Ik heb wel vaak erg weinig balbezitquote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:19 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
dit moet je sowieso nooit doen als je geen ingespeelde verdedigende tactiek heb.
misschien doet de tegenstander juist wel inzakken waardoor je ondanks je counter tactiek vaak op de helft van de tegenstander voetbalt.
Maar hoe weet ik of ze aanvallend spelen of niet?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:27 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Wie zegt dat als je meer gaat verdedigen er minder kansen komen? Als jij tegen een heel erg aanvallend team speelt is het verstandiger om te counteren, zeker als jij de mindere ploeg bent
MVVquote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
MVV-Helmond Sport de bekerfinale
Konden ze net zo goed in België afwerken xD
Sowieso balverlies in dit spel....quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb wel vaak erg weinig balbezit
De frustrerende momenten dat ik FM echt een tyfusspel vind.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:24 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Sowieso balverlies in dit spel....
Een speler staat 6 seconden stil, en er komt een Swords And Sandels 2 tackle en dan blijft de speler stil staan tot er gescoord is door de tegenstander.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:25 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Darren Gibson heeft dit hele seizoen nog geen wedstrijd gespeeld bij mij omdat ik na nog 1 gespeelde wedstrijd 800k aan United moet betalen..
Ja dit inderdaadquote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:24 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Sowieso balverlies in dit spel....
Een speler staat 6 seconden stil, en er komt een Swords And Sandels 2 tackle en dan blijft de speler stil staan tot er gescoord is door de tegenstander.
Het draait om de spelers vriend, tactiek boeit vrij weinig.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:28 schreef GlenSpey het volgende:
Wat is dan een goede verdedigende opstelling die je naast een controlerende 4-5-1 kan zetten?
Ik heb eigenlijk nog nooit met een verdedigende tactiek gespeeld, maar wil wel eens proberen of dat ik daar meer uit kan halen.
Ik heb zo goed als geen reserves voor op andere posities dan in 4-5-1.
Tactiek kan wel uitmaken als je geen budget hebt voor de echte toppers.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:29 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Het draait om de spelers vriend, tactiek boeit vrij weinig.
Ho ik zit in de skybet championship en heb schuldenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:29 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Je kunt de capaciteiten van je spelers alleen in een tactiek naar voren brengen. Een spits van 1.93 met een 19 voor koppen moet je niet in een tactiek zetten waarbij hij ze allemaal in de diepte over de grond krijgt.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:29 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Deze clausule had ik vanaf het begin, ik doe eigenlijk nooit clausules.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:26 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Mijn clausules hebben bedragen van 20 miljoen na 40 wedstrijden
We hebben het over achterin de boel vast gooien.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je kunt de capaciteiten van je spelers alleen in een tactiek naar voren brengen. Een spits van 1.93 met een 19 voor koppen moet je niet in een tactiek zetten waarbij hij ze allemaal in de diepte over de grond krijgt.
Maar ook dan is je tactiek belangrijk. Heeft de CV de capaciteiten om rugdekking te verlenen of niet? Dat kan een wereld van verschil zijn met twee CV's die de bal wegroeien.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:31 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
We hebben het over achterin de boel vast gooien.
Je kan wel verdedigend gaan spelen met middenvelders die niet kunnen tackelen en mandekken, maar dat gaat dan gewoon niet werken.
Er is pas iets zinnigs over te zeggen als je alle informatie over een team hebt.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:33 schreef GlenSpey het volgende:
Maargoed, welke tactiek?
Of kan ik 4-5-1 gewoon gebruiken maar dan met counteren als mentaliteit en verdedigende backs?
Doorgeschoven verdediger die ook op het middenveld / aanval (goede kopper) uit de voeten kan.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:26 schreef 44rdbei het volgende:
Wat zou de beste tactiek zijn voor alles of niets voetbal?
dus 5 minuten op de klok en je hebt 1 goal nodig.
de teaminstructies kan ik wel bedenken gaat me meer om de opstelling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |