Ik verwijs hier naar Daywalk3r's post, dat volstaatquote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:38 schreef Murmeli het volgende:
Niet lopen met wenkbrauwpijn![]()
Je loopt toch niet op je wenkbrauw?
Dat is dus ook dat stuk onder de A9.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:30 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Als je je muis op de snelse kilometer houdt, zie je op de kaart dat dat het stuk van ongeveer 1,5 tot 2,5 kilometer is. In dat hele stuk komt de grafiek niet onder de 5min/km, maar toch vind hij dat daar 4:32 is gelopen. Endomondo op z'n best!
Usain, eat your heart out!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:32 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
De snelste km daar is daar dan weer de tweede en die km gaat ook onder de A9. Met een stuk van 200 meter in 6 seconden!
En dáárom is die Wet van Pijll zo slecht nog niet, al zou daar dus nog de toevoeging van certificering bij moeten (en een baan is meestal wel officieel 400 m).quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:36 schreef YUR het volgende:
De enige juiste manier om het te testen is op de baanDaar staat de afstand vast en heb je geen afhankelijkheden van GPS
Nou, dan heb je mazzel. Onze eigen Fok!-Hardlooptopic-weerman Zwabber Pelleboer heeft gisteren voor de komende tijd horrorweer des doods aangekondigd voor de komende tijd.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:57 schreef GroeneThee het volgende:
Met deze warmere temperaturen heb ik soms echt zoveel moeite om mijn hardloopkleding aan te trekken en te gaan. Het moet er toch maar weer snel van komen, want het is té lang geleden. Oepsie!
Stiekem is het 6km (3,7 mijl), maar vooruit.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:54 schreef motorbloempje het volgende:
Gelukkig hoeven we maar 5km vanavond
NEE!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:01 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Stiekem is het 6km (3,7 mijl), maar vooruit.
Haha jeetje. Een plensbui is het ook weer nét niet.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:59 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Nou, dan heb je mazzel. Onze eigen Fok!-Hardlooptopic-weerman Zwabber Pelleboer heeft gisteren voor de komende tijd horrorweer des doods aangekondigd voor de komende tijd.
Ah joh hoef je daarna niet meer te douchen.. Multifunctioneel.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:04 schreef GroeneThee het volgende:
[..]
Haha jeetje. Een plensbui is het ook weer nét niet.
Sja. Dan is er helaas geen enkel weertype dat aan jouw eisen voldoet en zul je nooit een stap hardlopen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:04 schreef GroeneThee het volgende:
[..]
Nou, dan blijf je op je luie reet hangen tot de omstandigheden per-fect zijn!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:04 schreef GroeneThee het volgende:
[..]
Oké, niet te heet, geen regen. Genoeg weertypes die overblijven, dus vanavond trek ik gewoon mijn hardloopschoenen aan en ga er weer voor. Jouw uitspraak - true story! Bedanktquote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:07 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Sja. Dan is er helaas geen enkel weertype dat aan jouw eisen voldoet en zul je nooit een stap hardlopen.
Eigenlijk moet je andersom denken: Het is nooit geen weer om te hardlopen.
Ik vind het ergens ook wel weer knap.. ik heb al moeite met de 7,5 min km vast te houdenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:10 schreef flipsen het volgende:
Net begonnen met hardlopen en dan 15 minuten op 5min/km willen lopen? Succes bij de fysio binnenkort
Als dat voor hem een ontspannen prettig tempo is, is er niets mis mee.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:10 schreef flipsen het volgende:
Net begonnen met hardlopen en dan 15 minuten op 5min/km willen lopen? Succes bij de fysio binnenkort
Snelheid is wel voor iedereen anders. De een loopt van nature al harder dan de ander. Aanleg en bouw doen een hoop. Dus wat voor de een rustig is, is voor de ander bijna een sprint.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:10 schreef flipsen het volgende:
Maar om in week 6 van je "begonnen met hardlopen" schema 3km in 15 minuten te willen doen lijkt me een beetje teveel van het goede. Daar hebben de meesten van de ervaren Fok-lopers al flink moeite mee, als ze het al halen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:23 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Snelheid is wel voor iedereen anders. De een loopt van nature al harder dan de ander. Aanleg en bouw doen een hoop. Dus wat voor de een rustig is, is voor de ander bijna een sprint.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:29 schreef Ynske het volgende:
3km in 15 min![]()
man na mijn start to run deed ik 28 min over de 15 km
maar goed dat zal wel aan mij liggen
Da's best snel tochquote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:29 schreef Ynske het volgende:
3km in 15 min![]()
man na mijn start to run deed ik 28 min over de 15 km
maar goed dat zal wel aan mij liggen
quote:
Lol. dikke vingers enzoquote:
Als je dit nu al kunt, dan zul je tegen de tijd dat je aan marathons toe bent, ook makkelijk die snelheden halen. Maar dan moet je natuurlijk wel heel blijven om ook echt naar die marathons op te bouwenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:45 schreef KaiN het volgende:
na (of tijdens) het lopen nergens last van. Als ik nou spierpijn ofzo kreeg dan zou ik wel rustiger aan doen. Mijn conditie moet wel duidelijk verbeterd worden.
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik me een beetje dood staar op mijn schoonvaders marathon snelheid van 13 a 13,5 km/u. Dus dat moet ik ook niet doen.
Ja, je weet er blijkbaar weinig vanquote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:28 schreef flipsen het volgende:
[..]
Maar om in week 6 van je "begonnen met hardlopen" schema 3km in 15 minuten te willen doen lijkt me een beetje teveel van het goede. Daar hebben de meesten van de ervaren Fok-lopers al flink moeite mee, als ze het al halen.
Ach, wat weet ik er ook van
Ik na 1,5 liter waterquote:
Ja maar, ja maar.... wat is er opeens gebeurd met alle "Je moet langzamer lopen om sneller te kunnen worden" adviezen hierquote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:10 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ja, je weet er blijkbaar weinig vanMaar serieus. Staar je niet blind op tempo's van andere mensen. Hij heeft het misschien wel in zich om ooit 3.10 min/km te lopen op de marathon. Dan is dit niks bijzonders. Elk mens heeft andere tempo's.
Ik vraag me hetzelfde af.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:28 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar.... wat is er opeens gebeurd met alle "Je moet langzamer lopen om sneller te kunnen worden" adviezen hier![]()
Ja verdomme, loop ik dus mooi voor joker met mijn 7 min/km en mobiel in mijn spibelt, lurkend aan een wheyshakequote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:31 schreef YUR het volgende:
Dat was gewoon een hype joh. Net zoals zonnewijzers, whey en Spibelts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |