quote:
Ze wil opeens niet meer. Want ze was bij d'r andere ex geweest en dan word het raar enzo, dus ik van 'wie neukt lekkerder?'quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:43 schreef Spongeboss het volgende:
Eerst ging je nog neuken met een ex en nu niet meer. En hoe kom jij aan een ex? Ik denk dat het al een klacht an sich is...
neenquote:
Kan ook betekenen dat die andere ex er al helemaal niks van bakte.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:44 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ze wil opeens niet meer. Want ze was bij d'r andere ex geweest en dan word het raar enzo, dus ik van 'wie neukt lekkerder?'
'jij' zegt ze
nou dan
Ja, dus waarom niet echte sex met mijquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kan ook betekenen dat die andere ex er al helemaal niks van bakte.
En nu niet eens m'n ex...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
Je hebt ook altijd pech he, met vrouwen. Je lijkt B100 wel. Je mag niet op het meisje van de supermarkt, niet op het meisje van de ijswinkel, niet op de meisjes die laatst achter jouw huis aan het hangen waren, niet op de meisjes van Tinder, geen FOK!meisjes, weggestuurd door de ongestelde huismoeders die op VIVA komen. Jeetje.
Omdat het dan raar wordt, heb je moeite met begrijpend luisteren?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:46 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ja, dus waarom niet echte sex met mij
Fuck dat, serieusquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Omdat het dan raar wordt, heb je moeite met begrijpend luisteren?
Vrouwen en emoties en allesquote:
dat is dan de klachtquote:
Jij komt hier ook tamelijk geëmotioneerd over.quote:
wat moet m'n EX in MIJN keukenquote:
stalk much?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
Je hebt ook altijd pech he, met vrouwen. Je lijkt B100 wel. Je mag niet op het meisje van de supermarkt, niet op het meisje van de ijswinkel, niet op de meisjes die laatst achter jouw huis aan het hangen waren, niet op de meisjes van Tinder, geen FOK!meisjes, weggestuurd door de ongestelde huismoeders die op VIVA komen. Jeetje.
Misschien moet je het eens bij mannen proberen als je vrouwen niet zo goed aankan?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |