:54 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
http://media.dumpert.nl/foto/e098a617_0z4Wxht.jpg
nou en ik ben luiquote:
Waarom niet?quote:
is toch net wat anders hequote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:54 schreef the-eye het volgende:
[..]
Waarom niet?
Toen je haar versierde bestede je er geld aan met als doel haar te neuken en nu ga je daar inééns moeilijk over doen?
gooi paar euros in dr gezicht en gaanquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:54 schreef the-eye het volgende:
[..]
Waarom niet?
Toen je haar versierde bestede je er geld aan met als doel haar te neuken en nu ga je daar inééns moeilijk over doen?
Als ik jou was zou ik lekker in bed gaan liggen en hopen dat morgen alles beter is.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:56 schreef Psy-freak het volgende:
ik heb haar koffiemok nog niet afgewassen
zsal ik Gordon neersteken en haar DNA op het mes planten?
dat zal d'r leren
niet eerst zuipen?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik lekker in bed gaan liggen en hopen dat morgen alles beter is.
Ik zou het niet doen, zo meteen ga je nog slap lullen en denken mensen dat je achterlijk bent.quote:
Ahja.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen, zo meteen ga je nog slap lullen en denken mensen dat je achterlijk bent.
ik stalk nooit mensenquote:
Evie? die is gewoon gestoordquote:
jij hebt mooi ogenquote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Verklaart wel wat, soort zoekt soort.
wel meerderenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:12 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Alleen al het idee dat ergens een vrouw rondloopt die zich in het verleden vrijwillig door jou heeft laten neuken frappeert mij.
duidelijk maagdquote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:26 schreef T-JaY het volgende:
De enige manier om een vrouwpersoon in bed te krijgen, is door haar te behandelen als een hond en haar de grond in te trappen. Worden ze hitsig van.
quote:
In dit geval moet TS wel heel kansloos en lelijk zijn dat die uberhaupt een ex heeft is knap dan.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
Normaal als ik een nieuwe pop heb gekocht, dan gooi ik deze weg maar jij hebt nu blijkbaar je oude pop aan je homomaatje gegeven, je homomaatje is zojuist langsgekomen met je oude pop en zegt dat het je ex isquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:41 schreef Psy-freak het volgende:
M'n ex was hier even op visite en ik mocht d'r niet op. Alleen knuffelen was toegestaan.
Ik haar proberen over te halen maar ik mocht hooguit een kusjes geven.
Exen die langskomen en niet neuken
jij hebt veel fantasiequote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:42 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Normaal als ik een nieuwe pop heb gekocht, dan gooi ik deze weg maar jij hebt nu blijkbaar je oude pop aan je homomaatje gegeven, je homomaatje is zojuist langsgekomen met je oude pop en zegt dat het je ex is
is lekker manquote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:51 schreef TheMechanic het volgende:
Exen willen neuken![]()
Nooit van mijn leven (meer)
TheMechic heeft dus een skere exquote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:11 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Niet als je mijn ex kent
En een nieuwe chick neuken is lekkerder
Vet tieten vind ik niet dik vind ik ranzig.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:28 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Klein dikkie maar wel dikke tieten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
Dat is waarquote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:29 schreef Nicksanders het volgende:
Vet tieten vind ik niet dik vind ik ranzig.Als je dik bent heb je sowieso meer tetten (dat heet vet)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |