Ik gun het de posters aldaar gewoon nietquote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:58 schreef HeatWave het volgende:
Waarom willen mensen toch altijd reeksen die ze niet leuk vinden sluiten, kijk er gewoon niet in en het zit je niet in de weg
Iddquote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:58 schreef AirwiN het volgende:
Mijn neuroses, wat doe je? Er mist een spatie en een hoofdletter in de TT.
quote:
Hier, voor de schrik:quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:58 schreef AirwiN het volgende:
Mijn neuroses, wat doe je? Er mist een spatie en een hoofdletter in de TT.
Ik mis graan, hop en gist in het glas.quote:
too.quote:
Nog eisen gaan stellen ook?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik mis graan, hop en gist in het glas.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik mis graan, hop en gist in het glas.
Ik weet graag wat ik wil.quote:
je hebt alleen nog maar bier beschreven, waar zijn de andere ingredienten?quote:
Ik ben nu druk aan het Googlen naar de ingrediënten van bitterballen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:04 schreef clevy het volgende:
je hebt alleen nog maar bier beschreven, waar zijn de andere ingredienten?
Gewoonquote:
ik nietquote:
Ik denk het nietquote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik niet
Groetjes vanuit mijn hotel
Ik ga zo lekker de hele middag naar de sauna en in de zon liggen
ik ben niet in Nederlandquote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk het niet
http://wolken.buienradar.nl/nl
Waar bent u dan?quote:
koel.. dat staat vandaag ook op mijn tshirtquote:
simpel: draadjesvlees + bouillion + roux + losgeklopt ei + paneermeel.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben nu druk aan het Googlen naar de ingrediënten van bitterballen.
diep donker Duitslandquote:
Ach sooooooooo......quote:
Een vakantiebestemming die past bij je karakter.quote:
wie speelt er tegenwoordig nog buiten?quote:Today, I asked my mom about signing up for an online dating site. She took one look at me and said, "Why get rejected online when you can just go outside for the same?" FML
Yup.....quote:
Nee, maar die produceren gewoon om helemaal niets 150dbquote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Baby's!![]()
Die zeiken niet over apple vs android of amsterdam vs de rest
DOE HET NIET!!!quote:
Niet om niets hoor. En ducttapequote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar die produceren gewoon om helemaal niets 150db.
Wel om niets, en dat schijnt niet te mogen, ofzo....quote:
Ze huilen omdat er iets is. Niet om niets. Waarom zouden om niets huilen?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wel om niets, en dat schijnt niet te mogen, ofzo....
Nee in OUD hebben ze belangrijkere problemen, nou ja, probleem.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Baby's!![]()
"De poep van mijn wondertje ruikt veel lekkerder dan die van jouw monster".quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee in OUD hebben ze belangrijkere problemen, nou ja, probleem.
Apple.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Baby's!![]()
Omdat dat hun core business is.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze huilen omdat er iets is. Niet om niets. Waarom zouden om niets huilen?
Sharen is carenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:41 schreef Cue_ het volgende:
Zo eentje op facebook die de hele tijd dit soort spreuken erin gooit. Vraag me af of mensen daar ook echt wat mee doen
[ afbeelding ]
Nee, natuurlijk niet, al dat soort dingen zijn echt "lekker makkelijk gezegd"quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:41 schreef Cue_ het volgende:
Zo eentje op facebook die de hele tijd dit soort spreuken erin gooit. Vraag me af of mensen daar ook echt wat mee doen
[ afbeelding ]
"fall in love"quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet, al dat soort dingen zijn echt "lekker makkelijk gezegd".
Net zoals een zwart lintjequote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet, al dat soort dingen zijn echt "lekker makkelijk gezegd".
bah.. van dat in luv fallen heb ik steeds spijt en ellende.. dus deze mededeling is stukquote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:41 schreef Cue_ het volgende:
[ afbeelding ]
Klagen over alles natuurlijk.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:41 schreef Cue_ het volgende:
[ afbeelding ]
Daar heb ik geen plaatje voor nodigquote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Als je dit niet liked heb je geen leuk leven.
Je moet ook gewoon verliefd worden, niet zo moeilijk doen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar heb ik geen plaatje voor nodig
Opgelost. Goeie vent, die Godt.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:49 schreef stbabylon het volgende:
HW en Cue_
Q en CL
En God zag dat het goed was
HW heeft redhead of belmeisje(s)quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:49 schreef stbabylon het volgende:
HW en Cue_
Q en CL
En God zag dat het goed was
Zo te zien beter dan met mijquote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:50 schreef stbabylon het volgende:
Ja, dat werkt praktisch lekker goed
Niksquote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
NiksAlhoewel ik sinds enkele dagen het gevoel heb dat ik binnen afzienbare tijd weer single ben...
![]()
Het is een beetje....weg, zeg maar....quote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:57 schreef Barbusse het volgende:
Het is een beetje....weg, zeg maar....
Wow dude, das ff kut dan.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Beide eigenlijk. Vanavond maar even een gesprekje hebben... Tis niet alsof het over en uit is hoor. Maar er moet wel iets veranderen anders is het gedaan.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Van jouw kant.. beiden? Al eens besproken?
Yup...quote:
he jeetje! Sterktequote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
NiksAlhoewel ik sinds enkele dagen het gevoel heb dat ik binnen afzienbare tijd weer single ben...
![]()
Sterktequote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:59 schreef Barbusse het volgende:
Beide eigenlijk. Vanavond maar even een gesprekje hebben... Tis niet alsof het over en uit is hoor. Maar er moet wel iets veranderen anders is het gedaan.
Thanksquote:
Ruim 4 1/2 jaar nu.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Sterkte![]()
Het moet idd wel wat extra's geven.
Hoe lang zijn jullie bij elkaar dan?
Dan heb ik dus geluk, bij de slaap en op mijn kinquote:Op woensdag 6 augustus 2014 08:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Een paar op mijn kin en de rest niet symmetrisch op mijn hoofd. Nog niet heel veel, maar ook niet knap bij de slaap.
Damn! Das mooi kut.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Doe eens even bier brengen?quote:
Sterktequote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
quote:
Thanksquote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:11 schreef Barbusse het volgende:
Thanks. En komt goed hoor. En zo niet, dan toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |