Lol maar met zo'n systeem kom je niet in de kleinste gaatjesquote:Op woensdag 6 augustus 2014 03:52 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Ik heb een systeem dat automatisch inparkeert, erg handig, want zo maakt mijn vriendin geen deuken meer. Zelf gebruik ik het gewoon uit gemak.
Dat krijg je als je pauperzooi koopt.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 03:58 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Lol maar met zo'n systeem kom je niet in de kleinste gaatjes
Net zoiets als parkeer sensoren die al piepen wanneer er nog veel ruimte is![]()
Iedere parkeersensor die af fabriek is ingebouwd geeft al een constante piep wanneer er een paar centimeter ruimte is. Niet een paar millimeter.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 04:17 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Dat krijg je als je pauperzooi koopt.
En jij parkeert overduidelijk niet dagelijks een grote auto in een grote stad.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 05:02 schreef probeer het volgende:
[..]
Nee, je mag het maar kan het overduidelijk niet.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 05:12 schreef Aiciu het volgende:
Je kan gewoon niet rijden. Dat bewijs je in ieder topic opnieuw.
Ook ik parkeer iedere dag in de grote stad, heb nog nooit een andere auto geraakt.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 05:07 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
En jij parkeert overduidelijk niet dagelijks een grote auto in een grote stad.
Elk plekje is goed nieuws. Ook een krappe. En je moet hem er natuurlijk ook zo snel mogelijk in rammen.
Dat betekend gewoon aanraken.
Ja jij hebt ook echt 'n subliem ruimtelijk inzicht waardoor je het altijd beter weet dan zo'n parkeersensor.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 03:58 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Net zoiets als parkeer sensoren die al piepen wanneer er nog veel ruimte is![]()
Same here.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 07:05 schreef vervoerder23 het volgende:
[..]
Ook ik parkeer iedere dag in de grote stad, heb nog nooit een andere auto geraakt.
Het is wel waar wat ze zegt, parkeersensoren zijn vaak te gevoelig afgesteldquote:Op woensdag 6 augustus 2014 07:07 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja jij hebt ook echt 'n subliem ruimtelijk inzicht waardoor je het altijd beter weet dan zo'n parkeersensor.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 05:07 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Elk plekje is goed nieuws. Ook een krappe. En je moet hem er natuurlijk ook zo snel mogelijk in rammen.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 07:26 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Ah, je parkeert als een fransoos![]()
Achterlijke klapjosti zonder ruimtelijk inzicht.
Jij vindt het wel prima als andere mensen jouw auto 'aanraken' tijdens het inparkeren?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 03:50 schreef NieuweNier het volgende:
Maar waarom is aanraken tijdens het parkeren eigenlijk zo taboo?
Als je het zachtjes doet krijg je geen schade. En het is efficiėnter dan ruimte overlaten.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 07:57 schreef kanovinnie het volgende:
Voor de onwetenden: Nieuwenier is zegmaar de jongen uit de klas die achteraan zit, 50 kilo te zwaar is en vol met puisten zit. Die in de pauze zich volstauwt met patat en chocomel. Geen vrienden heeft. En waarvan je al aan het begin van het jaar weet dat hij het ook dit jaar niet gaat halen.
Maar 's avonds en in het weekend is hij nieuwenier op FOK! waar hij stoere autorijverhalen verteld. Waarschijnlijk is de oorsprong van dit topic zijn moeder die per ongeluk tijdens het inparkeren een auto aantikte, waarna dit geweldige verhaal opkwam in het fantasierijken leven van nieuwenier.
Nee, en de manier waarop jij met auto's (van een ander) omgaat is te hufterig voor woorden.quote:
Geen andere slachtoffers inderdaad. TS daarentegen mag wel verwondingen hebben die hem permanent beletten om ooit nog een auto te besturen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 08:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, en de manier waarop jij met auto's (van een ander) omgaat is te hufterig voor woorden.
Een auto moet volgens jou overal maar tegen kunnen en daarom doe je dingen die steeds over de grens zijn, niet omdat het voor de auto werkelijk geen kwaad kan, maar omdat jij vindt dat hij er maar tegen moet kunnen, omdat jij vindt dat iets een goede rijstijl is.
En dat alles niet gebaseerd op kennis of ervaring, maar uitsluitend op wat jou het beste uitkomt om je straatje schoon te vegen.
Ik hoop met heel m'n hart dat er geen andere slachtoffers zijn als jij een ongeluk veroorzaakt.
Utrecht is geen Parijs.quote:
of iig te postenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 08:08 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Geen andere slachtoffers inderdaad. TS daarentegen mag wel verwondingen hebben die hem permanent beletten om ooit nog een auto te besturen.
Anderen de grond in pratenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 07:57 schreef kanovinnie het volgende:
Voor de onwetenden: Nieuwenier is zegmaar de jongen uit de klas die achteraan zit, 50 kilo te zwaar is en vol met puisten zit. Die in de pauze zich volstauwt met patat en chocomel. Geen vrienden heeft. En waarvan je al aan het begin van het jaar weet dat hij het ook dit jaar niet gaat halen.
Maar 's avonds en in het weekend is hij nieuwenier op FOK! waar hij stoere autorijverhalen verteld. Waarschijnlijk is de oorsprong van dit topic zijn moeder die per ongeluk tijdens het inparkeren een auto aantikte, waarna dit geweldige verhaal opkwam in het fantasierijken leven van nieuwenier.
Jij komt hier zeker net kijken? Lees zijn topics eens door.quote:
Nee, ik ken zijn topics wel en hij heeft duidelijk een aantal problemen. Juist daarom zou je zijn psychische toestand niet verder moeten beschadigen. Dat siert namelijk niemand.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 08:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jij komt hier zeker net kijken? Lees zijn topics eens door.
Nee, daarentegen is het eerlijk voor de mensen die hem wel serieus nemen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 08:29 schreef Klokov het volgende:
[..]
Nee, ik ken zijn topics wel en hij heeft duidelijk een aantal problemen. Juist daarom zou je zijn psychische toestand niet verder moeten beschadigen. Dat siert namelijk niemand.
Tsja, hij heeft waarschijnlijk geeneens een rijbewijs.quote:OT: Je kan absoluut niet parkeren als je 5 keer tegen iemands auto aanrijdt.
Als we niet meer op trolls reageren wordt het ben ik bang heel erg saai hierquote:Op woensdag 6 augustus 2014 07:57 schreef kanovinnie het volgende:
quote:Op zondag 29 juni 2014 01:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ben je verzonnen teringzooi eigenlijk wel weer zat, Roadtrip.
Jij bent geen vrouw.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:01 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Zelfs ik kan inparkeren zonder een andere auto te raken.Lukt ook niet veel vrouwen.
![]()
Volgens mij heb je gelijk, en dan te bedenken dat ik een keer serieus heb gereageerd op een van z'n auto topicsquote:Op woensdag 6 augustus 2014 07:57 schreef kanovinnie het volgende:
Mooie omschrijving.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 07:57 schreef kanovinnie het volgende:
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 03:58 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 05:00 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Iedere parkeersensor die af fabriek is ingebouwd geeft al een constante piep wanneer er een paar centimeter ruimte is. Niet een paar millimeter.
Die paar centimeter kan je ook gewoon zien. Met je ogen. Het gaat om de laatste centimeter die interessant wordt.
Kijk jou eens advies geven en meepraten over parkeren.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 05:07 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ik ben het gaan uitrekenen. Ik denk dat ik oprecht inmiddels 500 keer tegen een andere auto ben aangereden. Expres.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 07:25 schreef MPC60 het volgende:
5x tegen een auto aanrijden, schade maken en dan nog beweren dat je kan rijden. Dit moet wel de grootste josti van fok zijn.
Ja eigenlijk wel. Als ze het zachtjes doen en geen schade maken.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 07:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij vindt het wel prima als andere mensen jouw auto 'aanraken' tijdens het inparkeren?\
Ja inderdaadquote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kijk jou eens advies geven en meepraten over parkeren..
Haha ik moest lachen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 07:57 schreef kanovinnie het volgende:
Ik hoop dat de juiste persoon jou dat een keer ziet doen en de trekhaak rectaal bij jou inbrengt.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:49 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ik ben het gaan uitrekenen. Ik denk dat ik oprecht inmiddels 500 keer tegen een andere auto ben aangereden. Expres.
Ik heb nog nooit schade gereden
En toen kwam je al klaarquote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:42 schreef Systeembeheerder het volgende:
Ik parkeer hem altijd in je zusje , en ze roept dan altijd dat zo iets groots vast niet gaat passen.
toch gelukt na 5x raken.
Gelukkig kun je ondanks je haast FOK! wel blijven verbaggeren met je posts..... kun je niet beter gaan doen wat je doen moet, en dus FOK! even laten voor wat het is?quote:
Een fiets lijkt me nog veel beter, is ook een stuk beter voor tegen z'n overgewicht.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:49 schreef Polenbatser het volgende:
Zo'n auto die zichzelf inparkeert lijkt me wel wat voor jou TS.
Ja dat zie ik wel zitten. Zo'n nieuwe range rover bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:49 schreef Polenbatser het volgende:
Zo'n auto die zichzelf inparkeert lijkt me wel wat voor jou TS.
Jij hoort in een gesticht thuis, opsluiten voor de veiligheid van anderen en jezelf.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:49 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ik ben het gaan uitrekenen. Ik denk dat ik oprecht inmiddels 500 keer tegen een andere auto ben aangereden. Expres.
Ik heb nog nooit schade gereden
Ik kan niet wachten tot de huisgenoten van TS zijn (nieuwe) FOK!account achterhalen....quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:50 schreef HCFeestbeest het volgende:
Opbiechten. Misschien krijg je dan een minder harde stoot voor je bek dan anders.
Hoeveel maanden heb jij je rijbewijs?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 05:07 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Uhm ok denk een jaartje nu. Met 5000km per maand.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:27 schreef probeer het volgende:
[..]
Hoeveel maanden heb jij je rijbewijs?
En hoe vaak is het voorgekomen dat je in een auto zat, en er op een of andere manier schade ontstond aan jouw auto, of aan andere auto's waar jij betrokken bij was?
En al die topics dan, waar er schade ontstond terwijl jij bestuurder was in andermans auto? Die vergeet je voor het gemak even?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:53 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Uhm ok denk een jaartje nu. Met 5000km per maand.
Ik was toen ik mijn rijbewijs had een keer passagier terwijl iemand een deur van een andere auto eraf reed. Verder nog passagier bij een paar ongelukken toen ik kleiner was. (Altijd de schuld van een ander)
Nu, zelf aan het stuur nog nooit schade gereden. Niks beschadigd. Wel dus vaak aangeraakt.
quote:
Ik heb inderdaad ook een auto klem gereden off road in het zwarte woud.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:54 schreef probeer het volgende:
[..]
En al die topics dan, waar er schade ontstond terwijl jij bestuurder was in andermans auto? Die vergeet je voor het gemak even?
[..]
Dat heeft hij de eigenaar van die auto ook niet verteld, dus dan kan hij niet meetellen... dat past niet in zijn 'ik heb nooit schade gereden" riedeltje.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:54 schreef probeer het volgende:
[..]
En al die topics dan, waar er schade ontstond terwijl jij bestuurder was in andermans auto? Die vergeet je voor het gemak even?
[..]
Nee, geen schade? Moest je niet iets laten repareren in Duitsland?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:57 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad ook een auto klem gereden off road in het zwarte woud.
Echter: geen schade
Als je dingen met beleid doet rij je echt niet zomaar iets kapot.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |