Dat kan ik niet zeggen. Wel dat mijn vriend op een andere planeet leeft dan wij. Maar sommige kunnen nog wel met hem communiceren. Het hoeft niet per definitie verkeerd te zijn, maar het is anders dus raar.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:37 schreef luxerobots het volgende:
@waxmask
Die gast die Rutte al heel lang kent zei iets in de strekking van, waarom zou je een vrouw nemen, krijg je toch maar gezeik mee. Niet dat hij zelf zo handelt, maar om in de geest van Rutte te kruipen.
Het kan dat er zoiets achter zit bij Rutte. Wel grappig, een mening die niet past bij zoals hoe we Rutte kennen uit de media.
Zelf denk ik dat Rutte ook iemand is die veel nadenkt. En dat hij misschien daardoor geen relatie heeft. Verliefdheid en iemand zo op een voetstuk plaatsen heeft natuurlijk ook iets bizars, alhoewel erg menselijk.
'Krijg je toch maar gezeik mee' is natuurlijk onzin. Ik denk dat Mark vooral bang is dat zijn carriere kapot gaat als hij uit de kast komt.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:37 schreef luxerobots het volgende:
@waxmask
Die gast die Rutte al heel lang kent zei iets in de strekking van, waarom zou je een vrouw nemen, krijg je toch maar gezeik mee. Niet dat hij zelf zo handelt, maar om in de geest van Rutte te kruipen.
Het kan dat er zoiets achter zit bij Rutte. Wel grappig, een mening die niet past bij zoals hoe we Rutte kennen uit de media.
Zelf denk ik dat Rutte ook iemand is die veel nadenkt. En dat hij misschien daardoor geen relatie heeft. Verliefdheid en iemand zo op een voetstuk plaatsen heeft natuurlijk ook iets bizars, alhoewel erg menselijk.
Ik zie Jort ook wel voor me als evil vriendje. Raar gebocheld mannetje, maar vlotte bekakte babbel en nette kleding. Vooral geinteresseerd in geld, geld en geld. En in jonge blonde vrouwen zoals Georgina Verbaan en Lauren Verster. Liever een knappe vrouw, dan eentje waar je mee op hetzelfde niveau zit.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:54 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dat kan ik niet zeggen. Wel dat mijn vriend op een andere planeet leeft dan wij. Maar sommige kunnen nog wel met hem communiceren. Het hoeft niet per definitie verkeerd te zijn, maar het is anders dus raar.
Robgodquote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:27 schreef ajacied4lf het volgende:
Rob Geus over zijn ruzie met de Spaanse politie
Rob Geusquote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:27 schreef ajacied4lf het volgende:
Vanavond:
Ab Osterhaus en Ginny Mooy over de Ebola
Rob Geus over zijn ruzie met de Spaanse politie.
Olaf Koens over wat hij zag in het rampgebied in Oekraïne.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |