Ik vind het zelf iets te dun, maar dat is mijn smaak. Verkeerd is het zeker niet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Naja ze heeft geen verkeerd lichaam voor d`r leeftijd, dat moet ik d`r nageven.
Aloë vera is ook voor je huid.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:44 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Sowieso aloë vera.Net of je aan een slakkenspoor zit te likken. Wat een choleragoor spul is dat.
Dit.quote:
heb jij ooit een slakkenspoor gelikt dan?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:44 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Sowieso aloë vera.Net of je aan een slakkenspoor zit te likken. Wat een choleragoor spul is dat.
Ik zal volgende keer de aloë vera-sushi over mijn blote barst smeren in het restaurant; wellicht is dat de bedoeling inderdaad.quote:
Ik gebruik het ook in gezichtsproducten. Het is verzachtend en mild. Helpt ook een beetje met de puistjes enz.quote:
hahahahahaaha wat grappigquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:46 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik zal volgende keer de aloë vera-sushi over mijn blote barst smeren in het restaurant; wellicht is dat de bedoeling inderdaad.
Aloë vera sushi?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:46 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik zal volgende keer de aloë vera-sushi over mijn blote barst smeren in het restaurant; wellicht is dat de bedoeling inderdaad.
Vast welquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:46 schreef supersof het volgende:
[..]
heb jij ooit een slakkenspoor gelikt dan?
Jij hebt het op lopen drinken? ahaha nu ga je dood binnen 2 wekenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat stond niet op de verpakking.
Suggestieve vragen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:46 schreef supersof het volgende:
[..]
heb jij ooit een slakkenspoor gelikt dan?
Op je huid heeft het wel een bewezen werking in ieder geval.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat stond niet op de verpakking.
Lange incubatietijd ja.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij hebt het op lopen drinken? ahaha nu ga je dood binnen 2 weken
Ik heb nooit huidklachten geweest dus hoef dat nietquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Op je huid heeft het wel een bewezen werking in ieder geval.
Tegen puistjes wist ik niet, dat is wel nice.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik gebruik het ook in gezichtsproducten. Het is verzachtend en mild. Helpt ook een beetje met de puistjes enz.
Gehad.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb nooit huidklachten geweest dus hoef dat niet
Ja dat dan wel weerquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:49 schreef Insomnia_ het volgende:
zwanen = aids
vies sterk die beesten ook trouwens
Die kunnen je flink te grazen nemen inderdaadquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:49 schreef Insomnia_ het volgende:
zwanen = aids
vies sterk die beesten ook trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |