Niet per se, maar het helpt gewoon als je een gevoelige huid hebt. En acné betekent sowieso dat je huid vrij gevoelig is, dus kun je beter geen harde producten met veel zeep of zo gebruiken. Dat droogt uit waardoor je huid veel talg gaat aanmaken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tegen puistjes wist ik niet, dat is wel nice.
Dit ja.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:49 schreef Insomnia_ het volgende:
zwanen = aids
vies sterk die beesten ook trouwens
kunnen je arm brekenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:49 schreef Insomnia_ het volgende:
zwanen = aids
vies sterk die beesten ook trouwens
Dan ga ik wel in het water liggenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Gehad.
En lucky you, ik heb er genoeg. Maar ook als je verbrand bent geweest werkt het verzachtend en verkoelend.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:50 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
ik maakte deze foto in engeland leuk he inso
echt toeval
Haha je hebt er echt overduidelijk meer verstand van dan ik.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet per se, maar het helpt gewoon als je een gevoelige huid hebt. En acné betekent sowieso dat je huid vrij gevoelig is, dus kun je beter geen harde producten met veel zeep of zo gebruiken. Dat droogt uit waardoor je huid veel talg gaat aanmaken.
Water droogt je huid uit. En een verbrande huid is al trekkerig.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan ga ik wel in het water liggen
Ik ook niet, maar ik heb dus al langere tijd last van acné. Dus dan ga ik me heel erg inlezen in de hoop dat ik tot een oplossing kom.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haha je hebt er echt overduidelijk meer verstand van dan ik.![]()
Op dit gebied ben ik niet echt vrouwelijk
![]()
Lekker krabben tochquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Water droogt je huid uit. En een verbrande huid is al trekkerig.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haha je hebt er echt overduidelijk meer verstand van dan ik.![]()
Op dit gebied ben ik niet echt vrouwelijk
![]()
En dit was dus de oplossing?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik heb dus al langere tijd last van acné. Dus dan ga ik me heel erg inlezen in de hoop dat ik tot een oplossing kom.
goede dagcreme en minimaal gebruikquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:53 schreef Fera het volgende:
Ik durf ook bijna geen make-up meer te gebruiken.
Mannenreactie.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker krabben toch
daarna trekt het vanzelf weg, even op de blaren zitten
Snap ikquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:53 schreef Fera het volgende:
Ik durf ook bijna geen make-up meer te gebruiken.
hij wil jequote:
Helaas niet. Het helpt wel een beetje, zeker voor de dagelijkse verzorging. Maar nog steeds meer acné dan ik zou willen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |