Ik gun het de posters aldaar gewoon nietquote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:58 schreef HeatWave het volgende:
Waarom willen mensen toch altijd reeksen die ze niet leuk vinden sluiten, kijk er gewoon niet in en het zit je niet in de weg
Iddquote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:58 schreef AirwiN het volgende:
Mijn neuroses, wat doe je? Er mist een spatie en een hoofdletter in de TT.
quote:
Hier, voor de schrik:quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:58 schreef AirwiN het volgende:
Mijn neuroses, wat doe je? Er mist een spatie en een hoofdletter in de TT.
Ik mis graan, hop en gist in het glas.quote:
too.quote:
Nog eisen gaan stellen ook?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik mis graan, hop en gist in het glas.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik mis graan, hop en gist in het glas.
Ik weet graag wat ik wil.quote:
je hebt alleen nog maar bier beschreven, waar zijn de andere ingredienten?quote:
Ik ben nu druk aan het Googlen naar de ingrediënten van bitterballen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:04 schreef clevy het volgende:
je hebt alleen nog maar bier beschreven, waar zijn de andere ingredienten?
Gewoonquote:
ik nietquote:
Ik denk het nietquote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik niet
Groetjes vanuit mijn hotel
Ik ga zo lekker de hele middag naar de sauna en in de zon liggen
ik ben niet in Nederlandquote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk het niet
http://wolken.buienradar.nl/nl
Waar bent u dan?quote:
koel.. dat staat vandaag ook op mijn tshirtquote:
simpel: draadjesvlees + bouillion + roux + losgeklopt ei + paneermeel.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben nu druk aan het Googlen naar de ingrediënten van bitterballen.
diep donker Duitslandquote:
Ach sooooooooo......quote:
Een vakantiebestemming die past bij je karakter.quote:
wie speelt er tegenwoordig nog buiten?quote:Today, I asked my mom about signing up for an online dating site. She took one look at me and said, "Why get rejected online when you can just go outside for the same?" FML
Yup.....quote:
Nee, maar die produceren gewoon om helemaal niets 150dbquote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Baby's!![]()
Die zeiken niet over apple vs android of amsterdam vs de rest
DOE HET NIET!!!quote:
Niet om niets hoor. En ducttapequote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar die produceren gewoon om helemaal niets 150db.
Wel om niets, en dat schijnt niet te mogen, ofzo....quote:
Ze huilen omdat er iets is. Niet om niets. Waarom zouden om niets huilen?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wel om niets, en dat schijnt niet te mogen, ofzo....
Nee in OUD hebben ze belangrijkere problemen, nou ja, probleem.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Baby's!![]()
"De poep van mijn wondertje ruikt veel lekkerder dan die van jouw monster".quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee in OUD hebben ze belangrijkere problemen, nou ja, probleem.
Apple.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Baby's!![]()
Omdat dat hun core business is.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze huilen omdat er iets is. Niet om niets. Waarom zouden om niets huilen?
Sharen is carenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:41 schreef Cue_ het volgende:
Zo eentje op facebook die de hele tijd dit soort spreuken erin gooit. Vraag me af of mensen daar ook echt wat mee doen
[ afbeelding ]
Nee, natuurlijk niet, al dat soort dingen zijn echt "lekker makkelijk gezegd"quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:41 schreef Cue_ het volgende:
Zo eentje op facebook die de hele tijd dit soort spreuken erin gooit. Vraag me af of mensen daar ook echt wat mee doen
[ afbeelding ]
"fall in love"quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet, al dat soort dingen zijn echt "lekker makkelijk gezegd".
Net zoals een zwart lintjequote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet, al dat soort dingen zijn echt "lekker makkelijk gezegd".
bah.. van dat in luv fallen heb ik steeds spijt en ellende.. dus deze mededeling is stukquote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:41 schreef Cue_ het volgende:
[ afbeelding ]
Klagen over alles natuurlijk.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:41 schreef Cue_ het volgende:
[ afbeelding ]
Daar heb ik geen plaatje voor nodigquote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Als je dit niet liked heb je geen leuk leven.
Je moet ook gewoon verliefd worden, niet zo moeilijk doen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar heb ik geen plaatje voor nodig
Opgelost. Goeie vent, die Godt.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:49 schreef stbabylon het volgende:
HW en Cue_
Q en CL
En God zag dat het goed was
HW heeft redhead of belmeisje(s)quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:49 schreef stbabylon het volgende:
HW en Cue_
Q en CL
En God zag dat het goed was
Zo te zien beter dan met mijquote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:50 schreef stbabylon het volgende:
Ja, dat werkt praktisch lekker goed
Niksquote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
NiksAlhoewel ik sinds enkele dagen het gevoel heb dat ik binnen afzienbare tijd weer single ben...
![]()
Het is een beetje....weg, zeg maar....quote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:57 schreef Barbusse het volgende:
Het is een beetje....weg, zeg maar....
Wow dude, das ff kut dan.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Beide eigenlijk. Vanavond maar even een gesprekje hebben... Tis niet alsof het over en uit is hoor. Maar er moet wel iets veranderen anders is het gedaan.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Van jouw kant.. beiden? Al eens besproken?
Yup...quote:
he jeetje! Sterktequote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
NiksAlhoewel ik sinds enkele dagen het gevoel heb dat ik binnen afzienbare tijd weer single ben...
![]()
Sterktequote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:59 schreef Barbusse het volgende:
Beide eigenlijk. Vanavond maar even een gesprekje hebben... Tis niet alsof het over en uit is hoor. Maar er moet wel iets veranderen anders is het gedaan.
Thanksquote:
Ruim 4 1/2 jaar nu.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Sterkte![]()
Het moet idd wel wat extra's geven.
Hoe lang zijn jullie bij elkaar dan?
Dan heb ik dus geluk, bij de slaap en op mijn kinquote:Op woensdag 6 augustus 2014 08:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Een paar op mijn kin en de rest niet symmetrisch op mijn hoofd. Nog niet heel veel, maar ook niet knap bij de slaap.
Damn! Das mooi kut.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Doe eens even bier brengen?quote:
Sterktequote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
quote:
Thanksquote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:11 schreef Barbusse het volgende:
Thanks. En komt goed hoor. En zo niet, dan toch.
Vodka. Uh-oh.quote:
En dan worden we langzaam:quote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bier met een vleugje kernafval
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Veluwe.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op de Veluwe komt dat op hetzelfde neer.
Heb je er al bericht van gehad dan?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:40 schreef Belsezar het volgende:
Zo eens naar de winkel om te kijken of ik hem kan ophalen
Logistiek - Product verstuurd naar de winkel 5-8-2014 21:14:17
Nee, maar ik ben ongeduldigquote:
Ik weet niet of dat alles op zou lossen, maar we gaan het proberenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Misschien moet ze een goeie beurt hebben
Nou ja, je kan Baby of HW vragen om het te doen. Die hebben ervaring.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat alles op zou lossen, maar we gaan het proberen
Jij niet?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nou ja, je kan Baby of HW vragen om het te doen. Die hebben ervaring.
Dan zal het wel vrijdag worden.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben ongeduldig
Vandaag of morgen zou hij er moeten zijn.
Wed, 06.08.2014 10:53 h Netherlands The shipment has been loaded onto the delivery vehiclequote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:40 schreef Belsezar het volgende:
Zo eens naar de winkel om te kijken of ik hem kan ophalen
Logistiek - Product verstuurd naar de winkel 5-8-2014 21:14:17
Neeeeeee!!!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan zal het wel vrijdag worden.
Kan niet, hij gaat naar de vodafone winkelquote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wed, 06.08.2014 10:53 h Netherlands The shipment has been loaded onto the delivery vehicle
Next step The shipment will probably be delivered to the recipient today
Helaas is er niemand thuis.
quote:
Ahh, ok.quote:
Bij mij helaas dus nietquote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:50 schreef Belsezar het volgende:
Kan niet, hij gaat naar de vodafone winkel
Kan niet, ik moet werken (en ga vanavond bij mijn schoonmoeder eten)quote:
Jammerquote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:56 schreef stbabylon het volgende:
Kan niet, ik moet werken (en ga vanavond bij mijn schoonmoeder eten)
Ik weet nu al wat ze gaan zeggen: Meneer, u krijgt vanzelf bericht als uw product in de winkel is.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bij mij helaas dus niet
[..]
Geen van beidequote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:59 schreef Godtje het volgende:
Dat hij een schoonmoeder heeft? Of dat hij er eet?
Thats fokquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:04 schreef HeatWave het volgende:
Laatste paar posts, ligt het aan mij of is die willem16 echt totaal van het padje?.
Gast is echt achterlijkquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Thats fok![]()
Hij probeert gewoon poetisch te zijn
Het is wat raar taalgebruik idd.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:04 schreef HeatWave het volgende:
SEX / Waarom doen hetero's aan anale seks?
Laatste paar posts, ligt het aan mij of is die willem16 echt totaal van het padje?.
Verder te weinig van gelezen. Tot nu toe is ie niet erger/minder erg dan de gemiddelde fokkerquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gast is echt achterlijk.
Dit zijn echt accounts waarvan ik verdenk dat ze actief zijn in de KP wereld.
Over een kut praten in termen als "haar geheimpje van voren" komt op mij over als een pedo die dat tegen een meisje van 8 zegt, niet tegen papa zeggen hoor!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het is wat raar taalgebruik idd.
iemand moet t gemiddelde omlaag duwenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Verder te weinig van gelezen. Tot nu toe is ie niet erger/minder erg dan de gemiddelde fokker
En ik ga het nog lezen ook nogquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:04 schreef HeatWave het volgende:
Tja, sommige mensen zeggen dingen gewoon vreemd.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Over een kut praten in termen als "haar geheimpje van voren" komt op mij over als een pedo die dat tegen een meisje van 8 zegt, niet tegen papa zeggen hoor!
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Tja, sommige mensen zeggen dingen gewoon vreemd.
Ik zat laatst te kijken naar ik heb het nog nooit gedaan, zegt die vent: ik heb nog nooit van het vrouwenvlees geproefd.
Toen had ik ook een he bah momentje.
Marcquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:11 schreef Belsezar het volgende:
Ik zat laatst te kijken naar ik heb het nog nooit gedaan, zegt die vent: ik heb nog nooit van het vrouwenvlees geproefd.
Vrouwlief op de bbq vanavond?quote:
Ik heb nu 3 afleveringen gezien en elke keer schaam ik me kapot en hou ik af en toe mijn handen voor mijn ogen.quote:
Hij komt ook nog voor in seizoen 2quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:14 schreef Belsezar het volgende:
Ik heb nu 3 afleveringen gezien en elke keer schaam ik me kapot en hou ik af en toe mijn handen voor mijn ogen
quote:
Dude...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:56 schreef stbabylon het volgende:
Ik had vorige week het programma op FB opgezocht. Er zijn gewoon mensen die hun vrienden daar aanmelden, compleet met de FB pagina van de betreffende vriendquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij komt ook nog voor in seizoen 2
Heb me kostelijk vermaakt.
Leuke was wel dat enkele andere users tijdens het programma ook op fok postte
het woordje 'bij' redt t hier niptquote:
Dat was ik even vergetenquote:
Om mee te doen bedoel je?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:16 schreef Belsezar het volgende:
Ik had vorige week het programma op FB opgezocht. Er zijn gewoon mensen die hun vrienden daar aanmelden, compleet met de FB pagina van de betreffende vriend
Ja, voor het volgend/komend seizoen.quote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:19 schreef Belsezar het volgende:
Ja, voor het volgend/komend seizoen.
Als je nou echt goede vrienden hebt nemen ze je een keer mee naar de hoeren, druk van de ketel en klaar.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]![]()
Vind het verder een erg slecht programma, daar niet van.
Jasper was wel een goede gast verder
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]![]()
Vind het verder een erg slecht programma, daar niet van.
Jasper was wel een goede gast verder
Maar daarvoor doen die gasten niet mee. Die willen ook gewoon een vriendin, liefde enzoquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:21 schreef Belsezar het volgende:
Als je nou echt goede vrienden hebt nemen ze je een keer mee naar de hoeren, druk van de ketel en klaar.
Wie wil dat nou?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar daarvoor doen die gasten niet mee. Die willen ook gewoon een vriendin, liefde enzo
quote:
Alleen om je voort te planten he?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee nu niet meer. Ik ben nu getrouwd, dus nu mag het van de Heer
Ja ok, maar die hele fixatie op ontmaagd worden staat ze in de weg. Zo op te lossen in een half uurtje in de rosse buurt.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar daarvoor doen die gasten niet mee. Die willen ook gewoon een vriendin, liefde enzo
Arme aardequote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alleen om je voort te planten he?
Ehr...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Denk dat bij de meesten die fixatie best meevalt.. behalve bij Alexquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:26 schreef Belsezar het volgende:
Ja ok, maar die hele fixatie op ontmaagd worden staat ze in de weg. Zo op te lossen in een half uurtje in de rosse buurt.
Plus, ik zou er niet aan moeten denken om een relatie/sex te hebben met een maagd op mijn leeftijd, al dat geklungel en gedoe.
Nonsens!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zijn dat geen vrouwen die in hetzelfde schuitje zitten?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:28 schreef Cue_ het volgende:
Dat ook. Maar het schijnt dat (sommige) vrouwen daa rminder problemen mee hebben
vergunning voor aangevraagd?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Al zullen ze vast genoeg andere issues hebbenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:29 schreef Godtje het volgende:
Zijn dat geen vrouwen die in hetzelfde schuitje zitten?
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nonsens!
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Nou die Marc kan er ook wat van. Met zijn huurautotje vol bloemetjes, gourmetpannetjes en sausjes en eten.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk dat bij de meesten die fixatie best meevalt.. behalve bij Alex![]()
Enkel door het programma lijkt het heel erg natuurlijk.
Dat ook. Maar het schijnt dat (sommige) vrouwen daa rminder problemen mee hebben
Als we het dan toch over onzin en de heer hebben ga ik ook onzinnige dingen roepen.quote:
Marc is echt een sukkel van hier tot tokio. Wordt elke aflevering ergerquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nou die Marc kan er ook wat van. Met zijn huurautotje vol bloemetjes, gourmetpannetjes en sausjes en eten.
"Er bestaat zeker een kans dat ik vandaag ontmaagd word."
Ik kom hier net binnen vallen, is dit het eerste wat je leestquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nou die Marc kan er ook wat van. Met zijn huurautotje vol bloemetjes, gourmetpannetjes en sausjes en eten.
"Er bestaat zeker een kans dat ik vandaag ontmaagd word."
En jij dacht "He, eindelijk het juiste topic gevonden!"quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik kom hier net binnen vallen, is dit het eerste wat je leest
Eigenlijk dacht ik:"Kut, nu krijg ik natuurlijk geen aandacht als ik zielig ga lopen doen over het feit dat het regent...".quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En jij dacht "He, eindelijk het juiste topic gevonden!"
Dat... Dat al die reality meuk ook nog eens ontzettend gestuurd wordt en halve of hele nep is maakt het ook niet beter.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:44 schreef HeatWave het volgende:
Ik volg dat soort dingen echt nooit, van die reality meuk. Ik ben die mensen na 3 min altijd zo zat.
Dingen als Storage Wars of American Restoration, Pawn stars kan ik nog wel hebben opzich.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat... Dat al die reality meuk ook nog eens ontzettend gestuurd wordt en halve of hele nep is maakt het ook niet beter.
En al die realityshit heeft een vroeger best aardige zender als Discovery compleet verneukt ook nog.
Dat is idd jammer, vroeger was Discovery altijd wel leuk om te kijken.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat... Dat al die reality meuk ook nog eens ontzettend gestuurd wordt en halve of hele nep is maakt het ook niet beter.
En al die realityshit heeft een vroeger best aardige zender als Discovery compleet verneukt ook nog.
Het vervelende van dat soort programma's is vooral er dat je gelijk van alle kanten mee doodgegooid wordtquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dingen als Storage Wars of American Restoration, Pawn stars kan ik nog wel hebben opzich.
Het is vaak achtergrond, ik ga er niet heel actief naar zitten kijken nee. Maar het is vermakelijk op zijn tijd.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:53 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Het vervelende van dat soort programma's is vooral er dat je gelijk van alle kanten mee doodgegooid wordt
Hm da's al wel een tijd geledenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is idd jammer, vroeger was Discovery altijd wel leuk om te kijken.
Daar vind ik de onderwerpen nog wel interessant maar de hele realityschil er omheen vind ik zum kotzen. Vooral dat gemaakt spanning en 'drama' er in stoppenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dingen als Storage Wars of American Restoration, Pawn stars kan ik nog wel hebben opzich.
Hele seizoenen in een playlist gooien en dan achter elkaar kijkenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is vaak achtergrond, ik ga er niet heel actief naar zitten kijken nee. Maar het is vermakelijk op zijn tijd.
Ja net als dat TLC vroeger stond voor The Learning Channelquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:53 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hm da's al wel een tijd geledenHet is nu al jaren een soort Comedy Central maar dan met een andere inslag
Vind het wel meevallen bij deze 3 voorbeelden, Duck Dynasty, of ice road truckers, dat soort dingen vind ik veel erger.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar vind ik de onderwerpen nog wel interessant maar de hele realityschil er omheen vind ik zum kotzen. Vooral dat gemaakt spanning en 'drama' er in stoppen
Oh, ik dacht dat het The Ladies Channel wasquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja net als dat TLC vroeger stond voor The Learning Channel
Honey BooBooquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja net als dat TLC vroeger stond voor The Learning Channel
iPhones waren altijd al geweldig.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar vroeger was je iPhone slechter
De eerste had opzich best 3g mogen hebben, opzich dan he?quote:
Dat is het wel geworden idd, met dit als triest dieptepunt:quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:56 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het The Ladies Channel wasooit eens een keer voorbij gezapt en toen stond dat er
quote:
Dat is wmb ook meteen het hele probleem: het is 'makkelijk vermaak'. Heel laagdrempelig, niveau lagere school. Ik zie liever een serieuze documentaire over die onderwerpen dan 500 afleveringen opgeleukte muikquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is vaak achtergrond, ik ga er niet heel actief naar zitten kijken nee. Maar het is vermakelijk op zijn tijd.
http://video.mit.edu/ als je zaakjes wil lerenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is wmb ook meteen het hele probleem: het is 'makkelijk vermaak'. Heel laagdrempelig, niveau lagere school. Ik zie liever een serieuze documentaire over die onderwerpen dan 500 afleveringen opgeleukte muik
Oh nee, regent het? Arme jijquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eigenlijk dacht ik:"Kut, nu krijg ik natuurlijk geen aandacht als ik zielig ga lopen doen over het feit dat het regent...".
Sja, kan ik me wel iets bij voorstellen, maar daar kijkt denk ik niemand naarquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is wmb ook meteen het hele probleem: het is 'makkelijk vermaak'. Heel laagdrempelig, niveau lagere school. Ik zie liever een serieuze documentaire over die onderwerpen dan 500 afleveringen opgeleukte muik
Bij SBS krijg je shownieuws en die weer voorspel gekkie ook bij een film erbij!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, kan ik me wel iets bij voorstellen, maar daar kijkt denk ik niemand naar.
Ook daar gaat het om kijkcijfers en advertentieonkomsten helaas.
Zoals altijd, als je goeie dingen wil zien wanneer het jou uitkomt ontkom je niet aan downloaden, of Netflix, maar die hebben niet alles.
Dat hebben de omroepen nog steeds niet door, waarom zou ik naar een film uit 1986 gaan kijken met 6 reclameblokken en slechte ondertiteling als ik hem in HD kan downloaden met engelse, goeie, ondertiteling?
Dat heeft de NPO trouwens wel door he met de live kijken en uitzending gemistquote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:01 schreef HeatWave het volgende:
Dat hebben de omroepen nog steeds niet door,
Het was altijd al NPO slimpie. Het is alleen re-branding om een uniforme naam te krijgen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:06 schreef hugecooll het volgende:
www.uitzendinggemist.nl issinds het npo.nl is
ja nee, de npo.nl-versie is kutter dan uitzendinggemist.nlquote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het was altijd al NPO slimpie. Het is alleen re-branding om een uniforme naam te krijgen.
Ja, het begint nu een beetje te komen eindelijk. Net als FOX sports waar ik een abo mocht afnemen voor het voetbal en dan nog eens 10 euro extra als ik datzelfde op mijn mobiel wil zienquote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat heeft de NPO trouwens wel door he met de live kijken en uitzending gemist
Het verdienmodel is dan ook nog lastig voor ze. Hoe haal je de hoge kosten terug.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, het begint nu een beetje te komen eindelijk. Net als FOX sports waar ik een abo mocht afnemen voor het voetbal en dan nog eens 10 euro extra als ik datzelfde op mijn mobiel wil zien.
Dat hebben ze nu gratis gemaakt, zoals het hoort.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:06 schreef hugecooll het volgende:
http://www.universiteitvannederland.nl/ is ook interessant
Tof.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:59 schreef hugecooll het volgende:
[..]
http://video.mit.edu/ als je zaakjes wil leren
Is ook weer zo, Nederlanders zijn weer eens te krenterig om te betalen voor hun voetbal.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het verdienmodel is dan ook nog lastig voor ze. Hoe haal je de hoge kosten terug.
Bij de NPO is dat iets makkelijker. De innovatie is daar uitstekend.
Is ook zo. Zoals MTV wel wat meer muziek mag uitzendenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
Tof.
Maar dan nog vind ik dat er wel wat serieuzere docu's op Discovery etc mogen
Vind je tienermoeders niet interessant?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:21 schreef HeatWave het volgende:
MTV zit al eeuwen niet meer in mijn zenderlijst.
Alleen als ik ze zelf zwanger maakquote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:39 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Vind je tienermoeders niet interessant?
Ik heb steeds de neiging om al die pareltjes hier op mijn facebook te gooien maar ik vrees dat niet iedereen die humor kan waarderenquote:
dan is het natuurlijke selectie in je 'vrienden'quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb steeds de neiging om al die pareltjes hier op mijn facebook te gooien maar ik vrees dat niet iedereen die humor kan waarderen
Wehehe, same herequote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb steeds de neiging om al die pareltjes hier op mijn facebook te gooien maar ik vrees dat niet iedereen die humor kan waarderen
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:02 schreef Belsezar het volgende:
Toch niet! Contacten ook terug via emailaccounts
Thanks, al had ik sommige contacten wel kunnen missen. Ik zag een verse start eigenlijk best zittenquote:
Jij staat nu op de simkaartquote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:11 schreef Cue_ het volgende:
Dan gooi je alles er toch uit van die je toch niet perse nodig hebt?
Zolang je mij maar behoud
arme jijquote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Thanks, al had ik sommige contacten wel kunnen missen. Ik zag een verse start eigenlijk best zitten
Ik heb toch een verse start! De contactpersonen die ineens terug waren zijn alleen emailadressen.quote:
Digibeet.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:50 schreef Belsezar het volgende:
Ik heb toch een verse start! De contactpersonen die ineens terug waren zijn alleen emailadressen.
Dus weg al die oude 06 nummers van mensen die ik al jaren niet heb gesproken
Welk een teleurstelling.quote:
iCloud.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Digibeet.Tegenwoordig sla je al je contacten toch op in de cloud? Nieuwe telefoon of opnieuw installeren, account invullen, synchroniseren en klaar!
Google Contacts.quote:
Ik weet niet hoe dat werkt man.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Digibeet.Tegenwoordig sla je al je contacten toch op in de cloud? Nieuwe telefoon of opnieuw installeren, account invullen, synchroniseren en klaar!
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat werkt man.
Zal het eens gaan doen zodra ik mijn contactenlijst weer gevuld heb.
Eerst maar eens vullen, ik heb nu welgeteld 2 personen in mijn telefoon staanquote:
auch dat is ook niet veel!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Eerst maar eens vullen, ik heb nu welgeteld 2 personen in mijn telefoon staan
Ikquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Eerst maar eens vullen, ik heb nu welgeteld 2 personen in mijn telefoon staan
Bedankt. Ik ben het afgelopen half jaar voor een groot deel verantwoordelijk voor NPO Plusquote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het verdienmodel is dan ook nog lastig voor ze. Hoe haal je de hoge kosten terug.
Bij de NPO is dat iets makkelijker. De innovatie is daar uitstekend.
Ik had me voorgenomen om wat berichtjes rond te sturen op FB om wat nummers van vrienden terug te krijgen maar ik had vanavond niet veel zinquote:
Klopt, 1 van de 2quote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Al komt dat door m'n eigen actie.. voel ik me wel vereerd
Gebrek aan keuzevrijheid. Wel moeten betalen voor Turk 1 tm 5 en andere zenders die je niet gebruikt en dan de hoofdprijs betalen voor een stukje voetbal. Een ander stukje ligt weer daar en weer een ander stuk bij de ander.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is ook weer zo, Nederlanders zijn weer eens te krenterig om te betalen voor hun voetbal.
Er is nogal een verschil tussen kijken en kijken.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:55 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben heel blij dat voetbal betaald wordt door de mensen die het kijken en niet door ons allemaal. Als de prijzen voor het uitzenden een stuk lager lagen, was het een ander verhaal, maar Voetbal BV vraagt (en krijgt) zo belachelijk veel geld er voor, dat dat van mij niet door ons allemaal hoeft betaald te worden.
Op de samenvattingen wel ja. Maar hoeveel mensen kijken er meer dan 3 wedstrijden in de week. Terwijl er elke week weer 9 zijn (alleen eredivisie).quote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er is nogal een verschil tussen kijken en kijken.
Als het op een publieke zender is dan trek je zo 2 miljoen mensen op de samenvattingen in de winter.
Als het betaald is dan trek je nog geen 200.000?
Natuurlijk moet de NPO zuinig met zijn centjes omgaan en of voetbal daar de plek voor is... geen idee. Ik ben ook zo een tussen kijker. Als het op de NPO is dan kijk ik wel eens maar ga er never nooit voor betalen.
Ook de prijs voor een losse wedstrijd is zo debiel hoog dat ik dat niet doe.
Weinig. Maar kennelijk voldoende voor een betaalzender. Of niet als ze over twee jaar weer kapot zijn voor de 4e keerquote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Op de samenvattingen wel ja. Maar hoeveel mensen kijken er meer dan 3 wedstrijden in de week. Terwijl er elke week weer 9 zijn (alleen eredivisie).
En daarom vind ik het wel fijn dat er niet de hoofdprijs wordt betaald met gemeenschapsgeld.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Weinig. Maar kennelijk voldoende voor een betaalzender. Of niet als ze over twee jaar weer kapot zijn voor de 4e keer
Ik maak me niet zo druk om individuele uitgave als ze binnen gestelde budget blijven en ze een kwaliteit programmering hebben. En dat laatste zie ik ze persoonlijk beter als geen ander doen op radio en tv.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En daarom vind ik het wel fijn dat er niet de hoofdprijs wordt betaald met gemeenschapsgeld.
Truequote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik maak me niet zo druk om individuele uitgave als ze binnen gestelde budget blijven en ze een kwaliteit programmering hebben. En dat laatste zie ik ze persoonlijk beter als geen ander doen op radio en tv.
Woeiquote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:32 schreef stbabylon het volgende:
Donderdag
Trouwfoto's zijn binnen. Mooi!
Helaas, maar kan je mooi de hele dag anar de foto's starenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jas hebben ze helaas weer mee genomen en kan ik pas morgen in ontvangst nemen.
Yup...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:26 schreef stbabylon het volgende:
FHF / Hoe gaat het met JoyofLife
Is this shit for real? Mensen die gewoon iemand geld overmaken?
Hendig, ik moet ook eens een kloon aanmaken.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:26 schreef stbabylon het volgende:
FHF / Hoe gaat het met JoyofLife
Is this shit for real? Mensen die gewoon iemand geld overmaken?
Ik heb sowieso dat hele FHF nooit echt begrepen. Maar een oude bank voor iemand die zielig zit te doen kon ik ergens nog begrijpen. Maar janken dat je geld tekort komt (muts had zelfs nog maar één maand sanering, dat is peanuts), en het dan ook nog krijgen. Holy fuck.quote:
Same. Ben wel eens eerder zo'n topic tegengekomen. Kreeg uiteindelijk vet veel geld en de hele inboedel bij elkaar. Hele lijstjes werden gemaakt wat hij nu wel of niet had en wat ie nog nodig had. End at was echt niet meer enkel het hoognodige, tot een slacentrifuge aan toequote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:32 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb sowieso dat hele FHF nooit echt begrepen. Maar een oude bank voor iemand die zielig zit te doen kon ik ergens nog begrijpen. Maar janken dat je geld tekort komt (muts had zelfs nog maar één maand sanering, dat is peanuts), en het dan ook nog krijgen. Holy fuck.
Tenzij je een user naar een andere wereld wil helpen. Daar krijg je meteen weer een ban voor.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:33 schreef HeatWave het volgende:
Ach, ook al heeft het iets vreemds het is toch ook wel weer leuk om te zien dat er toch mensen zijn die wildvreemden willen helpen, of het allemaal nou terecht is of niet.
Niet als je het goed doetquote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tenzij je een user naar een andere wereld wil helpen. Daar krijg je meteen weer een ban voor.
Ik vind het vooral heel naïef en niet stroken met wat er op de rest van FOK! wordt gezegd over hulpbehoeftigen. Eigenlijk.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:33 schreef HeatWave het volgende:
Ach, ook al heeft het iets vreemds het is toch ook wel weer leuk om te zien dat er toch mensen zijn die wildvreemden willen helpen, of het allemaal nou terecht is of niet.
Ach man, stik!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tenzij je een user naar een andere wereld wil helpen. Daar krijg je meteen weer een ban voor.
FF proberen: ik vind jou zo'n leuke user dat je van mij twee kaartjes naar Liberia cadeau krijgt. Je vertrekt nog dit weekend!quote:
Het mag geen 1richtingsverkeer zijnquote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:34 schreef AirwiN het volgende:
De kaartjes voor HW zijn retourtjes, telt dat?quote:
Met terugreis in 2214?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:38 schreef AirwiN het volgende:
De kaartjes voor HW zijn retourtjes, telt dat?
Sja, dat is omdat je maar 1 deel ziet denk ik, er zijn delen op FOK! vol met dit soort mensen die alles en iedereen geloven en zo blind geld doneren.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind het vooral heel naïef en niet stroken met wat er op de rest van FOK! wordt gezegd over hulpbehoeftigen. Eigenlijk.
Neuh, gezien de incubatietijd van ebola is een week of 4 ruim voldoende.quote:
Sorry, ik heb een verjaardag dit weekend, kan het volgend weekend?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
FF proberen: ik vind jou zo'n leuke user dat je van mij twee kaartjes naar Liberia cadeau krijgt. Je vertrekt nog dit weekend!
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neuh, gezien de incubatietijd van ebola is een week of 4 ruim voldoende.
Helaas... stbabylon, wil je nog op huwelijksreis?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:39 schreef HeatWave het volgende:
Sorry, ik heb een verjaardag dit weekend, kan het volgend weekend?.
Daar verbaas ik me dus over, als ik zie welke users daar (ook) posten.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, dat is omdat je maar 1 deel ziet denk ik, er zijn delen op FOK! vol met dit soort mensen die alles en iedereen geloven en zo blind geld doneren.
Het heeft iets goeds, maar idd ook iets waar mensen heel goed misbruik van kunnen maken.
Ben al geweest, en geloof me, in vergelijking met de Beemster is Liberia het paradijs.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Helaas... stbabylon, wil je nog op huwelijksreis?
Ik verbaas me nergens meer over tegenwoordig op dit rare forumquote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar verbaas ik me dus over, als ik zie welke users daar (ook) posten.
Neuh, het wordt voldoende groot om geld aan te verdienen dus dat medicijn gaat vast ontwikkeld worden. Als het al niet ergens op de plank ligt.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:41 schreef HeatWave het volgende:
Ebola, zou het dan eigenlijk eens echt volkomen naar de tering gaan op dat pokke continent?
Als het daar volkomen naar de tering gaat, gaat het hier ook naar de tering. I guarantee it. Het is geen Pandemic2 waar je de haven en de grens dicht gooit en je de ziekte buiten houdt.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:41 schreef HeatWave het volgende:
Ebola, zou het dan eigenlijk eens echt volkomen naar de tering gaan op dat pokke continent?
Volgens sommigen was dat er tegelijkertijd met de ziekte *alu*quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neuh, het wordt voldoende groot om geld aan te verdienen dus dat medicijn gaat vast ontwikkeld worden. Als het al niet ergens op de plank ligt.
Vast wel, maar dat zien we dan wel weerquote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als het daar volkomen naar de tering gaat, gaat het hier ook naar de tering. I guarantee it. Het is geen Pandemic2 waar je de haven en de grens dicht gooit en je de ziekte buiten houdt.
Andere blik op de werkelijkheid; er zijn diverse gesloten instellingen in Nederland die hun cliënten beperkt toegang geven tot internet, bijvoorbeeld tot FOK!. Zo kunnen de artsen de voortgang van de behandeling goed monitoren.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:44 schreef HeatWave het volgende:
De nieuwe huisdebiel is nog lekker bezig.
Waar halen we dit soort mensen toch altijd vandaan en waarom zijn ze niet opgesloten?.
Ondertussen goed oefenen met Plague Inc (Pandemic 3 zeg maar)quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vast wel, maar dat zien we dan wel weer.
Zou me ook niets verbazen idd, maar ik denk niet dat die patienten er beter van wordenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Andere blik op de werkelijkheid; er zijn diverse gesloten instellingen in Nederland die hun cliënten beperkt toegang geven tot internet, bijvoorbeeld tot FOK!. Zo kunnen de artsen de voortgang van de behandeling goed monitoren.
Zou hij begrijpen waarom ik genoeg heb gezegd?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:44 schreef HeatWave het volgende:
De nieuwe huisdebiel is nog lekker bezig.
Waar halen we dit soort mensen toch altijd vandaan en waarom zijn ze niet opgesloten?.
Ik heb al een back log van hier tot Omicron Persei 8quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ondertussen goed oefenen met Plague Inc (Pandemic 3 zeg maar)
[alu]Misschien is dat het doel ook wel niet.[/alu]quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:48 schreef HeatWave het volgende:
Zou me ook niets verbazen idd, maar ik denk niet dat die patienten er beter van worden.
Nee, dit soort mensen begrijpen helemaal niets, er zit een soort kronkel in de kop en die strijk je nooit meer gladquote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zou hij begrijpen waarom ik genoeg heb gezegd?
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[alu]Misschien is dat het doel ook wel niet.[/alu]
Dat is flinkquote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb al een back log van hier tot Omicron Persei 8.
Nou ja, je bent er zo natuurlijk, opzichquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |