Ik vind het zelf iets te dun, maar dat is mijn smaak. Verkeerd is het zeker niet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Naja ze heeft geen verkeerd lichaam voor d`r leeftijd, dat moet ik d`r nageven.
Aloë vera is ook voor je huid.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:44 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Sowieso aloë vera.Net of je aan een slakkenspoor zit te likken. Wat een choleragoor spul is dat.
Dit.quote:
heb jij ooit een slakkenspoor gelikt dan?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:44 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Sowieso aloë vera.Net of je aan een slakkenspoor zit te likken. Wat een choleragoor spul is dat.
Ik zal volgende keer de aloë vera-sushi over mijn blote barst smeren in het restaurant; wellicht is dat de bedoeling inderdaad.quote:
Ik gebruik het ook in gezichtsproducten. Het is verzachtend en mild. Helpt ook een beetje met de puistjes enz.quote:
hahahahahaaha wat grappigquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:46 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik zal volgende keer de aloë vera-sushi over mijn blote barst smeren in het restaurant; wellicht is dat de bedoeling inderdaad.
Aloë vera sushi?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:46 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik zal volgende keer de aloë vera-sushi over mijn blote barst smeren in het restaurant; wellicht is dat de bedoeling inderdaad.
Vast welquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:46 schreef supersof het volgende:
[..]
heb jij ooit een slakkenspoor gelikt dan?
Jij hebt het op lopen drinken? ahaha nu ga je dood binnen 2 wekenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat stond niet op de verpakking.
Suggestieve vragen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:46 schreef supersof het volgende:
[..]
heb jij ooit een slakkenspoor gelikt dan?
Op je huid heeft het wel een bewezen werking in ieder geval.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat stond niet op de verpakking.
Lange incubatietijd ja.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij hebt het op lopen drinken? ahaha nu ga je dood binnen 2 weken
Ik heb nooit huidklachten geweest dus hoef dat nietquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Op je huid heeft het wel een bewezen werking in ieder geval.
Tegen puistjes wist ik niet, dat is wel nice.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik gebruik het ook in gezichtsproducten. Het is verzachtend en mild. Helpt ook een beetje met de puistjes enz.
Gehad.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb nooit huidklachten geweest dus hoef dat niet
Ja dat dan wel weerquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:49 schreef Insomnia_ het volgende:
zwanen = aids
vies sterk die beesten ook trouwens
Die kunnen je flink te grazen nemen inderdaadquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:49 schreef Insomnia_ het volgende:
zwanen = aids
Niet per se, maar het helpt gewoon als je een gevoelige huid hebt. En acné betekent sowieso dat je huid vrij gevoelig is, dus kun je beter geen harde producten met veel zeep of zo gebruiken. Dat droogt uit waardoor je huid veel talg gaat aanmaken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tegen puistjes wist ik niet, dat is wel nice.
Dit ja.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:49 schreef Insomnia_ het volgende:
zwanen = aids
kunnen je arm brekenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:49 schreef Insomnia_ het volgende:
zwanen = aids
Dan ga ik wel in het water liggenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Gehad.
En lucky you, ik heb er genoeg. Maar ook als je verbrand bent geweest werkt het verzachtend en verkoelend.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:50 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
ik maakte deze foto in engeland leuk he inso
echt toeval
Haha je hebt er echt overduidelijk meer verstand van dan ik.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet per se, maar het helpt gewoon als je een gevoelige huid hebt. En acné betekent sowieso dat je huid vrij gevoelig is, dus kun je beter geen harde producten met veel zeep of zo gebruiken. Dat droogt uit waardoor je huid veel talg gaat aanmaken.
Water droogt je huid uit. En een verbrande huid is al trekkerig.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan ga ik wel in het water liggen
Ik ook niet, maar ik heb dus al langere tijd last van acné. Dus dan ga ik me heel erg inlezen in de hoop dat ik tot een oplossing kom.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haha je hebt er echt overduidelijk meer verstand van dan ik.![]()
Op dit gebied ben ik niet echt vrouwelijk
![]()
Lekker krabben tochquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Water droogt je huid uit. En een verbrande huid is al trekkerig.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haha je hebt er echt overduidelijk meer verstand van dan ik.![]()
Op dit gebied ben ik niet echt vrouwelijk
![]()
En dit was dus de oplossing?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik heb dus al langere tijd last van acné. Dus dan ga ik me heel erg inlezen in de hoop dat ik tot een oplossing kom.
goede dagcreme en minimaal gebruikquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:53 schreef Fera het volgende:
Ik durf ook bijna geen make-up meer te gebruiken.
Mannenreactie.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker krabben toch
daarna trekt het vanzelf weg, even op de blaren zitten
Snap ikquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:53 schreef Fera het volgende:
Ik durf ook bijna geen make-up meer te gebruiken.
hij wil jequote:
Helaas niet. Het helpt wel een beetje, zeker voor de dagelijkse verzorging. Maar nog steeds meer acné dan ik zou willen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |