abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 augustus 2014 @ 13:19:22 #101
409152 mvdk_
Marco Reus' grootste fan
pi_143161726
Staat het de hele wedstrijd 2-2, scoort Sociedad tegen in de 90e minuut :')
:)
pi_143161866
Ik realiseer me nu pas hoe belangrijk de eigenschap 'uitkomen' bij doelmannen is. Heb er nu namelijk eentje staan die dat heel laag heeft en dus ook gewoon als een dood vogeltje blijft staan als de bal of een tegenstander op m afkomt. Krijg ook best wel veel tegengoals op die manier :{

Over een maandje gaat de markt weer open, toch maar ff kiekn of er een geschiktere kandidaat te vinden is :)
pi_143162004
Ik heb Vermeer in de goal staan. is echt een wereldkeeper in FM.
Cillessen probeer ik te verkopen maar niemand wil hem hebben voor 5 miljoen.
pi_143162198
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 13:27 schreef 44rdbei het volgende:
Inderdaad, hij wilde alleen bij mij niet verlengen. Dus Cillessen in het doel dit seizoen. Ook prima maar net iets meer tegengoals.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 14:28:49 #105
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_143164189
Ik heb 1 goede aanvallende middenvelder en 1 aardig talent voor die plek.
Iemand een leuke tactiek met een AMC?

quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 13:27 schreef 44rdbei het volgende:
Echt? Vermeer kan er bij mij nooit een klote van. Hoe eerder die weg is, hoe beter.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_143164393
Kon 6 wedstrijden op rij niet meer winnen en dan win je opeens in de beker met 3-0 van koploper PSV

Dit spel soms :') ______________!
Oh.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 14:46:36 #107
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_143164822
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kon 6 wedstrijden op rij niet meer winnen en dan win je opeens in de beker met 3-0 van koploper PSV

Dit spel soms :') ______________!
Ik heb echt nooit last van dat soort dingen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_143164933
quote:
14s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:46 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik heb echt nooit last van dat soort dingen.
Dat er opeens zand in de motor komt? :D

Ik had echt al 3 maanden in game niet meer verloren en opeens een reeks van 6 wedstrijden zonder winst :')
Oh.
pi_143165297
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:49 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik had echt al 3 maanden in game niet meer verloren en opeens een reeks van 6 wedstrijden zonder winst :')
Bij mij zijn die intervals vaak nog veel korter. Drie wedstrijden goed? Dan drie wedstrijden kut, enz :')

Misschien komt het omdat ik niet op t hoogste niveau speel ofzo.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:04:58 #110
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_143165502
quote:

[..]

Af en toe wel een moeizame pot of zo, maar echt 6 wedstrijden zonder winst komt heel zelden voor.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_143165582
quote:

[..]

Op een gegeven moment gaat de AI wel anticiperen op je tactiek. Zes wedstrijden zonder winst zit een lijn in, dat is geen 30 schoten/25 op doel en met 0-1 verliezen-wedstrijd.
Dit, dus.
pi_143165879
quote:
17s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb 1 goede aanvallende middenvelder en 1 aardig talent voor die plek.
Iemand een leuke tactiek met een AMC?

[..]

Echt? Vermeer kan er bij mij nooit een klote van. Hoe eerder die weg is, hoe beter.
4-2-3-1 werkt voor mij prima. Wel dan met MC's ipv DMC's. Al werkt het waarschijnlijk wel heel erg goed bij mij omdat ik die tactiek al 5 jaar gebruik(en dus al 5 jaar tweak) en dus precies weet wat voor spelers ik nodig heb.
pi_143165959
quote:
14s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:07 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Op een gegeven moment gaat de AI wel anticiperen op je tactiek. Zes wedstrijden zonder winst zit een lijn in, dat is geen 30 schoten/25 op doel en met 0-1 verliezen-wedstrijd.
Wat kan je daar dan tegen doen? Om nou elke wedstrijd een andere tactiek te hanteren werkt volgens mij ook niet... bovendien zit je vaak met een tekort aan geschikte spelers voor bepaalde posities (ik heb bijvoorbeeld wel geoefend op 5-3-2, maar heb geen reservepoel die ik er daadwerkelijk voor zou kunnen inzetten).
pi_143166053
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:17 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Wat kan je daar dan tegen doen? Om nou elke wedstrijd een andere tactiek te hanteren werkt volgens mij ook niet... bovendien zit je vaak met een tekort aan geschikte spelers voor bepaalde posities (ik heb bijvoorbeeld wel geoefend op 5-3-2, maar heb geen reservepoel die ik er daadwerkelijk voor zou kunnen inzetten).
Je moet in mijn ogen altijd 3 tactieken volledig beheersen, je kunt dan altijd switchen naar een tactiek die beter past bij de situatie.
Dit, dus.
pi_143166229
quote:
14s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:20 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Je moet in mijn ogen altijd 3 tactieken volledig beheersen, je kunt dan altijd switchen naar een tactiek die beter past bij de situatie.
Ah, maar hoe weet ik welke tactiek ik in welke situatie moet toepassen? Als ik nou 1-0 achtersta moet ik dan nóg meer gaan aanvallen (waardoor de tegenstander nóg meer ruimte krijgt), of meer gaan verdedigen (waardoor ikzelf nóg minder kansen krijg) ?

En hoe verschillend zijn de 3 tactieken die je beheerst? Hebben we het dan over een 4-3-3 opstelling en als alternatief iets totaal anders zoals een 3-5-2 opstelling of meer over een 4-3-3 met aanvallende instelling tegenover een 4-3-3 met een verdedigende instelling?
pi_143166291
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:25 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Ah, maar hoe weet ik welke tactiek ik in welke situatie moet toepassen? Als ik nou 1-0 achtersta moet ik dan nóg meer gaan aanvallen (waardoor de tegenstander nóg meer ruimte krijgt), of meer gaan verdedigen (waardoor ikzelf nóg minder kansen krijg) ?

En hoe verschillend zijn de 3 tactieken die je beheerst? Hebben we het dan over een 4-3-3 opstelling en als alternatief iets totaal anders zoals een 3-5-2 opstelling of meer over een 4-3-3 met aanvallende instelling tegenover een 4-3-3 met een verdedigende instelling?
Wie zegt dat als je meer gaat verdedigen er minder kansen komen? Als jij tegen een heel erg aanvallend team speelt is het verstandiger om te counteren, zeker als jij de mindere ploeg bent
pi_143166446
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:25 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

quote:
7s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:27 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Wie zegt dat als je meer gaat verdedigen er minder kansen komen? Als jij tegen een heel erg aanvallend team speelt is het verstandiger om te counteren, zeker als jij de mindere ploeg bent
Het is een combinatie van de capaciteiten van je eigen spelers en die van de tegenstander. Je kunt moeilijk gaan counteren als je team totaal geen snelheid heeft. Dan mislukken de counters ook erg vaak.
Dit, dus.
pi_143166987
quote:
14s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:07 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Vaak wel de meeste schoten op doel gehad en met 1 doelpunt verschil verloren in de tweede helft :')

En ik gebruik drie tactieken, verschilt per tegenstander welke ik toepas
Oh.
pi_143167014
Opvallende is wel met mijn countertactiek dat ik meestal pas in de tweede helft de goals maak. Vaak staat het in de rust nog gelijk of sta ik zelfs achter, maar kom ik dan nog terug of win ik uiteindelijk zelfs.
Oh.
pi_143167175
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Opvallende is wel met mijn countertactiek dat ik meestal pas in de tweede helft de goals maak. Vaak staat het in de rust nog gelijk of sta ik zelfs achter, maar kom ik dan nog terug of win ik uiteindelijk zelfs.
Omdat de tegenstander dan vermoeid raakt en slordiger wordt. Aanvallen is veel vermoeiender dan verdedigen, dus zijn jouw spelers veel fitter in de tweede helft.
Dit, dus.
pi_143167208
quote:
14s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:56 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Omdat de tegenstander dan vermoeid raakt en slordiger wordt. Aanvallen is veel vermoeiender dan verdedigen, dus zijn jouw spelers veel fitter in de tweede helft.
Tactiek pas één keer mee verloren van PSV, maar die hadden er na 20 minuten toen al 3 in liggen :')
Oh.
pi_143167223
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:57 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Tactiek pas één keer mee verloren van PSV, maar die hadden er na 20 minuten toen al 3 in liggen :')
Tja, dan krijgen ze vleugels en extra longen :D
Dit, dus.
pi_143167231
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Niet zo vreemd toch. Tweede helft vallen er grotere gaten, raken spelers vermoeid en kunnen snelle spelers profiteren in de counter.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_143167278
quote:
14s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:57 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Tja, dan krijgen ze vleugels en extra longen :D
Maar ik heb ook wel eens met rust 2-0 achtergestaan tegen Feyenoord, zou je denken dat de AI dan ook iets meer op de controle gaat spelen. Maar toen won ik uiteindelijk nog met 4-3 :')
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:57 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Niet zo vreemd toch. Tweede helft vallen er grotere gaten, raken spelers vermoeid en kunnen snelle spelers profiteren in de counter.
Uiteindelijk wel ja, maar als de tegenstander voorstaat kunnen zij dan toch ook inzakken en mij laten komen :P
Oh.
pi_143167914
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Uiteindelijk wel ja, maar als de tegenstander voorstaat kunnen zij dan toch ook inzakken en mij laten komen :P
dit moet je sowieso nooit doen als je geen ingespeelde verdedigende tactiek heb.
misschien doet de tegenstander juist wel inzakken waardoor je ondanks je counter tactiek vaak op de helft van de tegenstander voetbalt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')