Die ga ik dan wel halen als ik over mijn wantrouwen voor de jumbo heen benquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:09 schreef gianni61 het volgende:
de echte zure matjes zijn dan ook van look-o-look
geen idee of de jumbo die heeftquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:11 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Die ga ik dan wel halen als ik over mijn wantrouwen voor de jumbo heen ben
Dan moet je hem eens wassenquote:
Dat is wel heel goedkoopquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:15 schreef Brannagh het volgende:
De Xenos had eerst van die kilobakken, maar die hebben ze al een tijdje niet meer.
[ afbeelding ]
Klopt, hier hebben ze ze nog.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:15 schreef Brannagh het volgende:
De Xenos had eerst van die kilobakken, maar die hebben ze al een tijdje niet meer.
[ afbeelding ]
Ik vind het altijd erg vervelend wanneer iemand anders mijn bijdehante opmerking al heeft gemaakt.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dan zijn het gewoon matjes, en niet zure matjes als ze niet zuur zijn
[ afbeelding ]
Ze hadden geen groene, alleen die gekleurde. Maar je mag wel kijken hoorquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:27 schreef VRIDZ het volgende:
Vind het wel zuur voor je![]()
*poging tot serieuze reactie*
Ik werk bij Sligro, daar hebben ze vast nog wel de goede variant liggen, sowieso in grotere verpakkingen. Kan wel eens voor je kijken?
Je hebt trouwens toch wel de groene matjes gekocht? Die waren naar mijn idee altijd de zuurste
Will do! Meteen bak voor je kopen als ik m tegenkom?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:47 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Ze hadden geen groene, alleen die gekleurde. Maar je mag wel kijken hoor
Nee johquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:54 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Will do! Meteen bak voor je kopen als ik m tegenkom?
Je kan trouwens ook opzoeken welk ingrediënt de oorzaak is van die kaakkramp? Net als dat het kaneelpoeder is wat zon heet gevoel geeft bij Jawbreakers.
Ik snoep eigenlijk bijna nooit meer.. maar ken wel het een en ander aan snoepgoed, zal ook vast wel in het magazijn liggen op mn werkquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:56 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Nee joh
Citroenzuur gok ik, of appelzuur. Die giga Jawbreakers zijn ook leuk snoepgoed, ken je die?
ook niet zuurquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:15 schreef Brannagh het volgende:
[ afbeelding ]
2 jaar geleden was mijn smaak nog niet zo afgemat (hihaho) als nu, dus toen vond ik ze wel zuur.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |