4_0_3 ZEG IK TOCHquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:54 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
http://media.dumpert.nl/foto/e098a617_0z4Wxht.jpg
nou en ik ben luiquote:
Waarom niet?quote:
is toch net wat anders hequote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:54 schreef the-eye het volgende:
[..]
Waarom niet?
Toen je haar versierde bestede je er geld aan met als doel haar te neuken en nu ga je daar inééns moeilijk over doen?
gooi paar euros in dr gezicht en gaanquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:54 schreef the-eye het volgende:
[..]
Waarom niet?
Toen je haar versierde bestede je er geld aan met als doel haar te neuken en nu ga je daar inééns moeilijk over doen?
Als ik jou was zou ik lekker in bed gaan liggen en hopen dat morgen alles beter is.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:56 schreef Psy-freak het volgende:
ik heb haar koffiemok nog niet afgewassen
zsal ik Gordon neersteken en haar DNA op het mes planten?
dat zal d'r leren
niet eerst zuipen?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik lekker in bed gaan liggen en hopen dat morgen alles beter is.
Ik zou het niet doen, zo meteen ga je nog slap lullen en denken mensen dat je achterlijk bent.quote:
Ahja.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen, zo meteen ga je nog slap lullen en denken mensen dat je achterlijk bent.
ik stalk nooit mensenquote:
Evie? die is gewoon gestoordquote:
jij hebt mooi ogenquote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Verklaart wel wat, soort zoekt soort.
wel meerderenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:12 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Alleen al het idee dat ergens een vrouw rondloopt die zich in het verleden vrijwillig door jou heeft laten neuken frappeert mij.
duidelijk maagdquote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:26 schreef T-JaY het volgende:
De enige manier om een vrouwpersoon in bed te krijgen, is door haar te behandelen als een hond en haar de grond in te trappen. Worden ze hitsig van.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |