Nee.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:08 schreef Super-B het volgende:
Maar feller tacklen horen niet bij 'geen druk op de bal' toch..?
Nooit gemerkt, maar ik lees het nu ook in de beschrijving.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:08 schreef Super-B het volgende:
Daarnaast vind ik een VM rol bij een countertactiek wel raar, aangezien een VM temporiseert en er dan niet snel gecounterd kan worden (?).
Ook in een counter tactiek wil je de bal hebben, anders kan je niet scoren.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:08 schreef Super-B het volgende:
Die jagen juist op de bal en loopt uit positie, wat de countertactiek niet ten goede komt..
Nigga whatquote:
Kan je wat screenshots maken van je tactiek?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:35 schreef Super-B het volgende:
Mijn countertactiek is wel een bazentactiek zeg!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:28 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Kan je wat screenshots maken van je tactiek?
Ik ben bezig om een counter tactiek te ontwikkelen voor de CL
in de eredivisie gaat het prima, maar de CL ging vorig seizoen niet goed en gisteren de 1e wedstrijd tegen Chelsea werd 4-1.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over de rollen van de twee centrale middenvelders en de verdedigende middenvelder twijfel ik nog!
Misschien is de combinatie verder inzakken + druk op de bal & korter dekken een discutabele combinatie, maar het gedachte erachter is als volgt:
Op het moment van balverlies wordt er direct georganiseerd verdedigd en geen druk gezet totdat de tegenstander op onze helft komt. Wanneer dat gebeurt, zal er direct druk worden gezet.
[ Bericht 1% gewijzigd door Super-B op 08-08-2014 11:20:33 ]
Viel me niet eens opquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:10 schreef Happel het volgende:
Mathijsen als compleet aanvallende vleugelverdediger? Really?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:10 schreef Happel het volgende:
Mathijsen als compleet aanvallende vleugelverdediger? Really?
Ik was genoodzaakt om hem daar neer te zetten in verband met blessures, maar ik heb de post al bewerkt.quote:
Mwah, zoiets moet je bestrijden op dezelfde manier: inzakken en dan met snelle spelers eruit komen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:22 schreef HamburgerHenk het volgende:
Wow wat een zaadtactiek om tegen te spelen lijkt me dat zeg. Maar er valt vast van te winnen met een iets wat aangepaste tactiek
Je kan wel online tegen elkaar spelen volgens mij.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:22 schreef HamburgerHenk het volgende:
Wel jammer dat er niet iets van een 1 vs 1 mode waar je met je een/je huidige team tegen iemand anders kan spelen want ik zou graag mijn tactiek tegen die van jouw proberen.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:22 schreef HamburgerHenk het volgende:
Wow wat een zaadtactiek om tegen te spelen lijkt me dat zeg. Maar er valt vast van te winnen met een iets wat aangepaste tactiek
We kunnen gewoon online. Gewoon even teams kiezen en dan een oefenpot.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:22 schreef HamburgerHenk het volgende:
Wel jammer dat er niet iets van een 1 vs 1 mode waar je met je een/je huidige team tegen iemand anders kan spelen want ik zou graag mijn tactiek tegen die van jouw proberen.
in fm2013 gaf ik tegen betere tegenstanders mijn vleugelsspelers de opdracht om mandekking te geven op de backs. Ze lopen dan bijna de hele wedstrijd uit positie, maar toch was het vrij effectief.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:26 schreef Super-B het volgende:
[..]. Ik kreeg elke keer mijn doelpunten tegen via een voorzet op de flanken, maar dit kwam ook omdat er in alle standaard tactieken 1 back is, wat dus betekent dat je meestal een 2 (bijv de CVV en VS van de tegenstander) tegen 1 (mijn CVV/VV) situatie krijgt, waardoor je uitgespeeld wordt op de flanken. De aanvallende vleugelspelers verdedigen vaak niet mee, en als ze meeverdedigen dan lopen ze er maar achteraan..
Dit heb ik dus proberen op te lossen door twee backs op te stellen, waarvan de AVV een ondersteunende rol heeft en de CVV als een soort aanvallende vleugelspeler fungeert, maar in verdedigend opzicht achterin blijft.
Heb ik van de week gedaan tegen Appelen. Hij met Southampton en ik met PSV.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:27 schreef Super-B het volgende:
[..]
We kunnen gewoon online. Gewoon even teams kiezen en dan een oefenpot.
Mijn resultaten tot nu wel redelijk goed:quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:29 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
in fm2013 gaf ik tegen betere tegenstanders mijn vleugelsspelers de opdracht om mandekking te geven op de backs. Ze lopen dan bijna de hele wedstrijd uit positie, maar toch was het vrij effectief.
in de eredivisie speel ik redelijk aanvallend. vorig seizoen met +- 20 punten verschil kampioen geworden ( wel met Ajax dus iets makkelijker) . dit seizoen zijn heb ik Van der Hoorn en Moisander verkocht en zijn een paar belangrijke spelers geblesseerd dus loopt iets stroever. denk dat ik maar eens ga kijken naar een 4141 tactiek voor in de CL.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:32 schreef Super-B het volgende:
[..]
Mijn resultaten tot nu wel redelijk goed:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |